Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2023-02-26, 23:42
  #25
Avstängd
Stockholmsjevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Är det kanske P3 du tänker på?

P3?! Nej, Laila jobbar på Rix fm och Martin jobbar väl på Bandit?
Citera
2023-02-27, 02:26
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Det är märkligt. SVT och SR nu alltså till räddning för Margaux. Så hon ska kunna fortsätta tjäna miljoner på att bara vara meningslös. Hon måste ha bra vänner hos dessa kanaler.

Ja, det ÄR underligt. Jagar public service lyssnare bland Margaux unga beundrare?
Citera
2023-02-27, 02:33
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mirini
Det är sånt här som gör att man välkomnar public service-utredningen. Jag trodde P1 hade liiiiite högre standard.

Jag lyssnar sällan på SR. Är tacksam över att det nu finns engelskspråkiga YouTubers, poddar m m som har mer intressant innehåll.

Influencers hör dock inte hemma i P1.
Citera
2023-02-27, 08:12
  #28
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rainting
Jag lyssnar sällan på SR. Är tacksam över att det nu finns engelskspråkiga YouTubers, poddar m m som har mer intressant innehåll.

Influencers hör dock inte hemma i P1.
Ja, jag börjar också lämna P1. Fortfarande är det den delen av public service som är bäst... Men den blir sämre.

Ja, det finns mycket annat man kan lyssna (och titta) på.
Citera
2023-02-27, 08:35
  #29
Medlem
Tyckte Wicklin gjorde ett strålande jobb att få henne mer att framstå
som en korkad och ytlig oempatisk människa. Fantastiskt underhållning
Gillade skarpt hans frågor om hennes överklass bakgrund .
Fantastiskt att höra vad som hände efter skandalen. Gick i terapi efter skandalen hos nån mystisk guru" som bröt ner henne och sedan byggde upp självkänslan" och längtar tillbaka men som en mer ansvarsfull influencer. Men vad som skulle vara en mer ansvarsfull influencer kunde hon fortfarande inte uttrycka tex vad som är problematiskt med sin video med den utslagna mannen än att ge pk floskler.
Citera
2023-02-27, 09:14
  #30
Medlem
Cohibas avatar
Visst! Kvaliteten på P1 har sjunkit men värre än intervjun med Margaux tycker jag är att tablån fyllts av flams och trams som Spanarna (det särklassigt mest överskattade radioprogrammet), Sommar/Vinter, På minuten (totalt förlegat) och Lantzkampen. Samtliga dessa program hör hemma i P4.
Citera
2023-02-27, 15:56
  #31
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cohiba
Visst! Kvaliteten på P1 har sjunkit men värre än intervjun med Margaux tycker jag är att tablån fyllts av flams och trams som Spanarna (det särklassigt mest överskattade radioprogrammet), Sommar/Vinter, På minuten (totalt förlegat) och Lantzkampen. Samtliga dessa program hör hemma i P4.
Jag håller fullständigt med.
Citera
2023-02-27, 21:10
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Vad fan håller de på med P1!? Intervjuar menlösa influencers...

De borde sluta sänka sig till populistiskt publikfrieri. Lika eländigt som Aftonbladet och Expressen.

Vår gemensamt skattefinansierade P1 bör/ska göra kvalitet som utvecklar oss. Som höjer ribban!!


Varför ägnar sig P1 åt det här dravlet?

Nu var hon med och flamsade och tramsade i P3, morgonpasset.
Citera
2023-03-08, 05:53
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cohiba
Visst! Kvaliteten på P1 har sjunkit men värre än intervjun med Margaux tycker jag är att tablån fyllts av flams och trams som Spanarna (det särklassigt mest överskattade radioprogrammet), Sommar/Vinter, På minuten (totalt förlegat) och Lantzkampen. Samtliga dessa program hör hemma i P4.
Det finns en sak som får mig att släppa allt jag gör. För att kasta mig och stänga av radion. Och det är Lantzkampen.....
Citera
2023-03-16, 08:52
  #34
Medlem
Cohibas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Det finns en sak som får mig att släppa allt jag gör. För att kasta mig och stänga av radion. Och det är Lantzkampen.....

Bara du inte gillar Spanarna, så är du ursäktad!
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback