2023-02-26, 08:05
Medlem
Swedishchicks avatar
Har någon observerat de tecken som visades i bakgrunden under Loorens framträdande i Melodifestivalen igår och kan identifiera symbolerna och deras betydelse? Det ser ut som runor, men jag är inte helt säker. Vet någon vad symbolerna betyder?
Citera
2023-02-26, 08:06
Medlem
Bajskolvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swedishchick
Har någon observerat de tecken som visades i bakgrunden under Loorens framträdande i Melodifestivalen igår och kan identifiera symbolerna och deras betydelse? Det ser ut som runor, men jag är inte helt säker. Vet någon vad symbolerna betyder?

"Bevara våtmarker"?
Citera
2023-02-26, 08:13
Medlem
Swedishchicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajskolven
"Bevara våtmarker"?

Inte på skylten/banderollen som den där aktivisten höll upp... utan de symboler som ändras på skärmen bakom Looren när hon sjunger 🤪
Citera
2023-02-26, 09:14
Medlem
Stjärntecken - astrologi.
Citera
2023-02-26, 09:27
Medlem
nedboys avatar
Finns det någon bild eller liknande så man kan ta del av vad som talas om?
Citera
2023-02-26, 09:45
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Finns det någon bild eller liknande så man kan ta del av vad som talas om?
Här kan du se hennes uppträdande, https://www.youtube.com/watch?v=R7mCELuFz5I
Citera
2023-02-26, 10:28
Medlem
Enligt lösa ryckten på world wide web sålde hon sig till mörk demon för länge sedan för att vinna eurovision.
Citera
2023-02-26, 11:13
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swedishchick

Svaret kanske kan finnas i denna (tyvärr låsta) artikel:
Nu berättar artisten om det dolda budskapen på scen i det storslagna numret.

– Det är från min stam, säger hon om symbolerna som syns.
https://www.expressen.se/noje/melodi...iga-budskapet/
Citera
2023-05-09, 11:45
Medlem
Vad tror ni om hennes chans i kväll? Euphoria var bra, udda och annorlunda på ett bra sätt, men årets framträdande liknar kanske för mkt Euphoria och sticker inte ut som ngt nytt, utan som ngt gammalt och uppvärmd. Carolas sista uppträdande (med tidigare vinnande koncept) i Mello var en kopia av hennes gamla och kändes som gammalt och mossigt, medan Lordi var ngt nytt och vann stort. Man kan sticka ut på ett positivt sätt en gång med samma koncept, sedan blir det bara upprepningar som inte överraskar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in