Har någon observerat de tecken som visades i bakgrunden under Loorens framträdande i Melodifestivalen igår och kan identifiera symbolerna och deras betydelse? Det ser ut som runor, men jag är inte helt säker. Vet någon vad symbolerna betyder?
Har någon observerat de tecken som visades i bakgrunden under Loorens framträdande i Melodifestivalen igår och kan identifiera symbolerna och deras betydelse? Det ser ut som runor, men jag är inte helt säker. Vet någon vad symbolerna betyder?
Svaret kanske kan finnas i denna (tyvärr låsta) artikel:
Nu berättar artisten om det dolda budskapen på scen i det storslagna numret.
– Det är från min stam, säger hon om symbolerna som syns.
Vad tror ni om hennes chans i kväll? Euphoria var bra, udda och annorlunda på ett bra sätt, men årets framträdande liknar kanske för mkt Euphoria och sticker inte ut som ngt nytt, utan som ngt gammalt och uppvärmd. Carolas sista uppträdande (med tidigare vinnande koncept) i Mello var en kopia av hennes gamla och kändes som gammalt och mossigt, medan Lordi var ngt nytt och vann stort. Man kan sticka ut på ett positivt sätt en gång med samma koncept, sedan blir det bara upprepningar som inte överraskar.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!