Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2023-02-25, 18:46
Medlem
https://polisen.se/aktuellt/handelse...ning-kavlinge/
25 februari 13:22, Skottlossning, Kävlinge

Löddeköpinge. Skador anträffade på byggnad och fordon.

Polisens regionledningscentral får samtal från en restauranglokal på Malmövägen, där man anträffat hål i ett fönster samt skador på en parkerad personbil, som står parkerad utanför adressen. Polis skickas till platsen.

Bedömningen är att skadorna på fönster och fordon orsakats av skjutvapen. Hypotesen är att det hela skett någon gång efter kl. 21.00 igår kväll.

Ingen person är skadad.

Kriminaltekniker och specialsökhund är på väg till platsen för brottsplatsundersökning.
Vet någon mer?
Citera
2023-02-25, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredag2010
https://polisen.se/aktuellt/handelse...ning-kavlinge/
25 februari 13:22, Skottlossning, Kävlinge

Löddeköpinge. Skador anträffade på byggnad och fordon.

Polisens regionledningscentral får samtal från en restauranglokal på Malmövägen, där man anträffat hål i ett fönster samt skador på en parkerad personbil, som står parkerad utanför adressen. Polis skickas till platsen.

Bedömningen är att skadorna på fönster och fordon orsakats av skjutvapen. Hypotesen är att det hela skett någon gång efter kl. 21.00 igår kväll.

Ingen person är skadad.

Kriminaltekniker och specialsökhund är på väg till platsen för brottsplatsundersökning.
Vet någon mer?
Var det inte på Max där, som någon snubbe var missnöjd med temperaturen på sin milkshake, och började vifta med pistol?
Citera
2023-02-25, 18:53
Avstängd
Var det ett riktigt skjutvapen eller var det ett "lufteldvapen"?
Citera
2023-02-25, 18:56
Medlem
Just nu spekulerats det i att skotten var avsedda för de paret som bor i fastigheten. Dom fick ju en sten inkastad genom en ruta för ett tag sedan. Mer vet jag inte än.
Citera
2023-02-26, 11:50
Avstängd
TheGretaResets avatar
Väldigt mycketd dörrar och fönster som skjuts på sista tiden. Är det trarydsfönster som försöker bryta in på swedoors meth-monopol?
Citera
2023-02-28, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blanco4
Just nu spekulerats det i att skotten var avsedda för de paret som bor i fastigheten. Dom fick ju en sten inkastad genom en ruta för ett tag sedan. Mer vet jag inte än.

Kan inte se att det är något par på samma adress som skjutningen. Kan det vara far och dotter?
Citera
2023-02-28, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enrundost
Kan inte se att det är något par på samma adress som skjutningen. Kan det vara far och dotter?

En A*ders och Je**ie
*=n
Citera
2023-02-28, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blanco4
En A*ders och Je**ie
*=n

Okej! Henne känner man till.
Citera
2023-03-01, 12:23
Medlem
Pizzabagaren gillar att kladda på småtjejer, kan vara anledningen till skotten kanske
Citera
2023-03-01, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nillsx
Pizzabagaren gillar att kladda på småtjejer, kan vara anledningen till skotten kanske

Har du vetskap om detta stämmer eller drar du egen slutsats?
Citera
2023-03-04, 21:33
Medlem
Jag vet att det stämmer.
Räligt
Citera
2023-03-05, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nillsx
Jag vet att det stämmer.
Räligt

Okej. Nytt för mig.

Då är frågan vem skotten var avsedda för, pizzabagaren eller de andra i huset.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback