Citat:
Ursprungligen postat av
6.A.M.
Det är såpass lindrigt att en veckas återhämtning räcker för testo P? Är det med eller utan PCP? Behöver man PCP till det om man kör 100 mg varannan dag?
Du som har provat båda ger Dbollar bättre resultat än Anavar? Jag snudd på bestämt mig för en till kur med Anavar då jag gillade resultatet men lägger till Dboll för att hoppas slippa det deppressiva och kur 3 får bli första testo P kuren men har inte uteslitet Testo P ännu som nästa kur. Antar att Anavar och dbollar inte kan jämföras med testo P varken var för sig eller i kombo?
Menade några veckor när jag skrev någon vecka. Räkna med runt 3v om du är under 35 år gammal och frisk.
Sen beror det såklart mycket på dosen också. Man får hålla sig till doser under 500mg ew. 100mg varannan dag blir 350mg i veckan vilket är lagom dos. Testo prop innehåller dessutom mer testo mg för mg än vad tex cyp och enanthate gör.
PCP ska du inte röra

utan PCT ja.
Det är individuellt vad man gillar. Vissa gillar dbol medan andra hatar det. Dianabol är en mycket starkare steroid än vad anavar är så det kommer ge bättre resultat men räkna också med mer biverkningar.
Om det är första gången du ska köra testo då ska du köra det utan något annat. 350mg ew är precis lagom som första testokur. Anledningen är att 250 är ganska lågt och 500 är högt för en nybörjare och man kan få gyno osv.
När du kör 350mg ew då vet du hur du mår på testo, vad du får för biverkningar och om du ska öka eller sänka dosen.
Anavar + dbol kan absolut jämföras med testo prop. Beroende på dos och kurlängd så kan du få bättre resultat än vad 350mg test prop skulle ge.
Kör helst anavar med något som aromatiserar som t.ex dianabol eller testo prop. Ska du däremot köra testo prop så kör det utan något annat som jag nämnde längre upp.