Citat:
Du har inte tänkt tanken på att man kan ha jobbat som busschaufför för att sedan blivit befodrad? När man läser din kommentar kan man tolka det som att personen inte hade kört buss. Ledning och chaufförer arbetar under samma flagg, så kollegor brukar man då säga att folk är, då de tillhör samma företag. Nog om det. Stämmer gör att personen i bilen hade den postionen, ja och även var utbildad chaufför och kört buss.
Citat:
Förnekelse kan du och dina medarbetare leva i fortsättningsvis, till slut, någon dimmig dag kommer sanningen fram, även till dig.
Citat:
Du påstår mycket, först är du anhörig, sen en vän till, faktum är att du är genomskådad, då i synnerhet narcisister har svårt med att dölja sina egentliga agendor, om du råkar vara en sådan, det vet jag icke. Din s.k informationshämtningskanal är ensidig och ofullständig. Det hjälper dig inte att försöka intyga att månen är solen, även om du försöker ditt allra yttersta för att sätta ut villospår.
Citat:
Ja, så är det, det förändras inte. Båda sidorna har sörjande anhöriga och saknaden är enormt oändlig.
Citat:
Nu vet jag att vissa inte känner saker, upprätthållande av den fasadliknande sympatiska och empatiska förmågan tar energi. Men som har sagt innan, sanningen är inte alls så enkel som du försöker göra den till. Gällande händelseförloppet, så vet Polisen en del, pusselbitar finns, men mera kan och vill jag inte uttala om den saken.Bönerna är bäst att hålla för sig själv, man blir inte förklarad ett helgon, utan snarare en hycklare som vill synas och höras. Tänkvärt citat.