Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-02-17, 15:41
  #1
Medlem
Hejsan Flashback har tänkt att detta år när Musikhjälpen är ska jag låsa in mig i mitt ute rum jag har hemma för att känna samma känsla som dom har när dom blir instängda i buren, vad behöver jag för att överleva en vecka i ute rummet? Har tänkt köpa massa actimell jag kan dricka & redbull, samt har införskaffat mig infravärme så jag slipper frysa ihjäl, nu är min stora fråga bara, vad ska min insamlings bössa heta?
Citera
2023-02-17, 15:54
  #2
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvspad99
Hejsan Flashback har tänkt att detta år när Musikhjälpen är ska jag låsa in mig i mitt ute rum jag har hemma för att känna samma känsla som dom har när dom blir instängda i buren, vad behöver jag för att överleva en vecka i ute rummet? Har tänkt köpa massa actimell jag kan dricka & redbull, samt har införskaffat mig infravärme så jag slipper frysa ihjäl, nu är min stora fråga bara, vad ska min insamlings bössa heta?

Givetvis ska du livestreama det hela. Kan bli viralt.

Köp massa pulvermat som jimmyjoy eller huel. Bara mixa med vatten så är det klart.
Några dunkar vatten behöver du också.

Vart ska du skita nånstans om du inte kan lämna rummet?
Citera
2023-02-17, 15:54
  #3
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvspad99
Hejsan Flashback har tänkt att detta år när Musikhjälpen är ska jag låsa in mig i mitt ute rum jag har hemma för att känna samma känsla som dom har när dom blir instängda i buren, vad behöver jag för att överleva en vecka i ute rummet? Har tänkt köpa massa actimell jag kan dricka & redbull, samt har införskaffat mig infravärme så jag slipper frysa ihjäl, nu är min stora fråga bara, vad ska min insamlings bössa heta?

"Klart som korvspad - inte riktigt hundra"
Citera
2023-02-17, 16:07
  #4
Medlem
Dofternas avatar
Varför skulle du frysa ihjäl på rummet utan infravärme? Bor du i en igloo?
Citera
2023-02-17, 16:21
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Varför skulle du frysa ihjäl på rummet utan infravärme? Bor du i en igloo?

Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Givetvis ska du livestreama det hela. Kan bli viralt.

Köp massa pulvermat som jimmyjoy eller huel. Bara mixa med vatten så är det klart.
Några dunkar vatten behöver du också.

Vart ska du skita nånstans om du inte kan lämna rummet?

Toan är undantag för att gå in
Citera
2023-02-17, 16:21
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Varför skulle du frysa ihjäl på rummet utan infravärme? Bor du i en igloo?
Är ju bara en inglasad del av min balkong
Citera
2023-02-17, 16:23
  #7
Medlem
Snabbalirarens avatar
"Återvandringsbössan" Samla in pengar för att möjliggöra återvändande av babbar ?
Citera
2023-02-17, 16:24
  #8
Medlem
[quote=Snabbaliraren|83513867]"Återvandringsbössan" Samla in pengar för att möjliggöra återvändande av babbar ?

Avskaffa babbar bössan
Citera
2023-02-17, 16:30
  #9
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvspad99
Är ju bara en inglasad del av min balkong

Missade att du skrev "uterum" eftersom du skrev "ute rum".

Bunkra upp med soppor.

Döp bössan till Balkongståarn.

Kör hårt.
Citera
2023-02-17, 16:43
  #10
Medlem
Tror ni man får tjacka samtidigt? Eller röka en joint
Citera
2023-02-17, 16:50
  #11
Medlem
Snabbalirarens avatar
Avskaffa babbar bössan[/quote]

Ne men seriöst kör på återvandringsbössan fan, tänk hur mycket pengar du skulle kunna samla in ifrån alla som vill att dom återvänder?
Citera
2023-02-18, 11:13
  #12
Medlem
Om jag ska ha min egna Musikhjälpen ska jag bjuda in folk med?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback