Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-02-10, 15:47
  #1
Medlem
Imorse när jag öppnade safari på min mobil så märkte jag att mer än hälften av mina flikar var borta, endast de översta flikarna var kvar. Jag gick då in i privat sökläge och såg att massor av flikar jag tagit bort samtidigt för ett tag sen hade återuppstått. Hur är detta möjligt och varför har det hänt?
Citera
2023-02-10, 16:48
  #2
Medlem
Zorzarns avatar
Iphone? Har sett att man kan spara gamla fliksamlingar där nu. Kanske funnits länge? Jag märkte det häromdagen
Citera
2023-02-10, 16:50
  #3
Medlem
jonte500s avatar
Flikarna du har i privatläget samt "vanliga" läget sparas väl även om du byter mellan lägena ?
Citera
2023-02-10, 22:06
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte500
Flikarna du har i privatläget samt "vanliga" läget sparas väl även om du byter mellan lägena ?

Japp. Men grejen är att jag raderat de flikar som nu återuppstått ur tomma intet säg en månad senare och jag kan verkligen inte förstå varför…
Citera
2023-02-11, 11:14
  #5
Medlem
jonte500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grabbar
Japp. Men grejen är att jag raderat de flikar som nu återuppstått ur tomma intet säg en månad senare och jag kan verkligen inte förstå varför…
Hmm, det låter konstigt...

Min webbläsare har sparat "rubriken" på en sida jag besökte för typ tre månader sedan, men den försvinner efter nån sekund... Det är någon bygghandels hemsida, tur att det inte är någon sjuk porr eller så
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback