Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-02-04, 23:50
  #13
Medlem
Svidmyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tadik
https://www2.hm.com/sv_se/productpage.1104198001.html

Köpte dessa Galen i såna puffer jackor. Sköna som fan, men hur tydligt syns det?

Den andra är denna https://www2.hm.com/sv_se/productpage.1084917001.html

Tänker att den första högt upp syns tydligt, men tror ni folk skrattar åt det ?


Snygga. Jag vill också ha!
Tyvärr syns mjäll, hundhår och matspill bra på svarta jackor men om det regnar och blåser ordentligt försvinner skräpet och man är fin igen.
Citera
2023-02-13, 17:27
  #14
Medlem
elektronikfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svidmyra
Snygga. Jag vill också ha!
Tyvärr syns mjäll, hundhår och matspill bra på svarta jackor men om det regnar och blåser ordentligt försvinner skräpet och man är fin igen.
Det är väl knappast något större problem. Mjäll är väl tämligen ovanligt idag (tror jag)? Hundhår syns väl främst om man har en hund och hunden har vit päls. Matspill? Vem äter mat med jackan på sig?

Tycker jackan ser snygg ut!
Citera
2023-02-14, 11:26
  #15
Medlem
Svidmyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elektronikfreak
Det är väl knappast något större problem. Mjäll är väl tämligen ovanligt idag (tror jag)? Hundhår syns väl främst om man har en hund och hunden har vit päls. Matspill? Vem äter mat med jackan på sig?

Tycker jackan ser snygg ut!

Jag tycker också att jackan är snygg, men ganska opraktisk för mina behov.
Jag ser fortfarande en och annan med mjäll på skuldrorna.
Hundhår kan man få på kläderna man t.ex. råkar hamna bredvid nån med hundhår på sig, sätter sig i en hundhårig bil eller på en plats på buss eller tåg där det suttit en hund eller en hundägare. Katthår fastnar också lätt på kläder.
Matspill är lätt att få på sig om man äter något på språng, t.ex. varmkorv, choklad, banan, eller på ställen där man inte tar av sig ytterkläderna när man sitter ner vid ett bord. Sås, senap och flottiga pommes lämnar ofta spår efter sig. Även om man själv är spillfri kan nån annan klanta sig så man får en del av deras mat på sig.

F.ö. borde mörka ytterkläder utan reflexer vara förbjudna efter skymningens inträdande.
Citera
2023-02-27, 13:49
  #16
Medlem
brianmolkos avatar
Grattis till ha utökat utbudet av vilka jackor du kan köpa med 1000% eller så, orka bry sig vilken avdelning de är på.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback