Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-09-06, 16:51
  #673
Medlem
Fick hem ett par Converse igår, tyckte storleken kändes bra hemma men efter en promenad ute så fick jag skoskav (enbart på vänster fot, höger kändes bra) och lite känningar i liltån på höger fot. Ska jag gå upp .5 i storlek eller kommer det bli värre?
Citera
2016-09-06, 18:07
  #674
Medlem
Zeeths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Fick hem ett par Converse igår, tyckte storleken kändes bra hemma men efter en promenad ute så fick jag skoskav (enbart på vänster fot, höger kändes bra) och lite känningar i liltån på höger fot. Ska jag gå upp .5 i storlek eller kommer det bli värre?

Hade samma problem förut, jag sket i det och har inga problem med skorna idag.
Citera
2016-09-06, 18:09
  #675
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeeth
Hade samma problem förut, jag sket i det och har inga problem med skorna idag.

Kanske vänjer mig? Jag tror ju själv det inte är någon idé att gå upp .5 i storlek för då blir ju säkert skoskavet värre även om det med lilltån säkert försvinner. Dom kanske töjer sig där fram efter att ha blivit använda ett tag?
Citera
2018-08-27, 16:37
  #676
Medlem
gato12s avatar
Finns det nåt billigt, och tillförlitligt, ställe på nätet där man kan köpa Converse Hi Tops? Tycker de flesta svenska ligger ungefär på priserna i affärerna.
Och beställer man från USA så löper man väl en viss risk att åka på avgifter och skatter, förutom att det kostar att skeppa skiten.

Edit: menade ju All Star jag också, höga
__________________
Senast redigerad av gato12 2018-08-27 kl. 16:39.
Citera
2018-08-27, 16:38
  #677
Medlem
Jurgentysks avatar
Hur många tvättar kan man säga att Allstar high tål?
Citera
2019-04-30, 12:52
  #678
Medlem
Knullkungens avatar
https://www.resume.se/nyheter/artikl...s-infor-pride/

"Converse hyllas för sina trans-sneakers inför Pride
Publicerat den 29 april 2019
PR
Nyligen släppte Converse HBTQ-versioner av sina klassiska sneakers med modeller framtagna efter transflaggans färger ljusblått, rosa och vitt. "
Citera
2019-05-17, 15:16
  #679
Medlem
flashbacktrollets avatar
köpte ett par converse-skor för 1200kr men de skaver hälen så innåt helvete.

kände inte av något de första 15 minuterna jag gick i dem dock. det är inte fel storlek, mycket rum för tårna över. har stora skavsår nu efter en dag i dessa och kan inte ens stå i dem utan att det gör ont.

är det här vanligt med converse? finns det någon process för att töja ut dem eller något?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback