Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2023-02-03, 22:18
  #61
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KiloWat
Citat:
Tack för svaret.
De som smittats av Covid19, jag skulle absolut inte kalla dessa renblodiga "purebloods".

Varför? De har fortfarande inte låtit injicera de experimentella ämnena rakt in i blodådrorna.
En renblodig förblir sådan tills det att den smutsar ner sitt blod och sitt dna med de experimentella injektionerna.
Så, covid19 viruset smittar inte ner de renblodigas blod?!
Virus kan påverka DNA och bli en del av det.
Permanent.

Om vaccinet gör att en inte är renblodig.
Varför avtar då vaccinets effekt efter en tid?




Citat:
Ursprungligen postat av KiloWat
Läs mitt inlägg igen ska du se att jag redan svarat på just detta.



Var det inte du som hade koll på fakta?

LV har en tydlig uppställning här:
https://www.lakemedelsverket.se/sv/c...cin#hmainbody1

Över 400 dödsfall har rapporterats varav flera barn och ungdomar.
Antalet "allvarliga rapporter" från de som låtit tagit de experimentella injektionerna är över 12 000. LMV definierar allvarliga rapporter som:


Totalt över 100 000 rapporter samtidigt som det påtalas att det finns ett enormt mörkertal. Majoriteten av bieffekterna blir inte rapporterade.
Vi kan t ex inte heller säga säkert hur många som dött i sviterna av covid efter de tagit de experimentella injektionerna som faktiskt dog av covid eller giftsprutan.

Läs även denna debattartikel om hur LV myglar med siffrorna och bryter mot lagstiftningen för att hålla nere rapporteringen:
https://epochtimes.se/Debatt-Lakemed...tocN9Oj9gvbgoY

Som referens kan du kolla upp tidigare års biverkningar. De ligger runt 5-8000 per år. Här är en artikel om den tiofaldiga ökning som plötsligt skedde 2021:

https://www.lakemedelsvarlden.se/sto...ingsrapporter/

Jäklar, vilka biverkningar!
Aspiring och Ipren är ju rena dödsdomen, jämfört med vaccinen.
Citera
2023-02-04, 11:57
  #62
Medlem
Dorniers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KiloWat
Människans urfolk är de renblodiga homo sapiens som valt att behålla sina naturliga arvsmassa oförändrad istället för att förändra dem med experimentella injektioner.
[...]

Det viktigaste är hur många etniska svenska ungdomar och barn som ej blivit vaxxade, om man nu pratar om att rädda det svenska folket från att ha förändrad arvsmassa.

Finns det statistik man kan lita på beträffande detta?
Citera
2023-02-04, 12:55
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KiloWat
Forskningen finns där ute och mer kommer att komma ju mer Vaxxisterna släpper taget om makten och låter människor passera förbi åsiktskorridoren.

Nej, forskningen finns inte där, det är därför ni "purebloods" är en liten minoritet som alla av betydelse skiter i.
Citera
2023-02-06, 11:15
  #64
Medlem
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KiloWat
Fel. "Once you go vaxx you never come baxx".


Hellre att pisset lämnar kroppen med spår av cannabis än att det flyter omkring smuts i blodet efter en serie giftsprutor i armen.

Så du inbillar dig att vaccinet sitter kvar i kroppen men cannabiset du röker ner i lungorna inte gör det?

Dialyset renar blodet 100 % men om du pissar så hjälper inte det mot brassrökandet.
Citera
2023-02-24, 00:50
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KiloWat
Den 9 februari infaller Den Renblodiga Rättighetsdagen. Diskussion om högtiden i fråga tas här: (FB) Dags att införa en ny helgdag - 9 februari ska bli "Renblodiga Rättighetsdagen"

Jag tror personligen att risken för krig minskat sedan vi tog tillbaka makten från Vaxxisterna, men jag känner ändå att det är läge att tala om vad som måste ske ifall det blir krig.

Jag tror jag talar för alla renblodiga (purebloods) när jag skriver att vi är för viktiga för att offras i krig.
Det är vi renblodiga som är människans naturliga ledare och urfolk. Det är vi som utgör den idag enda levande grenen på urmänniskans släktträd och därför måste vår överlevnad försäkras.

Om det skulle bli krig då måste de som låtit injicera sina kroppar med de experimentella covid-vaccinerna och som för all framtid lät sitt DNA förändras till något främmande vara de som först skickas till fronten.
Renblodiga, i egenskap av förvaltare av det biologiska arvet från forntidens elit, bör garanteras ett särskilt skydd.

Vad tycker ni andra? Diskussionen är öppen för både renblodiga och smutsblodiga


Det är viss skillnad på vilka försvarsmaktens fältsjukvårdare kommer vårda hela klart! Resterande får ligga och skrika efter mamma!

Jag kommer då bara vårda vissa svenskar...
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback