Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-31, 23:49
  #1
Medlem
Nån idiot har alltså 07.15 (!!!!!) stulit en företags bil i östra övik. Känns som bilstölder i den här stan bara blir vanligare och vanligare. Nån som vet nåt om det här?

Polisens sida:
31 januari 07:15, Motorfordon, stöld, Örnsköldsvik

Polisen kontaktas angående en pågående stöld av en företagsbil i östra Örnsköldsvik.
Okänd gärningsperson har kört iväg med bilen.

Bilen påträffas en dryg halvtimme senare i västra Örnsköldsvik. Gods har stulits ur bilen. Ingen misstänkt gärningsperson befinner sig i eller vid bilen.

En man som överensstämmer med signalementet påträffas i området med misstänkt stöldgods. Mannen, som är i 35-årsåldern, grips.

En anmälan gällande tillgrepp av fortskaffningsmedel samt stöld kommer att upprättas.
2023-02-01, 00:57
  #2
Medlem
Starlinks avatar
Jaha, vad vill du diskutera?
2023-02-01, 01:11
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starlink
Jaha, vad vill du diskutera?

Det jag skrev i första inlägget om nån visste något om händelsen. Eller om bilstölder överlag kanske
2023-02-01, 10:34
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zvix
Det jag skrev i första inlägget om nån visste något om händelsen. Eller om bilstölder överlag kanske

Vad ska man veta om bilstölder överlagV

De sker dagligen, det vet väl alla?
2023-02-01, 10:48
  #5
Medlem
Ingen som vet nåt om just den här händelsen då antar jag🫠
2023-02-01, 10:50
  #6
Medlem
Hatar folk som ska leka så jävla otrevliga Besserwissers bara för dom får chans att gömma sig bakom en anonym profil.
2023-02-01, 11:35
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zvix
Hatar folk som ska leka så jävla otrevliga Besserwissers bara för dom får chans att gömma sig bakom en anonym profil.

Tycker det är en väldigt knepig tråd jag med. Ingen verkar leka besserwisser tycker jag.
2023-02-01, 12:28
  #8
Moderator
blomvattnares avatar
En bilstöld når inte upp till nivån i detta delforum. Grövre brott än så ska det vara.
Tråden låses.

/Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback