Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-01-31, 23:24
  #1
Medlem
Prinsen-99s avatar
Inleder med rubrik (med risk för Bryta mot nån regel)
Varför släpper man inte ut det s.k vaccinet på samma sätt som viruset?

Inte flög fan alla fladder möss runt hela jorden i lagom måtta och spred sig och sen muterade i lagom tempo

Extra fråga:
Hur kommer det sig att Norge klassade "covid" som icke samhällsfarlig en månad (typ) för tidigt, å sen ändra sig? / "kriget hade inte kommit igång. Så minns jag det, säg gärna jag minns fel.

Edit:
Tyckte denna passa bättre i alternativ än konspiration, det får ju fakta utvisa.
__________________
Senast redigerad av Prinsen-99 2023-01-31 kl. 23:25. Anledning: menigs fel
Citera
2023-01-31, 23:38
  #2
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinsen-99
Inte flög fan alla fladder möss runt hela jorden i lagom måtta och spred sig och sen muterade i lagom tempo
Alla har inte blivit smittade av ursprungskällan.
Citat:
Ursprungligen postat av Prinsen-99
Hur kommer det sig att Norge klassade "covid" som icke samhällsfarlig en månad (typ) för tidigt, å sen ändra sig? / "kriget hade inte kommit igång.
Om de nu gjorde så, är det inget konstigt. Vetenskap fungerar på så sätt att man hela tiden får fram ny fakta.
Citera
2023-01-31, 23:46
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prinsen-99
Inleder med rubrik (med risk för Bryta mot nån regel)
Varför släpper man inte ut det s.k vaccinet på samma sätt som viruset?

Inte flög fan alla fladder möss runt hela jorden i lagom måtta och spred sig och sen muterade i lagom tempo

Extra fråga:
Hur kommer det sig att Norge klassade "covid" som icke samhällsfarlig en månad (typ) för tidigt, å sen ändra sig? / "kriget hade inte kommit igång. Så minns jag det, säg gärna jag minns fel.

Edit:
Tyckte denna passa bättre i alternativ än konspiration, det får ju fakta utvisa.
Du vill att man går ut och lägger kanyler med vaccin i lekparkerna, så att folk kan råka vaccinera sig, eller hur ser planen ut menar du?
Citera
2023-01-31, 23:48
  #4
Medlem
Peterheterhans avatar
För att en demonisk ritual ska funger måste människorna ge sitt medgivande.
Citera
2023-01-31, 23:50
  #5
Medlem
Prinsen-99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormpiskare
Alla har inte blivit smittade av ursprungskällan.
Om de nu gjorde så, är det inget konstigt. Vetenskap fungerar på så sätt att man hela tiden får fram ny fakta.
Snyggt citerat med två grupper, ska lära mig den. (svårt på mobilen)
När du säger vetenskap, hur menar du då? Jag kallar vaccinet mera genterapi och viruset planterat. (dom här G8, 7 mötena handlade inte om miljön utan information hur svarte petter (allt för media) skulle dras. ALLA visste detta måste följas. (nu flyttas nog denna till konspiration, tack) / eller hej då
Citera
2023-01-31, 23:52
  #6
Medlem
sommarlovs avatar
Menar du via 5G-näten?
Citera
2023-01-31, 23:52
  #7
Medlem
StudiumValors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinsen-99
Varför släpper man inte ut det s.k vaccinet på samma sätt som viruset?
.
Hur då?
Det fattar jag inte.
Citera
2023-01-31, 23:55
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prinsen-99
Inleder med rubrik (med risk för Bryta mot nån regel)
Varför släpper man inte ut det s.k vaccinet på samma sätt som viruset?

Inte flög fan alla fladder möss runt hela jorden i lagom måtta och spred sig och sen muterade i lagom tempo

Extra fråga:
Hur kommer det sig att Norge klassade "covid" som icke samhällsfarlig en månad (typ) för tidigt, å sen ändra sig? / "kriget hade inte kommit igång. Så minns jag det, säg gärna jag minns fel.

Edit:
Tyckte denna passa bättre i alternativ än konspiration, det får ju fakta utvisa.

Den smörja som benämns "vaccinet" är en faktiskt fysisk grej. "Viruset" är det inte. Det är i bästa fall en hypotes. Virologi är en väldigt inexakt vetenskap.
Citera
2023-01-31, 23:57
  #9
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinsen-99
När du säger vetenskap, hur menar du då?
Man lär sig hela tiden mer om viruset, och implementerar den kunskapen i vilka åtgärder man ska ta. Att sedan inte alla gör på samma sätt beror på hur man tolkar kunskapen.

Sedan har viruset förändrats över tid, vilket också påverkar åtgärderna.

Även hur man behandlar sjuka förändras över tid då man lär sig allt mer.
Citera
2023-01-31, 23:59
  #10
Medlem
SvenHelsings avatar
Det hade kanske fungerat om vaccinet var ett virus som kunde föröka sig och sprida sig.
Citera
2023-02-01, 00:38
  #11
Medlem
Prinsen-99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormpiskare
Man lär sig hela tiden mer om viruset, och implementerar den kunskapen i vilka åtgärder man ska ta. Att sedan inte alla gör på samma sätt beror på hur man tolkar kunskapen.

Sedan har viruset förändrats över tid, vilket också påverkar åtgärderna.

Även hur man behandlar sjuka förändras över tid då man lär sig allt mer.
Eller har viruset ändrat sig på grund av vaccinet. låter ju inte helt otroligt.
Citera
2023-02-01, 09:50
  #12
Medlem
Blodproppsvaccinet behöver väldigt låga temperaturer för att ens vara effektivt.

Jag tror inte det är något som skulle gå att släppa ut i luften och sprida som man gjorde men viruset man själv tillverkat.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback