Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-01-31, 03:39
  #13
Medlem
Inkommers avatar
Bruce Willis är ju skinnskalle.
Samuel Jackson också.
Citera
2023-01-31, 07:30
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IH8Juice
marlon brando charlie sjeen mel gibsoon garwy oldman m.fl.
grawy oldman ar val jude ?
Citera
2023-01-31, 17:25
  #15
Medlem
Dorniers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirev
grawy oldman ar val jude ?

Han heter Oldman, inte Goldman.
Citera
2023-02-01, 01:33
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dornier
Han heter Oldman, inte Goldman.
han flyttade G'et till fornamnet - converso ?
- Ary Goldman later valdigt judiskt
__________________
Senast redigerad av Kirev 2023-02-01 kl. 01:35.
Citera
2023-02-01, 09:25
  #17
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av accelerate
Det du säger kanske stämde fram till 1920-talet men efter det så har Hollywood dominerats utav judar och merparten av de vita rollerna spelas utav dem. Personligen har min inställning till Hollywoodfilmer påverkats mycket av den otäcka dominansen av inflytelserika khazarjudar så numera bojkottar jag det mesta därifrån.

Edit: Såg precis ditt användarnamn och inser att du inte alls menar det du skrev.

Instämmer. Reagerar likadant.

Tog ett tag innan jag fattade innebörden av användarnamnet.
Citera
2023-02-01, 17:49
  #18
Medlem
Dorniers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirev
han flyttade G'et till fornamnet - converso ?
- Ary Goldman later valdigt judiskt

Klart det låter judiskt.

Men Oldman är inte jude så vitt jag vet, och skådisar brukar faktiskt inte dölja att de är judar, om de nu skulle vara det.
Citera
2023-02-02, 01:53
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dornier
Klart det låter judiskt.

Men Oldman är inte jude så vitt jag vet, och skådisar brukar faktiskt inte dölja att de är judar, om de nu skulle vara det.
jo jag forstar,

(jag som du skamtade bara lite med Gary's namn)
Citera
2023-02-04, 20:19
  #20
Medlem
SlussenSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Mel Gibson är ju iockförsig hardcore traditionell Katolik, har fällt en hel del sköna antisemitiska uttalanden och Passion of the Christ var en enda stor pungspark riktad emot folket med näsa för affärer men å andra sida så blev han persona non grata I Hollywood under en period och hans karriär repade sig aldrig riktigt efter det.

Walt Disney var hardcore rasist men jag vet dock inte om han var antisemit men han ligger förmodligen och roterar i sin grav med tanke på vad kroknäsorna har gjort med hans företag.

Vi behöver mer och inte mindre antisionism i Hollywood 🙂
Idag är ju sanningen om Der ewige Jude klassad som antisemitism så har svårt att tro att det sagts något hatiskt mot dem.
Visst behöver vi mer antisemitism i hollywood, och även resten av världen. Framförallt västvärlden.
Citera
2023-10-13, 02:37
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IH8Juice
När fokuset nu är på vad som är woke och så så är i alla fall jag oroad för att judehatet i Hollywood kommer i skymundan.

Det finns många exempel på stora makthavare inom Hollywoodeliten som är antisemiter. Och dom får komma undan med det och fortsätta göra filmer.

Det är problematiskt!

Hur tycker ni att er inställning till Hollywoodfilmer har påverkats av den otäcka dominansen av inflytelserika antisemiter i Hollywood tillåts producera och agera i filmer?

Det går inte att ignorera det när många av Hollywoods främsta regissörer och skådespelare är antisemiter.


Hur tänker du nu? Alla större filmbolag ägs av judar. Finns rätt många judiska Skådespelare med, därmed bör således antisemiter vara en minoritet i Hollywood om det överhuvudtaget existerar
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback