Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-30, 20:13
  #1
Medlem
Är väldigt nyfiken på hur många av de som lyckats inom sitt företagande också är frimurare. Utan att påpeka någon fördel eller något annat är jag bara rent av nyfiken. Främst för jag hoppas på att kunna ha en stor chans utan att behöva gå med i klubben.

Tänkte också om man kunde få lite tips hur & var man kan nätverka. Som en helt nystartad företagare.. vart och hur skapar man bäst kontakter ?

Sen tänkte jag även hur man kan tänka med jaga kunder. Låt säga jag säljer en tjänst som många andra företag också säljer.. är det verkligen effektivt att prospektera och kontakta kunder på Mail och telefon ? Eller bör man satsa mest på marknadsföring ?
Citera
2023-01-30, 20:38
  #2
Medlem
Snarare så att företagare kommer med i FM en bit upp i åldern genom kontakter bland kunder, vänner osv.

Hur du bäst marknadsför dig beror mest på vilken typ av produkt du levererar.
Citera
2023-01-31, 07:24
  #3
Medlem
369Qs avatar
Satanister.

Det är vad frimurare är. Högre gradens frimurare sitter på hemligheterna kring faktisk fysik och mattematik. Helig geometri. Sånt som gör att du förstår hur enkelt det är att bygga pyramiderna. Du nollställer gravitationen med hjälp av elektromagnetism via solens energi tex. Dom har hållit mänskligheten förlsvad åt sina ET-vänner som gett dom teknologi och förstålese i utbyte.

Allt människor vet i form av vetenskap är bara clownerier i syfte att hålla den större massan låst till en viss förstålese. Samtidigt som det kan driva deras industirer och allmän plundring av planeten.

Slut med det nu.


Att ansluta sig till dom här förrädarna till allt liv är det sista jag skulle göra i nuläget.

Det finns gott om frimurar-satanister i Sverige. Samtliga har kopplingar till SS, Skulls and bones.
__________________
Senast redigerad av 369Q 2023-01-31 kl. 07:42.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback