en perfekt dag:
vaknar och dricker kaffe länge i sängen, för att sen sminka mig i godan ro, även det i sängen.
spökar ut mig i olika outfits tills jag är nöjd och cyklar till stan för att mata duvorna jag lärt känna, alla mina favoriter är där och de får käka solrosfrön direkt ur mina händer.. denna perfekta dag bajsar inte en enda på mig.
cyklar runt, har högtalaren med så jag hör trafiken och alla får höra min underbara musik... canneloni macaroni och tomas ledin...
går på second hand, en stor med massa fynd för billiga pengar. konstiga gosedjur, fula krukor eller roliga nattlinnen. kanske nåt jag behövt, nåt jag ännu inte visste att jag behövt och nåt helt onödigt. där inne får jag klappa en hund, länge. helst en pudel.
facetimear med min lillasyster och hennes småbarn i en stad på andra sidan landet. blir alltid så varm i hjärtat.
min favoritpodd har släppt ett avsnitt som jag lyssnar på när jag diskar och lagar nån god middag typ raggmunk och sidfläsk med lingonsylt.
ser på nån härlig dokumentär om konspirationer, civilisationens verkliga ålder, eller ufon...
onanerar till nån japansk porrfilm med censurerade kön, det är min melodi
sen somnar jag gott vid 21