2023-01-27, 08:44
Medlem
mrsluggans avatar
Vakna, poppa piller, gå runt på stan bäng, hem och lyssna på pink floyd, sleep
Citera
2023-01-27, 12:36
Medlem
Herr.Dittlings avatar
En dag jag tyvärr inte längre minns hur det var.

Att få vakna upp utan värk, utsövd.
Det räcker så.
Citera
2023-01-27, 13:40
Medlem
Bret-Harts avatar
Vakna upp utvilad efter en hel natt utvilad och pigg, går på second hand affärer loppisar etc, gör massa fynd kommer hem och förkovrar sig i det hela
Citera
2023-01-29, 09:32
Medlem
Vaknar upp med frun och väcker sedan väcker jag mina 2 döttrar, så börjar en perfekt morgon för mig🙏
Citera
2023-01-29, 09:36
Medlem
Jakt fiske, långpromenader med hunden.
Familj, god mat, längdskidor, vin.
Citera
2023-02-09, 19:26
Medlem
en perfekt dag:
vaknar och dricker kaffe länge i sängen, för att sen sminka mig i godan ro, även det i sängen.
spökar ut mig i olika outfits tills jag är nöjd och cyklar till stan för att mata duvorna jag lärt känna, alla mina favoriter är där och de får käka solrosfrön direkt ur mina händer.. denna perfekta dag bajsar inte en enda på mig.
cyklar runt, har högtalaren med så jag hör trafiken och alla får höra min underbara musik... canneloni macaroni och tomas ledin...
går på second hand, en stor med massa fynd för billiga pengar. konstiga gosedjur, fula krukor eller roliga nattlinnen. kanske nåt jag behövt, nåt jag ännu inte visste att jag behövt och nåt helt onödigt. där inne får jag klappa en hund, länge. helst en pudel.
facetimear med min lillasyster och hennes småbarn i en stad på andra sidan landet. blir alltid så varm i hjärtat.
min favoritpodd har släppt ett avsnitt som jag lyssnar på när jag diskar och lagar nån god middag typ raggmunk och sidfläsk med lingonsylt.
ser på nån härlig dokumentär om konspirationer, civilisationens verkliga ålder, eller ufon...
onanerar till nån japansk porrfilm med censurerade kön, det är min melodi
sen somnar jag gott vid 21
Citera
2023-02-09, 21:57
Medlem
Jag vaknar tidigt på morgonen och rullar en fet som jag röker samtligt som jag läser nyheterna för att sen lägga mig igen bland alla min kuddar och täcken.

Sen vaknar jag igen runt ett och röker en till och upptäcker att sagan om ringen säsong två kommit ut.
Så jag lunkar till affären och köper en budapestbakelse och massa godis och går hem.

Väl hemma dukar jag upp allt det goda innan jag rullar en till o röker och tittar på serien.

Sen ser dagen ungefär likadan ut tills ca 12 och jag röker en sista för sen sova gott hela natten.

Enkel man med enkla begär.
Citera
2023-02-09, 22:03
Medlem
zombie-nations avatar
Jamma med någon. Väldigt länge sedan.
Citera
2023-02-26, 13:08
Medlem
Nr45s avatar
Mp starfight
Citera
2025-09-15, 13:21
Medlem
En perfekt helg för 15 tkr hmm. Jag skulle börja med att boka ett fint hotellrum på Grand. Sedan skulle jag betala en firma för att transportera skinnfåtöljen till rummet. Därefter inhandla ett eiktigt dyrt och gott brännvin från Tyskland, plus en stock grov lös.

Därefter sitter jag i skinnfåtöljen på hotellrummet och kollar sport med ett rejält glas brännvin i näven och en frippel grov lös i käften som byts var 15e minut.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in