Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2023-01-26, 21:28
  #97
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
15 omgångar kvar
Rögle kommer topp 6

Vi ligger 7a nu
Haha, knappast. Ser ut dåligt när ni inte gör mål eller skapar målchanser mot ett bottenlag som Luleå. Rögle måste värva målskyttar annars kan det bli sista året i SHL.
2023-01-26, 21:31
  #98
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Haha, knappast. Ser ut dåligt när ni inte gör mål eller skapar målchanser mot ett bottenlag som Luleå. Rögle måste värva målskyttar annars kan det bli sista året i SHL.

Haha

Rögle 107 mål
Luleå 84 mål

Ligger inte Lulä 11a
2023-01-26, 21:39
  #99
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Haha, knappast. Ser ut dåligt när ni inte gör mål eller skapar målchanser mot ett bottenlag som Luleå. Rögle måste värva målskyttar annars kan det bli sista året i SHL.


Din jävle troll... åker ut göra vi inte det steget har vi passerat, men som sagt topp 10 är hotad


Orka fan inte med fans som är helt tysta, försvinner från forumet när det går skitdåligt för deras lag dom heja på, sedan när dom börja vinna lite så är det 110 liv på fanskapen, dra åt helvete.
__________________
Senast redigerad av pyssen87 2023-01-26 kl. 21:43.
2023-01-26, 21:41
  #100
Medlem
Krupniks avatar
Får gratta Skellefteå, dem har en riktigt bra spets och fint spel. Att Frölunda torskar har helt med tillkortakommanden på vår sida att göra. Visst skyll på skadade spelare, ändrar inte faktumet att vårt offensiva lagspel är slöare än en smörkniv, speciellt när Friberg är borta. Fan ge juniorerna någon chans bänka dem inte bara så fort det går lite dåligt. Att det var en ren slump att Elmer fick spela förra året borde väl lära FHC-styrelsen något om det?

Bara tur att Örebro inte vann idag heller.
2023-01-26, 22:06
  #101
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Din jävle troll... åker ut göra vi inte det steget har vi passerat, men som sagt topp 10 är hotad


Orka fan inte med fans som är helt tysta, försvinner från forumet när det går skitdåligt för deras lag dom heja på, sedan när dom börja vinna lite så är det 110 liv på fanskapen, dra åt helvete.
Vi i Luleå är inte tysta när vi vinner inte annars heller. Dagens match var bra och gav laget och fansen lite framåtanda, det skulle behövas en kreativ forward för att det ska bli guld.. Fast dom andra lagen ser inte så svåra ut. Tror på final.
2023-01-26, 22:13
  #102
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
De visade aldrig repris på Puck-outen...

Jag skall spola själv snart
Vad kom du fram till?

Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Vi i Luleå är inte tysta när vi vinner inte annars heller. Dagens match var bra och gav laget och fansen lite framåtanda, det skulle behövas en kreativ forward för att det ska bli guld.. Fast dom andra lagen ser inte så svåra ut. Tror på final.

Rögle skulle visst vinna guldet i år, det gjorde perry klart i samma tråd som pyssen prata om negativt kval
2023-01-26, 22:15
  #103
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steelclaw
Vad kom du fram till?


Gick ej att se
2023-01-26, 22:17
  #104
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steelclaw
Vad kom du fram till?



Rögle skulle visst vinna guldet i år, det gjorde perry klart i samma tråd som pyssen prata om negativt kval


Och vem va närmast? Jo jag självfallet.

Perry är en av många här inne med färgade ögon.

När det kommer till Rögle här inne är jag fan minst färgad. Blir tokig.

Gratulera vinst! Vi ses väl på lördag?
2023-01-26, 22:19
  #105
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Gick ej att se
Ok ja det brukar vara svårt om det inte finns nå repriser på eventuella ihopslag så man får väl lita på domarna... Tyckte det var en skön icing dom blåste när Rögle skickade ner pucken i egen zon
2023-01-26, 22:20
  #106
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steelclaw
Ok ja det brukar vara svårt om det inte finns nå repriser på eventuella ihopslag så man får väl lita på domarna... Tyckte det var en skön icing dom blåste när Rögle skickade ner pucken i egen zon

Den icingen styrdes ju av en Luleåspelare
Det syns på C-more
2023-01-26, 22:22
  #107
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Den icingen styrdes ju av en Luleåspelare
Det syns på C-more

Åfan det missa jag, då får jag pudla där isåfall.
2023-01-26, 22:24
  #108
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Och vem va närmast? Jo jag självfallet.

Perry är en av många här inne med färgade ögon.

När det kommer till Rögle här inne är jag fan minst färgad. Blir tokig.

Gratulera vinst! Vi ses väl på lördag?

Det gör vi absolut
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback