Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2023-01-27, 13:46
  #49
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kosmos.
Då blir den givna frågan varför du inte gör det själv, hycklare.

För jag är ingen politisk grifter som lever på skattepengar samtidigt som jag försöker låtsas att jag hjälper Sverige.
Citera
2023-01-30, 13:38
  #50
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yolololz
Jag håller inte med det han säger om folkomröstningar för vi vet alla att det ändå skulle leta till en NATO ansökan eftersom en väldigt stor majoritet är hjärndöda får i vårt land.

NATO är ren skit och att folk ens röstar på SD längre är tragiskt.

Sverige behöver mindre utgifter och inte mer så enkelt är det annars blir vi ett fattigt land.

Det har du helt rätt i, ligger mycket i det som du skriver. Systemmedia skulle göra allt i sin makt för att övertala svenskarna om att säga "ja" till Nato, samma om vi skulle ha en folkomröstning kring ett Swexit eller om ínvandringen exempelvis.

Fast hade vi haft en neutral folkomröstning om ett Nato-medlemskap utan public service/systemmediernas inflytande på folket och utan kontrollerade debatter med noga utvalda debattörer som vi ser idag, utom där vi istället ser debattörer från alla håll som får komma till tals, hur extrema de än må vara, då hade det nog blivit ett nej till Nato.
Citera
2023-01-30, 14:43
  #51
Avstängd
senhackarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HLundborg
Kung Gustav, en man som ständigt står rakryggad för nationen, där andra kröker rygg för turk och jude.

I slutändan kröker även Gustav rygg åt judar. Nu vill han bara spela en hjälte som alla andra fascister.
Citera
2023-01-30, 19:07
  #52
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av senhackaren
I slutändan kröker även Gustav rygg åt judar. Nu vill han bara spela en hjälte som alla andra fascister.

Enda kopplingen till dom är väl Katarina Janoch (som är judinna) i och med att Lennart Matikainen (AfS) umgås med henne, eller vad syftar du på? Hans tidigare tid i SDU? Att AfS spelar med i den liberala demokratin, kanske?
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback