• 1
  • 2
2023-01-24, 15:13
Bannlyst
Nu har en föreningen Svenska muslimer fått bygglov att bygga en moske längs E:4an vid Ljungby norra avfart. Detta ser dom sett lyft för Ljungby.

I tidningen Smålängingen beskrivs att Ahmed Saharov finns inte regesterad i sverige, och Abdelhak Lahouaichri. Tror att planeringen av mosken gynna näringslivet. Jag tror det kommer leda till mer hat och brott om jag får säga min mening.

Vad tror ni det kommer leda till ?

Källa:
Sml 230120
https://delafil.se/98401b081c62fea2/Sml_230120.jpg
Citera
2023-01-24, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andersjimmy
Nu har en föreningen Svenska muslimer fått bygglov att bygga en moske längs E:4an vid Ljungby norra avfart. Detta ser dom sett lyft för Ljungby.

I tidningen Smålängingen beskrivs att Ahmed Saharov finns inte regesterad i sverige, och Abdelhak Lahouaichri. Tror att planeringen av mosken gynna näringslivet. Jag tror det kommer leda till mer hat och brott om jag får säga min mening.

Källa:
Sml 230120

Vilket brott har begåtts?
Citera
2023-01-24, 15:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StorPetter
Vilket brott har begåtts?

Inget än men kan leda till det tänker jag. Man måste se vad det kan leda till. Se bara vad koran bränningen leder till. Jag personligen är inte religös, men man ser hur vålden trappas upp i Sverige den senaste tiden.
Senast redigerad av andersjimmy 2023-01-24 kl. 15:24.
Citera
2023-01-24, 15:35
Medlem
Citat:
Inget än men kan leda till det tänker jag. Man måste se vad det kan leda till. Se bara vad koran bränningen leder till. Jag personligen är inte religös, men man ser hur vålden trappas upp i Sverige den senaste tiden.

Tror denna tråd ligger i fel forum.
"Aktuella brott och kriminalfall" känns inte helt klockrent
Citera
2023-01-24, 15:40
Medlem
Citat:

Okej jag förstår.

Då får jag och övriga diskutera eventuella mord, skjutningar, stölder osv osv som kan komma att ske. Lämplig frågeställning bör således vara vilket brott sker först? Vilket år sker det och vad vet vi om brottet som inte begåtts ännu?
Citera
2023-01-24, 16:03
Moderator
blomvattnares avatar
Aktuella brott och kriminalfall --> Brott och brottsbekämpning

Observera att TS undrar om bygget kan leda till brott. Tråden ska alltså inte handla om vad man tycker om bygget av en moské.

/Moderator
Citera
2023-01-24, 16:21
Medlem
enlitenmoerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thug4life
Okej jag förstår.

Då får jag och övriga diskutera eventuella mord, skjutningar, stölder osv osv som kan komma att ske. Lämplig frågeställning bör således vara vilket brott sker först? Vilket år sker det och vad vet vi om brottet som inte begåtts ännu?

Alltså sådant som begås av samma importerade folk som moskén byggs för och som kommer att gå dit. Brott mot "otrogna" är enligt islam inget brott. Inte att leva på dem heller.
Citera
2023-01-24, 18:55
Medlem
StormuftinMagdas avatar
En terrorcentral där framtida terrorbrott mot den Svenska folkstammen som muslimer hatar kommer organiseras.
Citera
2023-01-24, 19:51
Medlem
Citat:

Källa:
Sml 230120
Risken är stor att bygget av mosken kan bidra till att hatet mot muslimer blossar upp och att den myndighet som gav bygglov kan riskera bli utsatt för hot.
Citera
2023-01-24, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StormuftinMagda
En terrorcentral där framtida terrorbrott mot den Svenska folkstammen som muslimer hatar kommer organiseras.
Men samtidigt måste nog SÄPO hålla koll så att inte mosken förvandlas till rekryteringsbas för terrorister.
Senast redigerad av Umpalavemang 2023-01-24 kl. 19:54. Anledning: Redigering
Citera
2023-01-24, 22:56
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:

Det kommer sannolikt att leda till en större brasa, förr eller senare...
Citera
2023-04-18, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Umpalavemang
Risken är stor att bygget av mosken kan bidra till att hatet mot muslimer blossar upp och att den myndighet som gav bygglov kan riskera bli utsatt för hot.
Syriens luffare som finns i ljungby kommer att springa runt mosken och sälja sitt skit. Nu håller dom till bakom Coop och säljer. Efter 23.00 springer dom där och på parkeringen vid ljungsätra och högarörsgatan....Mycket där nu när värmen kommer ....
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in