Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2023-01-28, 09:52
  #61
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fikasugen
Om du Har en gammal android mobil så installera alfredsecurity app och ställ mobilen så att den filmar när skåpet öppnas så får du tag på tjuven.

En snubbe moddade en Axe deosprayflaska byggde om till kamera...
Citera
2023-01-28, 23:06
  #62
Medlem
Yggdrasil12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skruvmejsel6
Riktiga luffare som gör sånt.

Låt mig gissa, det är kvinnor som står i receptionen Om man resonerar sådär då är det fritt fram för alla att ta lagen i egna händer. Samtidigt så minimerar man risken genom att inte ta med dyra saker dit!

Övervakningsakemror i omklädningsrummet är inte ok. Det brukar finnas kameror på gymmen jag varit på så det är bara att låsa in sina saker utanför omklädningsrummet som jag tipsade om förut. Folk går förbi där + kameror.
Lovar dig att hade jag sett någon bryta upp ett skåp med bultsax när jag gått förbi då hade den personen blivit knockad.

Det sitter både män och kvinnor i receptionen.
Men de sitter oftast halvsover, slösurfar.

Till o med när det satt tre stycken i receptionen så var det stöld ur ett par skåp + mobil + skor blev stulna mitt framför ögonen på dem.

Men men de sa ju som sagt att de inte hade sett någon vandra förbi med bultsax eller skor....

Kan de vara så illa att det är personalen själva?
Citera
2023-01-29, 08:51
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yggdrasil12
Det sitter både män och kvinnor i receptionen.
Men de sitter oftast halvsover, slösurfar.

Till o med när det satt tre stycken i receptionen så var det stöld ur ett par skåp + mobil + skor blev stulna mitt framför ögonen på dem.

Men men de sa ju som sagt att de inte hade sett någon vandra förbi med bultsax eller skor....

Kan de vara så illa att det är personalen själva?

Dom kan vara med på det själva ja och det skulle inte förvåna mig om dom stal saker. Ribban för att få ett sånt jobb är rätt låg
Citera
2023-01-29, 09:11
  #64
Medlem
Yggdrasil12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skruvmejsel6
Dom kan vara med på det själva ja och det skulle inte förvåna mig om dom stal saker. Ribban för att få ett sånt jobb är rätt låg

Sopor
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback