Satt och sydde nyss på en gammal persedelpåse i från lumpen då flera av tygmärkena bokstavligt höll på att trilla av. Då slog det mig att jag har en juteväska som också har en massa badges påsydda. Finns det något värde av gamla militära tygmärken? Jag har varit på flera utlandsmissioner och där bytt till mig märken i från andra militära styrkor i från andra nationer som jag sytt på min väska. Detta var tradition. Själv är jag gammal norrlandsjägare och har en massa märken relaterade till K4.
Har mest badges i från forna jugoslavien. Bosnien/serbien/kosovo.
Är inte i behov av pengar, så rör det sig om kronor och ören så är minnena viktigare än pengarna för mig. Bara tanken som slog mig och jag blev nyfiken.
Din länk verkar mest visa gamla sovjetgrejor i metall. Sånt skräp som förfalskats sedan andra världskriget. Jag pratar om riktiga uniformsmärken som soldater bär.
Din länk verkar mest visa gamla sovjetgrejor i metall. Sånt skräp som förfalskats sedan andra världskriget. Jag pratar om riktiga uniformsmärken som soldater bär.
Okej då får du kika vidare på ebay specifikt på dom märkena du har, du säger att du inte är i behov av pengar men vill sälja om du kan få en tusenlapp?
Okej då får du kika vidare på ebay specifikt på dom märkena du har, du säger att du inte är i behov av pengar men vill sälja om du kan få en tusenlapp?
Är inte ute efter pengar, bara tanken som slog mig om det fanns något värde på såna här gamla grejor.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!
Stöd Flashback
Swish: 123 536 99 96Bankgiro: 211-4106
Stöd Flashback
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!