2023-01-19, 16:59
Medlem
Citat:
Sommaren 2020 misshandlade en man sin före detta sambo i deras gemensamma småhus där båda två bodde kvar efter separationen.

Mannen tillät inte att kvinnan sov i sängen och försökte få bort henne från sängen genom att dra henne i håret och ta tag i hennes fötter och dra ner henne från sängen. Han hade tagit strypgrepp på henne, vridit hennes fingrar och spottat på henne.

Västra Nylands tingsrätt dömde mannen till fängelse i 60 dagar för misshandel. Domen är villkorlig. Mannen är i 30-årsåldern.

https://svenska.yle.fi/a/7-10026795

Är det någon som vet mer om det här fallet?

Det är ju uppenbart att mannen har använt övervåld. Han borde gått därifrån och ringt polis angående sin objudna sänggäst.

Men det känns ändå som att det måste ligga mer bakom detta fall än vad denna knappa artikel ger för handen.
Citera
2023-01-19, 17:08
Medlem
Worpzoarss avatar
Hon anmälde bara för att hon ville ge tillbaka, men vet att hon inte kunde slå tillbaka, då kvinnor är svaga som fan.

I efterhand kommer hon gå tillbaka till denna spännande man som ger henne "fjärilar i magen" och boxar.

Hennes telefon är full med efterhängssamma simps som vill komma intill och kan inte förstå varför hennes man behandlar henne så.

Samma visa om och om igen.
Citera
2023-01-19, 21:38
Avstängd
LostinDarknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zionistreport97
Berätta mer, kom polisen å hämtade dig elr va hände sen?
Ja, polisen kom. Den yngre av dom (en kvinna) ville i princip sätta en kula i pannan på mig där o då. Den andra som hade lång erfarenhet utav att vara polis märkte att hennes historia inte gick riktigt ihop. Så jag hade tur. Hade det varit 2 yngre poliser så hade ts våldsman i artikeln lika väl ha varit jag då ord hade stått emot ord men med blåmärken i ansiktet på den som vägrade lämna min säng.

Nu ska jag väl inte säga att han i ts är helt oskyldig, för jag vet inte något om den personen som ts lyfte fram som dålig person. Men det jag försöker att säga är att man ska ta saker med en nypa salt och inte alltid gå på historian enbart för att det är en kvinna som förmodligen gråter krokodil tårar. Sen är jag emot våld mot kvinnor så misstolka mig inte här nu. Men självklart ska det finnas gränser också för båda.

Nu hände detta mig för väldigt länge sen, men har något svagt minne av om att hon försökte bryta sina egna fingrar med när jag tänker efter.

I viket fall som helst så är det läskigt när någon går helt bananas i ett försök att sätta dit en.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in