Citat:
Ursprungligen postat av
Zionistreport97
Berätta mer, kom polisen å hämtade dig elr va hände sen?
Ja, polisen kom. Den yngre av dom (en kvinna) ville i princip sätta en kula i pannan på mig där o då. Den andra som hade lång erfarenhet utav att vara polis märkte att hennes historia inte gick riktigt ihop. Så jag hade tur. Hade det varit 2 yngre poliser så hade ts våldsman i artikeln lika väl ha varit jag då ord hade stått emot ord men med blåmärken i ansiktet på den som vägrade lämna min säng.
Nu ska jag väl inte säga att han i ts är helt oskyldig, för jag vet inte något om den personen som ts lyfte fram som dålig person. Men det jag försöker att säga är att man ska ta saker med en nypa salt och inte alltid gå på historian enbart för att det är en kvinna som förmodligen gråter krokodil tårar. Sen är jag emot våld mot kvinnor så misstolka mig inte här nu. Men självklart ska det finnas gränser också för båda.
Nu hände detta mig för väldigt länge sen, men har något svagt minne av om att hon försökte bryta sina egna fingrar med när jag tänker efter.
I viket fall som helst så är det läskigt när någon går helt bananas i ett försök att sätta dit en.