Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-05-09, 12:51
  #121
Medlem
Lägg ifrån telefonen en bit från sängen så du blir tvungen att gå upp när det ringer. Ha ett larm som skär i öronen på högsta volym så du vaknar i panik
Det bästa är utan tvekan att sova med sovmask och öronproppar så man stänger ute allt ljud, dessa från apoteket fungerar bäst

https://www.apoteket.se/produkt/calm...st-ask-230401/
__________________
Senast redigerad av Necrozlave 2023-05-09 kl. 13:02.
Citera
2023-07-27, 04:37
  #122
Medlem
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Jag har provat med väckarklocka kl 8 men då sover jag istället till 10.
Är du arbetslös?
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Jo, egenföretagare. Jobbar när jag vill.
Av döma kvalitén på dina inlägg på Flashback så undrar jag vad det är för slags verksamhet. Är du verkligen kapabel till att driva eget? Är du någon form av mötesbokare?
__________________
Senast redigerad av Lacerda 2023-07-27 kl. 04:40.
Citera
2023-07-27, 04:39
  #123
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Jag vill verkligen somna mellan 10 och 11 på kvällen och vakna 6-7 på morgonen men nu somnar jag runt 01 på natten och vaknar 09 på morgonen. Vad ska jag göra för att somna och vakna tidigare?
Skaffa ett jobb kanske skulle passa bra? Som normala människor..

Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Är du arbetslös?

Av döma kvalitén på dina inlägg på Flashback så undrar jag vad det är för slags verksamhet. Är du verkligen kapabel till att driva eget? Är du någon form av mötesbokare?
Att vara egenföretagare är oftast ganska arbetsamt, nog inte alls så vanligt att man bara kan gå och slå dank hur som helst.
__________________
Senast redigerad av Pinoputchin 2023-07-27 kl. 04:47.
Citera
2023-07-27, 05:37
  #124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Är du arbetslös?

Av döma kvalitén på dina inlägg på Flashback så undrar jag vad det är för slags verksamhet. Är du verkligen kapabel till att driva eget? Är du någon form av mötesbokare?
Han kör taxi.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback