Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-22, 14:03
  #325
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Ja Sverige är väl det enda landet som haft två försvarsministrar i aktiv tjänst samtidigt.

Ja det är fantastiskt!

Det är väl också den enda försvarsmininster i världen som någonsin cashat ut socialbidrag i ett annat land samtidigt som han har en tjänst som försvarsminister i hemland. Upplägget är helt underbart sinnesjukt. Det är bara i Sverige sånt kan hända.
__________________
Senast redigerad av bulletproofsoul 2023-01-22 kl. 14:06.
Citera
2023-01-22, 14:06
  #326
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egduf
Inte alltid men med en muslimsk far så är det så. Den svenska mamman har bara turkiska vänner på Facebook. Varför ville inte hon att Muharrem skulle ha svenskt medborgarskap? Hans familj är nog ganska dysfunktionell. Har han en kriminell bror också?

Mamman är väl gravt dysfunktionell på olika sätt. Diagnoser och personlighetsstörningar. En svag personlighet. En udda fågel

Familjen i stort är säkerligen också redigt dysfunktionell. Broder vet jag ingenting om men det förvånar inte om han är kriminell
Citera
2023-01-22, 14:48
  #327
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Visst är det lysande? När Erdoğan morrar, så gnäller Demirok och viftar på svansen.

Och Demirok skulle bli en utmärkt svensk statsminister, tycker tydligen Säpo. Vadå, är han turkisk medborgare? Sånt vet inte vi på Säpo.

Sverige måste vara det dummaste landet i hela världen. Detta händer fan bara här
Citera
2023-01-22, 15:07
  #328
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Ja det är fantastiskt!

Det är väl också den enda försvarsmininster i världen som någonsin cashat ut socialbidrag i ett annat land samtidigt som han har en tjänst som försvarsminister i hemland. Upplägget är helt underbart sinnesjukt. Det är bara i Sverige sånt kan hända.

Ja, jag är bara förvånad över att irakiern inte anställdes av SÄPO...
Citera
2023-01-22, 15:25
  #329
Medlem
fp
__________________
Senast redigerad av egduf 2023-01-22 kl. 15:38.
Citera
2023-01-22, 15:33
  #330
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Intressant men det är konstigt att sådana personer alltid blir färgade av den inflyttande förälderns religion och kultur. Det är nästan aldrig tvärtom. En person som ändå är född här med en svensk förälder borde rimligtvis vara mer "försvenskad än vad som är ofta är fallet.


Nej för i Sverige är det häftigt å va invandrare, tycker många, minsta lilla avvikelse i DNA från etnisk svensk och det flaggas hej vilt i sociala medier eller uttrycks på fester osv, jag är kvarts italienare, jag är halv ungrare, jag är halv gambian och därför e jag muslim, ja men din mamma e svensk o du är född i Sverige? Spelar ingen roll
Citera
2023-01-22, 16:15
  #331
Medlem
HejaFinlands avatar
Bra tajming att välja en turkisk partiledare just när vi har ovanligt stora problem med just Turkiet.
Citera
2023-01-22, 17:02
  #332
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Bra tajming att välja en turkisk partiledare just när vi har ovanligt stora problem med just Turkiet.

Inte direkt, fienden ska inte ha ledande roller i politiken.
Citera
2023-01-22, 17:43
  #333
Medlem
NAVYSEALTEAM6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raytheon
Ändå bättre än Annie.

Men det är lysande. De lär ju åka ur Riksdagen nästa val.

Annie var sopkass som politiker, anställde den där bögpedofilen och en massa islamister.
Citera
2023-01-22, 18:23
  #334
Medlem
det är alltså en nyhet att SÄPO inte har en aning om avd som sker i detta land ?
Citera
2023-01-22, 20:39
  #335
Medlem
Muharrem Demirok verkar ha åtminstone en vän och släkting på Facebook som är engagerad i turknationalism. Ibr*him Demirok. Bland annat länkar han till en grupp som kallar sig Turan Aydınları Platformu och har en varg som symbol, och den är förvillande lik Grå vargarnas emblem. Det verkar handla om personer som stödjer turkisk krigsföring i norra Syrien.
Citera
2023-01-22, 23:03
  #336
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogaku-san
Jag tycker att centerpedofilerna redan gör allt för att man ska avsky centerpartiet. Våldsturken kommer bli spiken i kistan för centern.

Jag tillhör skaran som verkligen uppskattade Annie men Demirok kommer inte att funka.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback