Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-01-17, 23:24
  #1
Medlem
skeggmuffs avatar
Läste någon som föreslog att hissa PPK flaggan med stora ballonger ovanför Veto-Turkens svenska ambassads flagga vilket fick mig att småfnissa lite.

Vad finns det mer vi kan göra för att driva med honom i media?

*Övertala någon bonde med getter/kor att skänka bort samtliga dessa till Erdogan för giftemål så att han kanske tillslut mjuknar upp då gubben älskar getter mer än han hatar PKK-terrorister? (Samt sprida till media såklart)

*Göra Lars Wilks rondellhund på alla 4 med Erdogans ansikte samtidigt som rondellhunden har vår stående statsminister i koppel.

*Göra en klippsamling på youtube med skogsturken, fågelturken, veto-turken, uppochner turken osv.

*Skicka tillbaka ALLA turkar i Sverige förutom just dom 130 han vill ha. Skyll detta på Erdogan genom att listan är efterblivet skriven.

*Säg att vi accepterar listan efter att Turkiet utvisar 130 kriminella "svenskar" som gömmer sig i Turkiet. Går Erdogan med på detta så säger vi April April (Funkar såklart bara första April)

*Infiltrera turkisk radio/tv / internet osv och dryga med Erdogan. Typ komma till en pressträff och berömma gubben att han var en pajas förut men nu har han istället lyckats bli en stenhård veto-turk?

*Sätt dom 130 på ett plan och låt 2 turkiska observatörer vara ombord också. Vägra dock att åka in i turkiskt luft rum förrän vi till 100% är med i Nato, pga att gubben inte går lita på. Sekunden vi är 100% med i NATO så landar vi , men inte med Most Wanted-turkar utan 130 is galningar beväpnade till max och sen: April April

*Photoshoppa Erdogan i alla möjliga förnedrande scenarion osv

Fyll på med era bästa förslag 🙏😅
Citera
2023-01-17, 23:44
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skeggmuff
Läste någon som föreslog att hissa PPK flaggan med stora ballonger ovanför Veto-Turkens svenska ambassads flagga vilket fick mig att småfnissa lite.

Vad finns det mer vi kan göra för att driva med honom i media?

*Övertala någon bonde med getter/kor att skänka bort samtliga dessa till Erdogan för giftemål så att han kanske tillslut mjuknar upp då gubben älskar getter mer än han hatar PKK-terrorister? (Samt sprida till media såklart)

*Göra Lars Wilks rondellhund på alla 4 med Erdogans ansikte samtidigt som rondellhunden har vår stående statsminister i koppel.

*Göra en klippsamling på youtube med skogsturken, fågelturken, veto-turken, uppochner turken osv.

*Skicka tillbaka ALLA turkar i Sverige förutom just dom 130 han vill ha. Skyll detta på Erdogan genom att listan är efterblivet skriven.

*Säg att vi accepterar listan efter att Turkiet utvisar 130 kriminella "svenskar" som gömmer sig i Turkiet. Går Erdogan med på detta så säger vi April April (Funkar såklart bara första April)

*Infiltrera turkisk radio/tv / internet osv och dryga med Erdogan. Typ komma till en pressträff och berömma gubben att han var en pajas förut men nu har han istället lyckats bli en stenhård veto-turk?

*Sätt dom 130 på ett plan och låt 2 turkiska observatörer vara ombord också. Vägra dock att åka in i turkiskt luft rum förrän vi till 100% är med i Nato, pga att gubben inte går lita på. Sekunden vi är 100% med i NATO så landar vi , men inte med Most Wanted-turkar utan 130 is galningar beväpnade till max och sen: April April

*Photoshoppa Erdogan i alla möjliga förnedrande scenarion osv

Fyll på med era bästa förslag 🙏😅
Det här kan vara det roligaste jag hört sen Sandra Ilars stand up "Läckert".
Citera
2023-01-18, 05:15
  #3
Medlem
Onanikrems avatar
Från att varit anti Nato svängde jag till Nato ja tack. Nu är det bara skit i det, och bojkotta turkjävlarna för all framtid hädanefter! Turk smakar urk var ett gammalt ord redan på 70talet!
Citera
2023-01-18, 05:19
  #4
Medlem
GastonLeMans avatar
Börja med rondellkalkoner med Erdogans ansikte på.

TURKY, TURKY, TURKY !

Börja med det klassiska ”barnretet ” , börja kalla någon för nåt dom ej vill!
Citera
2023-01-18, 07:14
  #5
Medlem
Dimpens avatar
När jag var yngre sa man "Turk på burk". Kanske lansera typ Bullens pilsnerkorv men med Erdogan på istället.
Citera
2023-01-18, 22:19
  #6
Moderator
Ancistruss avatar
Politik: utrikes --> Humor
/Moderator
Citera
2023-01-18, 22:49
  #7
Medlem
FatherAllanLays avatar
Bildbevis: Bättre en burk i fläkten än en turk i släkten.
Citera
2023-01-22, 06:16
  #8
Medlem
Håna Erdogan

Turkiet vill påverka och bestämma vilka som ska få demonstrera i vårt land. Jag tycker inte det det är acceptabelt och Erdogan är en diktator som gärna blir rövknullad av Putin.

Jag uppfodrar oss till att håna Erdogan så mycket vi bara kan i den här tråden
Citera
2023-01-22, 06:24
  #9
Medlem
Erdogan är inget annat än en mördare och förmodligen också pedofil

Tror ni att Erdogan tar den i tvåan?
Citera
2023-01-22, 12:18
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rupet
Erdogan är inget annat än en mördare och förmodligen också pedofil

Tror ni att Erdogan tar den i tvåan?

Kommentera gärna mer i din egen lilla bögtråd.

Jag tror både du och erdogan är bögar ja.
Citera
2023-01-22, 12:29
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rupet
Erdogan är inget annat än en mördare och förmodligen också pedofil

Tror ni att Erdogan tar den i tvåan?

Vet ej, men uppenbarligen ger han den i bögettan på kristersson. Pinsamt.
Citera
2023-01-22, 14:41
  #12
Medlem
Definitivt tar Kristersson den i tvåan av erdogan

Vad jag har hört så sitter erdogan och runkar till nidbilder av mohammed
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback