Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-16, 19:55
  #1
Medlem
IdaAmins avatar
Jubileum herrar och damer! 10 år har vi kört Velogames här på Flashback! Det är dags för en ny säsong och den startar redan i morgon tisdag 17:e januari med Tour down Under som verkar vara en del av en sammanlagd tävling som varar under "försäsongen".

https://www.velogames.com/

League Name: Flashback
League Code: 78952909

Cykla försiktigt!
Citera
2023-01-16, 20:39
  #2
Medlem
Äntligen!
Slängde snabbt ihop laget Groovy hater tidigare ikväll. Siktar som vanligt på att starta ok och sedan sluta någonstans nedre mitten.
Citera
2023-01-16, 21:03
  #3
Medlem
JazzinForBlueJeans avatar
Thaaaaaank you!
Citera
2023-01-16, 22:18
  #4
Medlem
Ezzelinos avatar
Trevligt! Och utmärkt av Velogamesägaren att satsa på detta "warm up championship" med åtta etapplopp i januari-februari.
Citera
2023-01-16, 22:40
  #5
Medlem
SadEyess avatar
Trevligt att vara med från start denna gång.
Citera
2023-01-16, 23:50
  #6
Medlem
Månsans avatar
Kul!

Ett tips är att donera fem euro (eller pund kanske var) till Velogames. Jag gjorde det förra året, det var värt den lilla summan det kostade. Man får tillgång till massa invecklad statistik, antal podiumplatser, ihopräknade poäng över hela året etc. Oumbärligt för en sportfånig tabellbitare.

Bland de betalande medlemmarna finns flera av dom där supernördiga velogamarna som lägger ut sina lag med ambitiösa och långrandiga analyser på youtube -- och skön känsla när man spöar dom då och då.
Citera
2023-01-23, 19:32
  #7
Medlem
Laszlo Kovacss avatar
Stor variation i laguttagningarna för San Juan ...


... inte.
Citera
2023-01-24, 12:27
  #8
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laszlo Kovacs
Stor variation i laguttagningarna för San Juan ...


... inte.

Ja, mycket sprinters är det. Vi får se om det lönar sig att skippa Remco, bara 37% har honom med hos oss, 84% i hela velogames. Jag tror han lätt mosar hela gänget på etapp 4 och vinner totalt... men blir kanske en minusaffär ändå, cirka tiotalet sprinters lär ju kunna nå 300 poäng på etapperna.
Citera
2023-01-25, 12:28
  #9
Medlem
Drinis avatar
Joinar lite sent då jag glömde bort att jag behövde skriva in ny kod för detta året XD
Var typ sist totalt i tour down under. Hoppas på lite bättre här i San Juan. Körde bara Sprinters. Hopplöst att gissa på vilka av dem som gör det bra så jag top allihopa
Citera
2023-01-25, 13:49
  #10
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drini
Joinar lite sent då jag glömde bort att jag behövde skriva in ny kod för detta året XD
Var typ sist totalt i tour down under. Hoppas på lite bättre här i San Juan. Körde bara Sprinters. Hopplöst att gissa på vilka av dem som gör det bra så jag top allihopa

Grymt, du ligger ju 3:a i totalen av nära 3000 pers! Största flashbackframgången hittills 2023!
Citera
2023-02-02, 19:04
  #11
Medlem
Laszlo Kovacss avatar
Varför går det så bra nu på försäsongen när man knappt anstränger sig? Laget till Valencia hamnade på 98 credits för att jag skulle till ett möte och hann inte byta ut Fiorelli. När det väl drar igång på riktigt kommer man garanterat få stryk av ole dole doff trots att man gör en massa research.
Citera
2023-02-02, 22:32
  #12
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laszlo Kovacs
Varför går det så bra nu på försäsongen när man knappt anstränger sig? Laget till Valencia hamnade på 98 credits för att jag skulle till ett möte och hann inte byta ut Fiorelli. När det väl drar igång på riktigt kommer man garanterat få stryk av ole dole doff trots att man gör en massa research.

Ja, du har fint flyt nu. Du ligger 4a totalt
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback