Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2023-08-28, 19:31
  #61
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av putteH_
Ska du köpa DLC så kör year 2 och 3. Mer värt pengarna än att köpa inviduellt.

Hitta du Tayga 6455b på Maine? Den är riktigt bra, med rätt däck och allt det där.

Hur är den jämfört med den "vanliga" Taygan. 6436an är nog den jag använder mest just nu.
Citera
2023-08-28, 19:33
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av putteH_
Det ser ut som att det kommer bli att man ska leverera till någon film set/studio, vilket kan bli väldigt intressant. Säsong 12 ser ut att vara Chernobyl, men som sagt inget officiellt.

Jo precis, gäller ju att hitta rätt lastbilar samt uppgraderingar, men du kan också googla vilka däck som är bra osv fpr att göra det lite enklare. Men nu har du ju Tayga 6455b vilket blir bra mycket enklare.

Tycker garanteraterat du ska köra på Year 3 då det är just nu den enklaste och mest avkopplande gentemot dom 2 tidigare. Så kör p0 den, du får säkert upp suget att köra mer om tiden tillåter. Ett otroligt beroendeframkallande spel.

Ahaaa, då förstår jag. Låter som en ganska liten map men helt klart intressant.

Jaa, ja brukar kolla utube se va dom kör med för lastbilar, men då e de oftast någon jag ej har. Men att googla däck och bra uppgraderingar var ju ett hett tips inför framtiden.

Men som du säger nu har jag Taygan så tror det mesta löser sig nu hehe
Citera
2023-08-28, 19:49
  #63
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
Hur är den jämfört med den "vanliga" Taygan. 6436an är nog den jag använder mest just nu.
Använde den mest innan jag fixade Tayga 6455b.

Den är högre så bensin tanken inte slår i lika lätt samt att den är längre så du kan ha kran plus flatbed på den. Annars är det ingen skillnad. Men klart op.

Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Ahaaa, då förstår jag. Låter som en ganska liten map men helt klart intressant.

Jaa, ja brukar kolla utube se va dom kör med för lastbilar, men då e de oftast någon jag ej har. Men att googla däck och bra uppgraderingar var ju ett hett tips inför framtiden.

Men som du säger nu har jag Taygan så tror det mesta löser sig nu hehe
Det brukar ju vara 2-4 maps på en region så inte så liten. Ja kolla upp lite tips alltid värt det.
Citera
2023-08-28, 19:51
  #64
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Någon här som kört tenesse kartan? Den verkar ju helt värdelös i mitt tycke. Och den får man med i Year 3 pass som jag funderar på att köpa, men man kan inte uppskatta allt

Nej den kommer med Year 2 så det är lugnt
Citera
2023-08-31, 18:11
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av putteH_
Nej den kommer med Year 2 så det är lugnt
Haha asså förlåt. De va detta jag bad om ursäkt för i ett tidigare inlägg. Att jag blandat ihop eller sett såxjäkla galet när ja kollade utube på dom olika mapsen vilket yesr som tillhörde. Men va försent att redigera inlägget när jag upptäckte mitt misstag 😂
Citat:
Ursprungligen postat av putteH_
Använde den mest innan jag fixade Tayga 6455b.

Den är högre så bensin tanken inte slår i lika lätt samt att den är längre så du kan ha kran plus flatbed på den. Annars är det ingen skillnad. Men klart op.

Det brukar ju vara 2-4 maps på en region så inte så liten. Ja kolla upp lite tips alltid värt det.
Ah de har du rätt i. Bara fick känslan att de va en liten rackare likt den man ska köra ”racing” på
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback