Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2023-01-14, 19:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av proMora
Jag pratade med flera män i Angeles City som bott på Filippinerna massor av år. Jag frågade hur Palawan, Samar och andra delar av Filippinerna var. Nää! svarade han med blasé röst och suckade. Det finns inte mycket fitta där och det blir varken billigare eller enklare heller. Ska du gifta dig och bli bonde eller vad vill du?
Jag satt med en open-minded muslim som rest Jorden runt och frågade om olika länder i Sydamerika och Afrika. Afrika, forget it... All of it is just scam and a big mess. Nothing good for you will come out of it. Sydamerika är om du vill klättra i berg, vandra i djungel, eller fotografera spansk/portugisisk arkitektur och posta inkariket på Facebook. Allt sånt finns redan på nätet.
Du kan hitta street hookers överallt och det blir samma pris i slutänden, minus alla omständigheter. Måhända att ett nedgånget venezuelanskt fnask kan gå för några dollar mindre men än sen då... De flesta tar rejäla överpriser och i slutänden blir det tom dyrare.

Jag stannar i Pattaya sa han utifrån till synes rationella och välgrundade erfarenheter. Här har du go-go bars, glory holes, blowjobs, massage edging, soapy body contact mm. Vad mer begär du? Vad vill du?
Ligger det något i det dessa erfarna män sa till mig, dvs att det inte lönar sig att åka till andra ställen än typ Angeles City, Bangkok eller Pattaya?

Jag kan tillägga att Colombia och Brasilien är inte lika säkert som Thailand eller ens Filippinerna.
Citera
2023-01-14, 21:02
Citat:
Ursprungligen postat av SafadoX
Beror ju på om du är nöjd med att bara ha asiatisk pussy eller om du även vill frossa i lite latinsk, svart, turk eller arabisk fitta också.

Prismässigt så är nog Bogota i Colombia ditt bästa alternativ till Asien. Medellin är okej också.

Sao Paulo och Rio de Janeiro har lite mer pussy.

Saken med Colombia och Brasilien är att det inte är lika mycket in your face, du måste veta vart du ska gå.
Det är inte så öppet och inte så mycket neon. Fler regelrätta bordeller vad jag förstår, vilket inte alls lockar mig. Jag hatar pimpar, bröder och bordeller.
Jag hatar när man sköter businessen. Jag går direkt. Jag står fan inte och dealar om sex angående en kvinna med en man.

Jag åker inte till Sydamerika för att ha sex med vita typ nästan uteslutande spanjorskor. Bogota-Medellin-Parera triangeln är den mest europeiska i hela Sydamerika förutom Uruguay och Buenos Aires.
Svarta kan vara fina men rätt många också som inälvsmat som jämförande parallell.

Jag gillar inte tjocka lår, svullna rumpor och silikonbröst. Jag vill ha det petit, så det blir väl kuken som kommer att bestämma till sist trots allt. Sen att inte kunna ett ord spanska kan vara besvärligt.

Men vädret lockar. Jag tycker den tryckande hettan i Asien är extremt besvärande. Jag verkligen lider varje sekund dygnet runt i alla temperaturer över 25 grader. Så i Asien blir det aircon taxi och att sitta på hotellet.
25 grader på natten är olidligt varmt. Äckligt. Man riktigt vantrivs och känner skjortan klistrar sig mot bröstet hela tiden.
Citera
2023-01-18, 18:48
Medlem
senhackarens avatar
Inget utanför Europa för min del. Utanför Europa är det inte säkert. Speciellt Filippinerna borde bojkottas. Ett mycket rasistiskt land med rassesnutar som sätter dit oskyldiga som inte kan. Betala sig ur påhittade brott. Tyvärr är Thailand påväg åt samma håll. Myndigheterna låter sina snutar hållas. Sen har vi länder på andra sidan Atlanten. Halvt inbördeskrig och skyhög brottslighet i precis vartenda land. Nä fy fan.
Citera
2023-01-28, 20:40
Medlem
Dominikanska republiken.

Du plockar upp ett knull för 400 spänn (en timme).

Betala 1000 spänn så kan du knulla hela natten.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in