2023-01-13, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiamanteTagliato
Om jag fick välja en grupp människor att bedriva laglig jakt på (skära upp magarna på och strypa med sina egna inälvor) så är det busschaufförer. Ni är så jävla vidriga, vill bara hämta en älgstudsare, ljuddämpare och börja skjuta er från balkongen, jävla kackerlackor. Detta är den enda arbetsgruppen i vilken INGEN KAN SITT JOBB!!!!!!!! Ni ska ge FAN i att stänga dörrarna innan alla har hunnit ut, era respektlösa fanskap till dräggel. Nästan varenda jävla dag får jag sparka tillbaka dörrjäveln eller armbåga tillbaka den för att ni är passivaggressiva losers som vill jävlas med folk som är bättre än er. Det tar NÅGRA SEKUNDER att gå från längst bak i bussen till dörren när man är lång och bred, vill inte röra folk på vägen av som en annan jävla drummel så jag får gå lite försiktigt. Någon som känner igen sig??

Mår du bra? Andas långsamt i en påse. Inte busschaufför själv men alla gånger jag har noterat bråk mellan föraren och passageraren har det fan varit passagerarnas fel.
2023-01-13, 00:29
Medlem
Det är antagligen frustrerande att köra samma runda om och om igen år efter år Känner sig som en råtta som springer omkring i en rörtunnel.
2023-01-13, 00:58
Medlem
Manginazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punisher-T1000
Slår vad om att TS är en spagge som plankat och stör sig på att chaffisarna drar i hans fettiga dego hår genom att stänga när hen ska ut. Concha tu madre guido!

TS är en hårgelestinkande fåfäng blatte med taskig balans, TS klarade inte av att bussen rörde på sig, ramlade som en liten fjant och blev bortgjord och känner nu att den ädla busschauffören har saboterat TS HEDER.
😆
2023-01-13, 06:05
Medlem
Soulflowers avatar
Citat:
Inavlad? Det finns en hel del variation på kvinnor här i Stockholm.
Vad hjälper det dig när du inte får fortplanta dig? Varenda kvinna (och man för den delen) borde ha kontaktförbud gentemot dig. Du är inte frisk nog att få leva bland resten av befolkningen. Gå och lägg in dig och berätta hur sjuk i huvudet du är så vi slipper ha dig på fri fot.
2023-01-13, 06:54
Avslutad
Skaffa eget fordon då din värdelösa buss-åkande sopa
2023-01-13, 07:45
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Det tar NÅGRA SEKUNDER att gå från längst bak i bussen till dörren när man är lång och bred, vill inte röra folk på vägen av som en annan jävla drummel så jag får gå lite försiktigt. Någon som känner igen sig??
Men du Einstein, är du ett fetto eller "köttmongo" så kanske du skulle börja lufsa mot dörren strax innan den öppnas. Det tipset bjuder jag på alldeles gratis.
2023-01-13, 08:59
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajskolven
Men till skillnad från dig så är en busschaufför...

du gjorde mig glad iallafall
2023-01-13, 09:06
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Har jag någonstans deklarerat att jag inte har bil? Pendlar man med bil in till stockholm-city så är man helt jävla bränd i huvudet. Tullarna + drivmedelspriser. Tänk lite ditt jävla white trash. Lyxfällan nästa. Nej juste du bor väl i Skåne eller något din jävla byfåne

Så du har bil men betalar en tusing i månaden för att istället åka kollektivt. Bra tänkt.
2023-01-13, 09:20
Medlem
Lepekas avatar
Som i alla yrken så finns det både bra och dåliga på sitt jobb helt enkelt.
2023-01-13, 10:09
Medlem
Szalenstwos avatar
Kan faktiskt hålla med TS till en viss mån. Det är oerhört frustrerande med busschaufförer som rivstartar så fort dörrarna stängs. Man riskerar allt för ofta att flyga in i knät på närmaste person, vilket i och för sig kan vara ett välkommet avbrott från den klassiska färden i tystnad, sittandes så långt ifrån närmaste människa man kan komma. Det blir kan bli en form av spontan kollektivfärdsintimitet till följd av rivstartsmarodörerna.

Allt som oftast tycker jag dock att chaufförerna håller riktigt hög kvalite.
2023-01-13, 12:00
Medlem
Bonnatorps avatar
Citat:
Om jag fick välja en grupp människor att bedriva laglig jakt på (skära upp magarna på och strypa med sina egna inälvor) så är det busschaufförer. Ni är så jävla vidriga, vill bara hämta en älgstudsare, ljuddämpare och börja skjuta er från balkongen, jävla kackerlackor. Detta är den enda arbetsgruppen i vilken INGEN KAN SITT JOBB!!!!!!!! Ni ska ge FAN i att stänga dörrarna innan alla har hunnit ut, era respektlösa fanskap till dräggel. Nästan varenda jävla dag får jag sparka tillbaka dörrjäveln eller armbåga tillbaka den för att ni är passivaggressiva losers som vill jävlas med folk som är bättre än er. Det tar NÅGRA SEKUNDER att gå från längst bak i bussen till dörren när man är lång och bred, vill inte röra folk på vägen av som en annan jävla drummel så jag får gå lite försiktigt. Någon som känner igen sig??
Är du måhända lite för bred så det är svårt att knö fram sig till dörren i vanligt tempo?
2023-01-13, 12:12
Medlem
GrillTeknikers avatar
TS har fel.

Kranbilsförare är de lägst stående avskummen. Fy fan alltså. Råkade ut för en kranbil som stod och blockerade en väg som bara har en in/utväg. De höll på att lasta av någonting, en gubbe satt i kranbilen (eller rättare sagt lastbilen med kran, men de kallade sitt skitföretag för något med "kranbilar"). Den andre stod och diskuterade något med en boende längs vägen. Jag stannade 30 meter bort för att inte blockera vägen för dem när de var klara. De såg mig stå med bilen på tomgång. Satt och väntade. Väntade. Väntade. Väntade.

Tänkte att de antagligen väntar på hjälp eller något. Gubben i kranbilen gick ut och gick ett varv runt bilen, sen gick han in och satte sig igen. Den andre fortsatte stå och snacka med den boende. Jag väntade. Efter ca 15 minuter hade den boende snackat klart och gick sin väg. Då jäklar blev det fart på gubbfanskapen! Det tog ca 30 sekunder för dem att lossa ett spännband på vad det nu var de lastade av. Sedan ytterligare någon minut så körde de båda sin väg. De väntade alltså inte alls på någon annan, de bara satt och tog det lugnt och snackade lite skit med någon som bor längs vägen.

Alltså hade jag vetat att jag hade att göra med världens lägst stående avskum så hade jag givetvis gått bort och frågat om de var klara snart. Uppenbarligen var gubbjävelns samtal med den boende viktigare än att inte blockera hela vägen. Och den andra tjockisen i kranbilen kunde ju inte rimligtvis bemödat sig med att packa ner sitt feta arsle och lossa det där spännbandet själv. Såhär i efterhand kommer jag i fortsättningen förutsätta att det är komplett efterblivna idioter utan något sunt förnuft nästa gång jag råkar ut för någon som blockerar vägen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in