Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-12, 04:25
  #1
Medlem
Vet inte om detta är rätt forum. Men jag har en svuren fiende sedan en tag tillbaka, vedergällning är ett faktum och ska helst vara grov, så ni behöver inte försöka övertala mig till att inte göra något.

Har fått nys om att personen skapat ett eget AB och det svider självklart hos mig, därför behöver jag tips på de bästa sätten man kan förstöra så mycket som möjligt för personen och företaget, bryr mig inte ett skit om etik o moral eller den juridiska delen men vill helst inte behöva sitta för något. Vill helst också kunna göra det anonymt men att personen anar att det är jag. Jag har väldigt hög ambitionsnivå på det här.

Personen är lite små busig så skulle inte förvåna mig om det kommer in svarta pengar till företaget och att man isåfall skulle kunna skicka ekobrottsmyndigheten eller något annat roligt på företaget men jag behöver era bästa idéer.

Idéer jag har än så länge:

Fejka mail/brev från kommunen och skriva att marken för fastigheten måste saneras för miljögifter, alternativt plantera miljögifter på marken och sedan ge anonymt tips till rätt myndighet som utreder marken.

Återkommande skadegörelse tex krossade rutor för återkommande utgifter tills företaget inte går runt längre.

Ddos attack mot hemsidan och eller spamma med 1/5 reviews för att inga nya kunder skall komma.

Lämna ut kontaktuppgifter till Jehovas eller liknande så att personen aldrig får en lugn stund.

Klippa el kablar och fiberkablar till fastigheten, kan lätt tänka mig att gräva en stund ute i skogen.

Vill bara att det ska svida så mycket som möjligt, helst ser jag att personen går i konkurs och blir hemlös och dör
2023-01-12, 06:14
  #2
Medlem
TheFinals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erikandersson0505
Vet inte om detta är rätt forum. Men jag har en svuren fiende sedan en tag tillbaka, vedergällning är ett faktum och ska helst vara grov, så ni behöver inte försöka övertala mig till att inte göra något.

Har fått nys om att personen skapat ett eget AB och det svider självklart hos mig, därför behöver jag tips på de bästa sätten man kan förstöra så mycket som möjligt för personen och företaget, bryr mig inte ett skit om etik o moral eller den juridiska delen men vill helst inte behöva sitta för något. Vill helst också kunna göra det anonymt men att personen anar att det är jag. Jag har väldigt hög ambitionsnivå på det här.

Personen är lite små busig så skulle inte förvåna mig om det kommer in svarta pengar till företaget och att man isåfall skulle kunna skicka ekobrottsmyndigheten eller något annat roligt på företaget men jag behöver era bästa idéer.

Idéer jag har än så länge:

Fejka mail/brev från kommunen och skriva att marken för fastigheten måste saneras för miljögifter, alternativt plantera miljögifter på marken och sedan ge anonymt tips till rätt myndighet som utreder marken.

Återkommande skadegörelse tex krossade rutor för återkommande utgifter tills företaget inte går runt längre.

Ddos attack mot hemsidan och eller spamma med 1/5 reviews för att inga nya kunder skall komma.

Lämna ut kontaktuppgifter till Jehovas eller liknande så att personen aldrig får en lugn stund.

Klippa el kablar och fiberkablar till fastigheten, kan lätt tänka mig att gräva en stund ute i skogen.

Vill bara att det ska svida så mycket som möjligt, helst ser jag att personen går i konkurs och blir hemlös och dör

Om du la samma energi på att starta något själv, så hade det förmodligen känts bättre än att fjanta runt sådär.
Reviews betyder noll, ddos styrs undan av webhotellet, klippa kablar kan du väl göra men de kommer repareras av nätägaren utan kostnad då de ofta äger kabeln fram till vägg. Efter ett par gånger lär de bevakas.
Krossade rutor betalas av försäkringsbolaget, som lär börja utreda o sätta upp bevakning om det sker löpande.
Miljögifter går att se hur länge de suttit i marken, så det kommer bara tas bort o sen va den sagan
slut. (spridning, styrka, mängd etc. avgör om det är miljöbrott).

För att inte tala om de brott du gör dig skyldig till, efter varje ny grej ökar chansen att de får tag på dig också.

Nä, planera lite roliga grejjer istället du kan göra för dig själv så du slipper fundera på vad du ska orsaka för skada istället, dels blir resultatet roligare men du mår lite bättre under tiden också.
2023-01-12, 07:55
  #3
Medlem
FemKiloGulds avatar
Skicka uppenbara bluff-fakturor i hans företagsnamn till människor.
2023-01-12, 17:12
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FemKiloGuld
Skicka uppenbara bluff-fakturor i hans företagsnamn till människor.

^Detta.

Fast utöver det, försök komma på så många sätt du bara kan att trakassera företagetsmålgrupp i företagets namn. Som givetvis inte går att koppla tillbaka till dig.
2023-01-12, 18:17
  #5
Moderator
HelgeBuks avatar
Ta frågan här istället: (FB) Stora tråden om hämnd och att jävlas / Diskussioner med tips & tricks

/Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback