Hej!
Jag har ingen tidigare erfarenhet av kryptovalutor eller liknande. Halkade in på en länk där man sätter in 3000kr och ska kunna tjäna massor, har försökt googla om detta är en scam men det finns flera sidor med liknande upplägg. Är detta en scam? Eller hur fungerar det? Tjänar man massor?
Hej!
Jag har ingen tidigare erfarenhet av kryptovalutor eller liknande. Halkade in på en länk där man sätter in 3000kr och ska kunna tjäna massor, har försökt googla om detta är en scam men det finns flera sidor med liknande upplägg. Är detta en scam? Eller hur fungerar det? Tjänar man massor?
Hej!
Japp, vi kommer alla bli miljardärer. Undrar om de hinner tillverka yachts i den takt som kommer behövas när vi nu hittat detta garanterade sätt att snabbt bli rik.
Hej!
Hmmm.. Jag vet att allt som låter för bra för att vara sant ÄR för bra för att vara sant! Men man får väl hoppas 🤣 därför jag frågade här, ni flashbackare har ju koll på allt!
Googlade på det och hittade flera liknande sidor, och det verkar ju inte så jävla otänkbart tänkte jag 😁
Senast redigerad av MissB 2023-01-10 kl. 12:47.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!