Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-07, 13:41
Medlem
Hej! Jag har ett ps4 som fungerar som det ska utom när jag spelar NHL och FIFA. Då börjar det flimra när matcherna startat. I spelets menyer är det inga problem utan bara under själva matcherna. Har testat att ominstallera, kollat kablar, tagit bort damm och gjort de åtgärder som internet föreslår. Alla andra spel funkar. Vad kan detta bero på?
Tacksam för hjälp.
Mss vänlig hälsning
Citera
2023-01-07, 15:15
Medlem
Autismpowers avatar
Vilken typ av flimmer? Finns mycket som kan flimra i spel.
Citera
2023-01-07, 16:09
Medlem
BananShans avatar
Hur många frekvens är din TV/bildskärm? Har den G-sync? Om nej så är det det, den hinner nte uppdatera alla bilder.
Citera
2023-01-07, 21:49
Medlem
Tack för svar! Hur ser jag frekvensen på tv:n? Det är ingen super tv direkt men alla andra spel funkar. Som till exempel red dead redemption och GTA 5. Tänker att de e större spel med mer grafik? Jag tog ett kort men verkar svårt att lägga upp här så gjorde det till en wetransfer fil.. Ladda gära ner om ni orkar. Skulle bli väldigt tacksam.
Mvh
Citera
2023-01-07, 21:55
Medlem
https://we.tl/t-bjo55ohJxG

Här är länken till bilderna

Mvh
Citera
2023-01-08, 12:07
Medlem
swebarbs avatar
Gissar nån inställning med tvn helt enkelt.. vad exakt vettefan aldrig haft sånt problem direkt. Är det inte kabel som är kass då är det säkert nåt med tvn, kolla inställningar för bild se om du kan ändra nåt..
Citera
2023-03-13, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GickInteAttAnsluta
Tack för svar! Hur ser jag frekvensen på tv:n? Det är ingen super tv direkt men alla andra spel funkar. Som till exempel red dead redemption och GTA 5. Tänker att de e större spel med mer grafik? Jag tog ett kort men verkar svårt att lägga upp här så gjorde det till en wetransfer fil.. Ladda gära ner om ni orkar. Skulle bli väldigt tacksam.
Mvh
hur jävla dum får man vara , googla på flimmer tv-spel --så ditt tv -märke, antar att det är nått biligt skit du har.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback