2023-03-20, 17:34
Medlem
Ttoclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ytmamz
Ni kvaliciferade er till en Kalle Anka-cup och slog europeiska storgiganter som Shamrock,Gent och Molde, wow liksom .

Kom tillbaka när ni har kvaliciferat er till Champions League.

Dom pissade ju Malmö i munnen 2 gånger också
Citera
2023-03-20, 19:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ttoclaw
Dom pissade ju Malmö i munnen 2 gånger också

Du förvirrar Gent med Genk dessutom blev det oavgjort 2-2 hemma så inte mycket pissande där inte. Samma år som Genk ”pissade” på Malmö så vann just Genk belgiska ligatiteln.

Gent som ni mötte ligger 4a just nu i belgiska ligan.
Senast redigerad av ytmamz 2023-03-20 kl. 19:17.
Citera
2023-03-20, 19:21
Medlem
Ttoclaws avatar
Citat:
Du förvirrar Gent med Genk dessutom blev det oavgjort 2-2 hemma så inte mycket pissande där inte. Samma år som Genk ”pissade” på Malmö så vann just Genk belgiska ligatiteln.

Gent som ni mötte ligger 4a just nu i belgiska ligan.

Jaha, nä Gent kissar ingen i munnen! Jag menade DIF mot MFF förra säsongen.

Men DIF fick stock igår och jag tvivlar faktiskt på att dom klarar en topp-3 placering i år!
Citera
2023-03-20, 19:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ttoclaw
Jaha, nä Gent kissar ingen i munnen! Jag menade DIF mot MFF förra säsongen.

Men DIF fick stock igår och jag tvivlar faktiskt på att dom klarar en topp-3 placering i år!

Ah, jag som missuppfattade trodde du syftade på Europa-motståndet.
Jag tror inte heller DIF klarar topp 3 i år kanske lyckas de knipa 3e platsen men tveksamt.
Senast redigerad av ytmamz 2023-03-20 kl. 19:30.
Citera
2023-03-22, 06:38
Medlem
eternussermos avatar
Bajenland

https://twitter.com/hammarbyfotboll/...8ljwZzjzQ&s=19
Citera
2023-03-22, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Bajenland

https://twitter.com/hammarbyfotboll/...8ljwZzjzQ&s=19

Kan fan lätt tänka mig en radda sushi och en Asahi bakom norra. Hahaha jävligt Camp Nou. Jay-z i högtalarna istället för Cockney Rejects

*läs ironi*
Citera
2023-03-22, 14:28
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av veteesset
Kan fan lätt tänka mig en radda sushi och en Asahi bakom norra. Hahaha jävligt Camp Nou. Jay-z i högtalarna istället för Cockney Rejects

*läs ironi*

Spetsa dealen med lite Hibiki 17 så kanske jag byter lag!
Citera
2023-03-22, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av London
Spetsa dealen med lite Hibiki 17 så kanske jag byter lag!

Blir nog svårt iom att Asahi måste börja göra folköl haha
Citera
2023-03-23, 08:38
Citat:
Ah, jag som missuppfattade trodde du syftade på Europa-motståndet.
Jag tror inte heller DIF klarar topp 3 i år kanske lyckas de knipa 3e platsen men tveksamt.
Är Dif med i guldstriden in i det sista så lär dom hamna kring 20-22 tusen tror jag. Blir det en perfekt season sportligt så kan det bli uppåt 24k.

Är Bajen med i toppstriden hela säsongen så tror jag snittet kan bli närmare 30k faktiskt. En perfekt season så blir det över 30k. Hänger mycket på de där 2-3 sommarmatcherna som alltid drar ner snittet.
Citera
2023-03-23, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Är Dif med i guldstriden in i det sista så lär dom hamna kring 20-22 tusen tror jag. Blir det en perfekt season sportligt så kan det bli uppåt 24k.

Är Bajen med i toppstriden hela säsongen så tror jag snittet kan bli närmare 30k faktiskt. En perfekt season så blir det över 30k. Hänger mycket på de där 2-3 sommarmatcherna som alltid drar ner snittet.

Jag har fan svårt att se det ändå. Vi (Bajen) har ju några hyffsade säsonger i ryggen nu och snittet har ju i stort varit det samma. Det är lätt att slå på stora trumman innan säsongen ens dragit igång.
Men jag hoppas ju såklart du har rätt här
Citera
2023-03-23, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...

Problemet för er del (lite vår också) är ju avspärrningarna. 30k är ju sjukt svårt med tanke på att många matcher kan ni ju inte ens ha kapaciteten. Ni måste även förlita er på att andra lag kommer i stora nummer vilket jag ser som tveksamt.
Citera
2023-03-23, 14:58
Medlem
Gött att man fick slappna av i några dagar efter att Werner spikat truppen och laget spelat till sig ett helt okej försäsongskryss mot Elfsborg i alla fall.
Nu har Degerfors kommun panik och vill sälja Stora Valla, kanontajming att det kommer nu med några dagar till allsvenska premiär.

En stor del i att V- och M-koalitionen(!) som styr i Degerfors vill kränga iväg är alla kostnader som uppstår med de satans arenakraven som kräver att det byggs en massa onödiga krimskramsgrejer som 400 kvadratmeter representationsyta och sån skit.
Fan i helvete. Och 500 VIP-platser. Och 3000 sittplatser under tak.
Grejer som efterfrågas av ingen. Kuken.

Det bor med marginal fler människor i Bagarmossen än i Degerfors, låt oss gå till Stora Valla och stå och gnälla på domarn på våra läktare i 90 minuter och sedan gå hem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in