Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-12-30, 21:49
  #145
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
ja jäklar du 6st där! också... jag är lite emot att man har fler än 2st nordamerikaner i sitt lag... tyckte det var en bra regel för att man endast fick ha två st utomeuropeiska spelare i sina lag... tkr man ska främja europeisk hockey först och främst.

Nu är ju Rögles GM American
Flera av Rögles Amerikaner har ju varit 3-5 år i klubben tex Tambo o Fergusson

Tycker mer att man skall klaga på lag med få egna produkter typ Växjö Oskars o Luleå
2022-12-30, 21:51
  #146
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Han var ju nästan direkt otrevlig mot Rönnqvist dock!

Njä.. Lyssnar man på cmores personal så är det sällan objektivt vad det gäller Luleå. Man har otroligt svårt att dölja sin besvikelse när det går bra för Luleå och ännu svårare att dölja sin glädje när det går emot Luleå. Det behöver man knappast vara lhf fan för att märka om man kollar en match? Rönnqvist är en av dem. Men framförallt Johan Thornberg och värst av alla Johan Edlund..
2022-12-30, 21:51
  #147
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFlyingFarang
Ja jävlar vad bitter han var

Skönt med seger och att vi numera gör mål, kan vi bara täta defensiven också så kan 2023 bli riktigt intressant.

Känns som om vi lämnat bottenträsket för gott nu.

Gott nytt år

Det har vi
Clang är ej länge en kille som skall stå 50%

Mycket kan lossna nu
Everberg blir viktig som krigare o symbol
2022-12-30, 21:52
  #148
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Nu är ju Rögles GM American
Flera av Rögles Amerikaner har ju varit 3-5 år i klubben tex Tambo o Fergusson

Tycker mer att man skall klaga på lag med få egna produkter typ Växjö Oskars o Luleå

Haha jag klagar absolut inte! på Rögle! då jag vet att ni tillfört svensk hockey något oerhört! till skillnad från Plastsjö Fejkers!

men tycker det är synd med den regelen men W/E så länge den inte drabbar att våra juniorer får chansen så ser jag absolut inga problem med den!

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback