Citat:
Ursprungligen postat av
Vvdjs
Bor han inte i sitt hus i Rumänien? Han sänder ju podcasts och diverse videos flera gånger i veckan ifrån huset.
Hur djävla dum i huvudet är du?

Om jag skulle vi gissa så kanske på sin höjd 0,02% av hur slut i huvudet du själv framställer dig själv genom att svara som du gör.
Till skillnad från incel-miffon som sitter i mammas källare och tror att man kan bygga sin manlighet genom att titta på allehanda idiotier på Youtube så har jag ingen aning om vem denna sopa.
Har aldrig brytt mig och kommer aldrig att bry mig heller för den delen.
Det enda jag förmedlade i mitt inlägg var bara vad som framkommit i den rapportering som är tillgänglig för oss som Youtube, Twitter eller Tiktoks algoritmer inte identifierar som målgruppen ”män som inte förstår sig på sin manlighet”.
Bra det faktum att du har sån koll på den där typen av miffon säger mig att på sitter och pillar på snoppen med ena handen och äter ostbågar med den andra och ändå googlar om det är normalt att ollonet är gult.
Klipp dig, skaffa dig ett jobb och en familj och se till att det är
du som håller både din fru/sambo, barn och allt annat på dina axlar utan gnäll, stön eller att tycka synd om dig själv så fattar du vad jag menar.