2023-01-01, 12:08
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
3. Bröderna Tate har begått hemska brott som de nu kommer att lagföras för och alla som stöttat dem blir utskämda mer än vanligt.

Det ska bli intressant att höra vad de har kokat upp.
Citera
2023-01-01, 12:10
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Varför komma med anklagelser utan bevis?

Kommer intern åklagare att lägga fram bevisen i domstol? Det är väl bara att vänta på detaljerna.
Citera
2023-01-01, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .Void
Skriv inte som ett miffo då. "Big tech" har stängt ned hans konton redan men han har gått på ett gäng podcasts och intervjuer plus tusentals som delar klipp av hans uttalanden dagligen så att han syns ännu mer överallt nu sen deras bans..Störande mycket må vara men om man stänger av alla som delar hans skit nu förlorar man användare, stora podcasters och följare direkt till nya siter som då skulle blåsa upp. Det tar ifrån del av big techs försök till monopol så just nu står dem lite med skägget i brevlådan. rätt kul att följa.

Skriv nu samma sak om Pontus Rasmusson.

Givetvis skiter storföretag i den här typen av mongon. Kostar dem inte ett jota och blir det bara lite för mycket kritik så blir badwillen tungan på vågen. Sedan är det ändå fritt fram för idioten att skapa en egen webbplats att sprida sin dynga ifrån, problemet är bara att spridningseffekterna blir sämre om han stängs av från sociala medier. Det är Tate som behöver big tech, inte tvärtom.
Citera
2023-01-01, 12:17
Medlem
Citat:
3. Bröderna Tate har begått hemska brott som de nu kommer att lagföras för och alla som stöttat dem blir utskämda mer än vanligt.

Kommer inte hända!
Citera
2023-01-01, 12:18
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Kommer inte hända!

Finns det något Andrew Tate kan göra som hade fått dig att ändra åsikt eller är allt en enda stor konspiration?

Ni sektmedlemmar är verkligen helt lost.
Citera
2023-01-01, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anti-psy-ops
Us embassy alterted romanian government..... April 11
Sen gör rumänien uttalande: no1 has been arrested in the case or charged 27april

My sources in law enforcement
Have told me
Andrew Tate will be arrested
End of 2022 early 2023

11 oktober tweet.

Räcker med den texten för att förstå vad det handlar om.

Inavelsoskulden greta, elitens guldkalv ger man sig inte på.

Om du seriöst tror att han blev gripen pga Greta så skulle alltså polisen redan i oktober ha känt till att Tate skulle skriva en tweet om Greta två månader senare.

Du tycker alltså att det är mer sannolikt än att en man, som med egna ord har haft 75 tjejer som jobbat åt honom med att sälja sexuella tjänster över webcam (i Rumänien!), skulle driva ett traffickingnätverk?

Haha, ok. Du är ett geni.
Citera
2023-01-01, 12:26
Medlem
Citat:
Finns det något Andrew Tate kan göra som hade fått dig att ändra åsikt eller är allt en enda stor konspiration?

Ni sektmedlemmar är verkligen helt lost.

Han står upp för oss män i en feministisk och vänsterradikal västvärld. Han har kloka värderingar och har ett högt IQ och vet hur tjänar pengar och är en jävligt bra fighter.
Om man faktiskt lyssnar på vad han säger och inte vad vänstermedia vill att han ska framstå som, så kommer man närmare sanningen.

Om jag skulle ändra uppfattning om honom? Ptja om han vore skyldig, men det är han inte till 100% garanti. Det finns 2 alternativ till situationen.

1: En kvinna som vill tjäna deg och rida lite på fame.
2: Han är provocerande av olika anledningar, och går förbi västvärldens agenda ( dvs politiska motiv). Och ja han framhäver att män inte är så hemska som man vill måla upp. Fråga Irene Poznar!!
Citera
2023-01-01, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vvdjs
Bor han inte i sitt hus i Rumänien? Han sänder ju podcasts och diverse videos flera gånger i veckan ifrån huset.
Hur djävla dum i huvudet är du?

Om jag skulle vi gissa så kanske på sin höjd 0,02% av hur slut i huvudet du själv framställer dig själv genom att svara som du gör.

Till skillnad från incel-miffon som sitter i mammas källare och tror att man kan bygga sin manlighet genom att titta på allehanda idiotier på Youtube så har jag ingen aning om vem denna sopa. Har aldrig brytt mig och kommer aldrig att bry mig heller för den delen.

Det enda jag förmedlade i mitt inlägg var bara vad som framkommit i den rapportering som är tillgänglig för oss som Youtube, Twitter eller Tiktoks algoritmer inte identifierar som målgruppen ”män som inte förstår sig på sin manlighet”.

Bra det faktum att du har sån koll på den där typen av miffon säger mig att på sitter och pillar på snoppen med ena handen och äter ostbågar med den andra och ändå googlar om det är normalt att ollonet är gult.

Klipp dig, skaffa dig ett jobb och en familj och se till att det är du som håller både din fru/sambo, barn och allt annat på dina axlar utan gnäll, stön eller att tycka synd om dig själv så fattar du vad jag menar.
Citera
2023-01-01, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow-Mule
Om jag skulle vi gissa så kanske på sin höjd 0,02% av hur slut i huvudet du själv framställer dig själv genom att svara som du gör.

Till skillnad från incel-miffon som sitter i mammas källare och tror att man kan bygga sin manlighet genom att titta på allehanda idiotier på Youtube så har jag ingen aning om vem denna sopa. Har aldrig brytt mig och kommer aldrig att bry mig heller för den delen.

Det enda jag förmedlade i mitt inlägg var bara vad som framkommit i den rapportering som är tillgänglig för oss som Youtube, Twitter eller Tiktoks algoritmer inte identifierar som målgruppen ”män som inte förstår sig på sin manlighet”.

Bra det faktum att du har sån koll på den där typen av miffon säger mig att på sitter och pillar på snoppen med ena handen och äter ostbågar med den andra och ändå googlar om det är normalt att ollonet är gult.

Klipp dig, skaffa dig ett jobb och en familj och se till att det är du som håller både din fru/sambo, barn och allt annat på dina axlar utan gnäll, stön eller att tycka synd om dig själv så fattar du vad jag menar.
Jättelångt & intetsägande inlägg. Vilka är ”miffon” menar du. F.ö. vet jag ej vad du ville ha sagt?
Citera
2023-01-01, 12:47
Medlem
Lofns avatar
Citat:
Ska 2 poliser samtidigt besöka och söka igenom 5 hus och gripa 4 misstänkta? Polisen hade 24 timmar på sig att genomföra husrannsakan på 5 adresser och samla bevis att presentera för domstolen för att motivera fortsatt häktning.

Klart polisen väljer det säkra före det osäkra. De vet inte i förväg vad de kommer stöta på och mötas av så för att minimera risk går de hellre för många än för få. Det är inga konstigheter.
Du kanske har en poäng. Jag har sett honom som en harmlös person som uttrycker sig provokativt för att få uppmärksamhet. Och på så sätt sälja abonnemang till sin "how to get rich" kurs. Alltså bara ytterligare en som blir rik på att sälja kurser i hur man blir rik Marknaden är mättad men han hittade en infallsvinkel som funkade.

Antar att man får ligga i för att hålla sig aktuell. Det var väl därför han försökte provocera Greta offentligt. Nu tror jag inte det har med arresten att göra såklart.

Om han slingrar sig ur detta kanske det till och med kan vara positivt för honom - han kan scamma lite mer folk på pengar. Hans målgrupp ser det kanske som en fjäder i hatten att ha blivit arresterad av "deep state"
Citera
2023-01-01, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregLestrade
Skriv nu samma sak om Pontus Rasmusson.

Givetvis skiter storföretag i den här typen av mongon. Kostar dem inte ett jota och blir det bara lite för mycket kritik så blir badwillen tungan på vågen.

Sedan är det ändå fritt fram för idioten att skapa en egen webbplats att sprida sin dynga ifrån, problemet är bara att spridningseffekterna blir sämre om han stängs av från sociala medier. Det är Tate som behöver big tech, inte tvärtom.
Vem?

Oja dem försökte ju inte tysta någon annan heller som snackade kritiskt om propagandan om vaccin/vaccinpass/massvaccinering utanför riskgrupper, masker och lockdowns senaste två åren. Visst??

Du verkar ha missat poängen helt. Ingen har på något märkligt vis försökt argumentera för att "big tech behöver andrew tate" vad jag sett.

Påpekat det två gånger redan, han har redan stängts av från sociala medier. Inget "om", det har redan skett och uppenbarligen fått motsatt effekt.

(Och nu har twitter köpts upp av elon men vet inte om han har konto där.) följer han inte men då han snackas om och delas nästan överallt så är det svårt att missa.
Senast redigerad av .Void 2023-01-01 kl. 13:02.
Citera
2023-01-01, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Varför komma med anklagelser utan bevis?
Har du sett videon där han slår en av sina horor med ett bälte?

Det har kanske inget att göra med detta gripandet, men jävlar vad illa det såg ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in