Flashback bygger pepparkakshus!
2023-03-06, 18:05
Citat:
I do not have cancer.

My lungs contain precisely 0 smoking damage.

In fact,

I have an 8L lung capacity and the vital signs of an Olympic athlete

There is nothing but a scar on my lung from an old battle.

True warriors are scarred both inside and out.

När lögnen inte fungerar är det plötsligt inte bråttom att släppas ur häktet för att åka till Dubai. Ett medicinskt mirakel!
Citera
2023-03-07, 05:03
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan

När lögnen inte fungerar är det plötsligt inte bråttom att släppas ur häktet för att åka till Dubai. Ett medicinskt mirakel!
Han är så pinsam att det finns fan inte nåt liknande.

Först ramaskri för att hora uppmärksamhet och få de icke-tänkande massorna med sig.
Ett jäkla hallå om Matrix.

Väl avslöjad via rumänsk media så är han plötsligt superatlet. Scar from an old battle.
"Olympic athlete"
"True warriors"

Folk måtte väl för fasen se att han är helt galen och fullblodsnarcissist.

Vet snart inte om han är värst, än om det är de som totalt famlar i blindo och ser upp till fanstyget.
Det är en enda fars och det som bär honom fram är hans följe.
Hoppas han fortsätter ända tills de väcker åtal.
Senast redigerad av develi 2023-03-07 kl. 05:06.
Citera
2023-03-07, 05:36
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karatematch
CNN och company är inte bra för din mentala hälsa.
Vill du ha nåt sagt om trådens ämne så kör du på i rätt riktning framöver.

Jag är nämligen inte trådens ämne.

Att du sen inte tål att jag rapporterar fortlöpande samt anser att Tate är fullblodsidiot är en annan femma.

Du hör väl till hans svans av beundrare av inlägget att döma.
Citera
2023-03-07, 05:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Vill du ha nåt sagt om trådens ämne så kör du på i rätt riktning framöver.

Jag är nämligen inte trådens ämne.

Att du sen inte tål att jag rapporterar fortlöpande samt anser att Tate är fullblodsidiot är en annan femma.

Du hör väl till hans svans av beundrare av inlägget att döma.
Skrev det i all välmening. Du ser det inte men alla andra gör det. Du vet nada om vad som sker, precis som alla andra. Vi alla vet att det finns inga brottsoffer presenterade. Men du propagerar samma skit som Cnn och Aftonbladet spyr ur sig. Det är inte friskt.
Citera
2023-03-07, 06:21
Medlem
develis avatar
Media har ett långt inlägg om en kvinna vars man var fascinerad av Tate och apade efter hans beteende.

En vedervärdig relation där Tates beteende återspeglades och likaså hans rekommendationer i sin bisarra skola.

Andrews advokat kom till hans försvar.

... Med rent bs eftersom han snarare presenterat sig själv som misogyn, rekommenderat otrohet för män, hålla kvinnan hemma och allt annat än jämlikhet och samtycke.
... Och tagit bra betalt för råden.

Andrew själv skyller på media.

Tina Glandian, U.S. legal representative for Andrew Tate, told Newsweek:

"Andrew Tate believes in traditional masculine values and believes that men and women are equal, and that each plays certain roles within society more effectively. He is a firm believer in the freedom of choice and has never and would never force or coerce anyone into anything that made them uncomfortable. Andrew condemns any and all violence towards women and has repeatedly stated this in his interviews."

"Andrew believes that it is the mainstream media that promotes these negative concepts through lack of journalistic and editorial research, taking short clips out of long form media, and using singular quotes out of context, which results in negatively influencing young men."

Så vad hände med tjejen och relationen ?
Citat i spoilern om hur pojkvännen apade efter Tates:
Citera
2023-03-07, 06:27
Medlem
develis avatar
Citat:
Skrev det i all välmening. Du ser det inte men alla andra gör det. Du vet nada om vad som sker, precis som alla andra. Vi alla vet att det finns inga brottsoffer presenterade. Men du propagerar samma skit som Cnn och Aftonbladet spyr ur sig. Det är inte friskt.
Välmening? 😂

Jag vet precis vad som sker och nu senast via att läsa rumänsk media om att han inte var döende i nån cancer.

Jag jämför nämligen flertal olika sidor.
Till skillnad från Tates svans som följer TikTok, twitter och YT och tror att allt som ramlar framför näsan från Tate är sant.
Ren propaganda och konspirationer - för att just exakt hora uppmärksamhet - sväljs rakt av.

"Vi alla vet att det finns inga brottsoffer presenterade."

Det finns 6 brottsoffer varav två är hjärntvättade.

Så den valsen kan du fetglömma.
Senast redigerad av develi 2023-03-07 kl. 07:24.
Citera
2023-03-07, 07:09
Medlem
develis avatar
Lite mer info om expolisen.

"Luana Radu hade nära band med några VIPs från Bukarest"

Hon började med videochatt redan på polishögskolan och hon hade då en
"kärleksrelation med en kollega som, liksom hon, skulle ha gett upp sin karriär inom brottsbekämpning för att erbjuda virtuella sexuella tjänster, via videochatt."

Hon ska även ha haft en "relation med en man som ansvarar för en lyxklubb i sektor 2, precis inom jurisdiktionen för sektor 7, där hon arbetade som polis ett tag."

Vidare beskrivs att "Andrew och Tristan Tate brukade besöka den nämnda klubben, där de erkändes som några av de bästa kunderna.
De hade alltid stora räkningar och säkerhetstjänsten betalade dem separat, med cirka 1 000 euro för en enda kväll."

"När hon anlände till Tate-brödernas sexarbetare, genomgick hon en skönhetsoperation och blev, tillsammans med Georgiana Naghel, en av de brittiska miljonärernas mest betrodda personer."

Sen återkommer att Luana gjorde sökningar april-december 2022 "i inrikesministeriets databaser, angående de forsknings- och åklagarorgan som utför utredningar i detta fall (...) det var omöjligt för den tilltalade att få tillgång till databasen för MAI utan stöd från andra människor. "

https://www.gandul.ro/actualitate/ex...resti-19937011

Andrews helstörda tweet som uppföljare på hans friskhetsförklaring (som eg var ärrbildning efter en lunginflammation...).

"As one of the most influential men on the face of the planet It is important for the good of humanity that I live as long as possible"

'At my current strength levels, I estimate to survive for at least 5000 more years. With this in mind, I take my medical care extremely seriously.

'I had a regular checkup organized in Dubai pre-detention. The doctors were extremely interested in the scar on my lung.

'They do not understand how I survive without treatment. They do not know the secrets of Wudan. But this battle has long passed.'
Senast redigerad av develi 2023-03-07 kl. 07:15.
Citera
2023-03-07, 12:41
Citat:
Du ser det inte men alla andra gör det.

Vi alla vet att

Vilka är dessa ”alla andra” som du är självutnämnd talesperson för? När du och LifeIsPlatt använder samma härskarteknik är det märkbart tyst från dessa ”alla”.

Argumentum ad populum fungerar säkert jättebra i ekokammaren Taterunkare befinner er i. Jag förstår att det är lätt att drabbas av Dunning Kruger-effekten på TikTok.

Nu befinner du dig i verkligheten och här får du räkna med mothugg när du pratar strunt. Glöm det här om att alla håller med dig. Du är inte på Discord eller din polares kommentarsfält på YouTube nu.

Jag tycker att dina inlägg och dina åsikter är bottenskrap. Observera att jag inte behöver rada upp någon fiktiv grupp bakom mig för att säga det. Notera också att jag känner att jag behöver klargöra detta för dig eftersom du skulle ha problem att haja poängen utan handhållning.

develi bidrar, till skillnad från stolpskott som du och era gelikar, konstruktivt till tråden. Det välkomnas och jag läser gärna hennes inlägg. Du kan säkert gissa hur mycket jag skulle sakna dina inlägg och er ”alla” ifall ni upphörde.

Skaffa lite stake och stå ensam för vad du säger. Du är väl ”alfa”, eller? Vad skulle Freud tycka? Du vet väl att det är åldersgräns på Flashback…

Må du leva mindre än 5,000 år.
Citera
2023-03-07, 18:17
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Vilka är dessa ”alla andra” som du är självutnämnd talesperson för? När du och LifeIsPlatt använder samma härskarteknik är det märkbart tyst från dessa ”alla”.

Argumentum ad populum fungerar säkert jättebra i ekokammaren Taterunkare befinner er i. Jag förstår att det är lätt att drabbas av Dunning Kruger-effekten på TikTok.

Nu befinner du dig i verkligheten och här får du räkna med mothugg när du pratar strunt. Glöm det här om att alla håller med dig. Du är inte på Discord eller din polares kommentarsfält på YouTube nu.

Jag tycker att dina inlägg och dina åsikter är bottenskrap. Observera att jag inte behöver rada upp någon fiktiv grupp bakom mig för att säga det. Notera också att jag känner att jag behöver klargöra detta för dig eftersom du skulle ha problem att haja poängen utan handhållning.

develi bidrar, till skillnad från stolpskott som du och era gelikar, konstruktivt till tråden. Det välkomnas och jag läser gärna hennes inlägg. Du kan säkert gissa hur mycket jag skulle sakna dina inlägg och er ”alla” ifall ni upphörde.

Skaffa lite stake och stå ensam för vad du säger. Du är väl ”alfa”, eller? Vad skulle Freud tycka? Du vet väl att det är åldersgräns på Flashback…

Må du leva mindre än 5,000 år.
På tal om Freud, Dunning Kruger.

Undrar om Rumänien har nån form av RPU om åtal väcks och det pekar mot fällande dom?

Vet du nåt om detta?

Det är inte direkt konstigt att hans livvakt och han själv beskriver ett beteende som liknar paranoia. Allt är war, battle och combat.

Livvakten har beskrivit att de knappt brytt sig om att packa upp på nya ställen eftersom de snabbt kan behöva veva igång privatplanet.
A har fått för sig att platsen är farlig.

Han har hyrt hela barberarsalonger och sitter alltid placerad på restauranger så han kan ha full koll. Enligt egen utsago.

Stresshormonerna lär spruta åt alla håll och konspirationer ligger nära till hands.
Alla är ute efter honom, Matrix vill döda...

Hela hans världsbild går ut på att vara i krig och han kopplar manlighet till att ständigt ha garden uppe.

Varav han lever i en sagovärld där han är en heroisk hjälte, guru, världsledande och allt stolligt han jämfört sig med.
Hans utveckling måste ha stannat vid nån kritisk ålder som barn.

Pengar, krig, testosteron, framgång, makt och kontroll.
Gudskomplex och att samla så många beundrare som möjligt som sväljer skiten utan reservation.

Nu är sport krig och testosteron kan förflytta hela världen - med pengar.
Med Tate i centrum som planeterna kretsar kring.

“What is sport? Sports is just watered-down versions of war. This is what men have always done. We’ve evolved to be in battle with each other to some regard.”

And now we live in a world where status is the new form of combat. And the true expression of testosterone is showing you can move the world with money. This is why I do a lot of the things I do.”
Senast redigerad av develi 2023-03-07 kl. 18:25.
Citera
2023-03-09, 03:58
Medlem
develis avatar

Marcus Berggren:
" När man hör hur dessa män tänker, tänker jag, att män har fått för mycket tid att tänka."

"Det har varit mycket vilsen manlighet på teve på sistone. Dokumentären om det internationella helveteshärket Andrew Tate, “Tre pappor” om tre, ja, pappor som utforskar mjuka värden, och huvudnumret i genren: SVT-serien “Rörelsen” (..)"

Dokumentären “Rörelsen”:

" De litar inte på politiker och traditionell media och har bestämt sig för att lämna samhället och göra revolution och starta något nytt och friare. Det blir en slags Frankensteins motståndsrörelse av libertarianer, hummus-hippies, högerextrema och blandat proteinpulver-pack.
Ungefär alla man inte vill ha på sin hemmafest."

Andrew Tate:

" Det vore orättvist att jämföra Andrew Tate med någon av de föregående då han bara är en sexualsadist som borde skjutas på en skottkärra fram till en stup där hundra hungriga vargar väntar simultant med att GES har konsert. Han bejakar inte sin mjuka sida utan bara den hårda. Sedan sitter miljontals killar, oknullade som badankor med tandställningen monterad utanpå fejset, och tycker att han är “kingen”."

" Kvinnor jobbar nu, gör karriär och har egna stålar och det sammanfaller exakt med att vi har glömt hur man backar med släp, slåss och använder skruvdragare. Nu får varje man hitta sitt eget dumma syfte med sitt liv. Vårt användningsområde är inte glasklart."

" Lås in oss. Allihopa. Så får vi komma ut när någon vill föröka sig för det lilla biologiska syftet har vi ändå kvar."
https://www.gp.se/kultur/kultur/m%C3...ria-1.93969612
Citera
2023-03-15, 15:23
Medlem
Så jävla mycket jag stör mig på hans fan boys stör jag inte mig på Andrew honom själv.

Jag anser hans följare och fans är mer hot än Andrew Tate själv. De ser upp till denna pissluffaren som om han vore en profet, när han har bokstavligen kopierat allt hans fejka karaktär från red pill böcker och bakat ihop det med sin äckliga syn som är baserat på trauma från barndomen men också bitterhet mot hur kvinnor har sett på honom innan han blev rik.

Det är bara kolla vilka typer som hejar på honom, misslyckade incels på alla fronter runt om världen, araber och muslimer överlag.
Citera
2023-03-15, 15:26
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voltage3000
Så jävla mycket jag stör mig på hans fan boys stör jag inte mig på Andrew honom själv.

Jag anser hans följare och fans är mer hot än Andrew Tate själv. De ser upp till denna pissluffaren som om han vore en profet, när han har bokstavligen kopierat allt hans fejka karaktär från red pill böcker och bakat ihop det med sin äckliga syn som är baserat på trauma från barndomen men också bitterhet mot hur kvinnor har sett på honom innan han blev rik.

Det är bara kolla vilka typer som hejar på honom, misslyckade incels på alla fronter runt om världen, araber och muslimer överlag.

Jag tror för gott om folk. För jag blir uppriktigt förvånad över att han har fan boys. Hur kan folk vara så lättlurade?

Särskilt de som betalar pengar till honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in