2023-01-03, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Jag skriver en pik om att du hela tiden pratar om IQ och du svarar med ett inlägg där du skriver det 7 gånger.

Var det inte du som skrev till folk att de var parodier på sig själva? Ironiskt!

Slappna av lite, var inte så jäkla autistisk.

Det är ni som felaktigt hävdar att Tate har låg IQ, så grov felbedömning gör bara ni med låg IQ.
Citera
2023-01-03, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Det är ni som felaktigt hävdar att Tate har låg IQ, så grov felbedömning gör bara ni med låg IQ.

Är varken för eller emot tate men relativt hög iq har han tveklöst.
Citera
2023-01-03, 12:39
Finns det någon etablerad teori om att hela grejen kan vara ett PR-stunt? Min första tanke med den mannen. Förövrigt är Bottom G så jäkla rolig.

Bottom G: https://www.tiktok.com/@brianmichael...87107290056197
Citera
2023-01-03, 12:50
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Travbana
Att folk tror Tate var påkommen pga av några jävla pizzakartonger är fan det mest efterblivna jag läst 2022.

Om han nu var under utredning av FBI för trafficing, tror du inte dom hade spaning på hans hus redan ?

Det blir jävligt roligt när man föreställer sig hur händelseförloppet skulle vara OM det var pga pizzakartongen, som en komedi
Citera
2023-01-03, 12:51
Citat:

Nej det är du som gör en felbedömning av din egen iq och förträfflighet.

Ont, följer med spänning utveckling, hoppas på att Jättebäbisen och charlatanen får sitta bakom lås och bom länge.
Citera
2023-01-03, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Nej det är du som gör en felbedömning av din egen iq och förträfflighet.

Ont, följer med spänning utveckling, hoppas på att Jättebäbisen och charlatanen får sitta bakom lås och bom länge.

Nu är det Mensa som har bedömt min IQ och inte jag själv, du missade den detaljen. Typiskt av er med låg IQ att missa på detta sätt hela tiden. Det är lätt att se att Tate har hög IQ oavsett vad man tycker om hans åsikter eller personlighet, men ni med låg IQ blandar ihop era åsikter om honom med bedömningen av hans IQ.
Citera
2023-01-03, 12:57
Citat:

Jag har kallat Tate för mycket men aldrig lågintelligent.

Citat:
Nu är det Mensa som har bedömt min IQ och inte jag själv, du missade den detaljen. Typiskt av er med låg IQ att missa på detta sätt hela tiden. Det är lätt att se att Tate har hög IQ oavsett vad man tycker om hans åsikter eller personlighet, men ni med låg IQ blandar ihop era åsikter om honom med bedömningen av hans IQ.

Hej jag har högt IQ. Jag älskar IQ. Det kanske märks för jag pratar hela tiden om IQ. Det är därför jag gillar Andrew Tate, han har också högt IQ och pratar om att alla andra har lågt IQ och att han själv har så högt IQ. Jag har en kudde som jag broderat och skrivit IQ och jag brukar krama min kudde varje natt när jag drömmer om IQ. Vill du gå med i IQ-klubben? Man får bara gå med om man har högt IQ.
Citera
2023-01-03, 12:59
Citat:

Ja men vi säger så!
Citera
2023-01-03, 13:14
Medlem
Akvavitaes avatar
Citat:
Det här är bara patetiskt och visar på att du har så svag självkänsla och så låg IQ att du inte klarar en nykter bedömning. Har man man hög IQ själv är det en mycket enkel sak att se att Tate har IQ som ligger minst en bra bit över snitt, detta oavsett vad man tycker om hans åsikter eller personlighet.

Du saknar också läsförståelse vilket understryker din låga IQ, för jag har inte sagt att jag har gått med i Mensa, bara att jag klarat deras intagningskrav. Jag hade däremot en tjej tidigare som var med i Mensa och hennes bedömning var att jag hade högre IQ än henne. Inte så konstigt eftersom personer med hög IQ kan bedöma andras IQ.

När folk pratar om sitt iq så är det vanligt att man överskattar det. Med det i åtanke så blir vem som helst skeptisk när någon kommer med påstående om högt iq utan att ens kunna säga att man gjort ett riktigt test.
Citera
2023-01-03, 13:25
Medlem
Akvavitaes avatar
Citat:

Vad för test gjorde du hos mensa? Vem gjorde den?

Dessutom, varför vet du att Tate har ett högt iq? Du som är så smart borde kunna redogöra för oss plebejer klart och tydligt varför vi borde ta honom seriöst.

Än så länge har du bara återanvänt skit som att Tate är en man som säger krassa sanningar och att du anser att han är maskulin. Vi alla fattar det, men vi håller inte med, och du sitter ad infinitum och återupprepar samma goja.
Citera
2023-01-03, 13:45
Medlem
FarangDingDongs avatar
Citat:
Tate skiter i om soyapojkar som dig ser upp till honom eller inte så din åsikt är irrelevant för honom.

Eller hur? Han sket ju verkligen i Soy-Greta. The copium, the copium!
Citera
2023-01-03, 13:50
Medlem
Citat:

Har du gjort betaltestet hos MENSA?

För du vet att gratistestet är en förenklad version, för att få folk att köpa det riktiga testet.
Du blir säkert nöjd när du får sådan där reklam som säger "ONLY 1% OF PEOPLE CAN PASS THIS TEST!" där man behöver flytta en pinne.

mgtow/incels etc är så otroligt patetiska och hatfulla.

Om ni verkligen gick er egna väg, varför sitter du och frenetiskt postar på ett skitforum och försvarar någon självhjälps guru? Du måste hitta en ny mening med livet min vän, för denna leder ingen vart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in