2022-12-29, 19:12
Medlem
Vilka är det som är anhållen? Finns det något motiv och tillvägagångssätt om det nu är så att han blev mördad?
Citera
2022-12-29, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sankalpa
Eller med tillgång till vissa datasystem så finns informationen där.
Så du menar att du är polis?
Citat:
Ursprungligen postat av Gone4Long
Ryktas om att en var skottskadad av dagens händelse.
är skottskada dödsorsaken? Vem kan ligga bakom det?
Citera
2022-12-29, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now

De kan ja dock inte svara på, Men de är ju inte helt omöjligt att de är det som orsakat det.
Citera
2022-12-29, 19:45
Medlem
Schaefers avatar
Citat:

Denne person låtsas väl ngt eller så är det på ngt sätt oroväckande om denne har (eller hackar sej till ) tillgång till material som eg inte skulle cirkulera offentligt så här då dom denne person nämnt inte var mer än inplockade för vanligt förhör.
Polis eller inom rättsväsendet på ngt sätt får ju vibbar till advokaten Catrin som pippade en ökänd gängledare i Gävle.
Citera
2022-12-29, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nineelevenhijacker
kan man tro. Nyfiken på om någon annan sitter på lite information? eller är de bara att vänta på eventuell häktningsframställan?

A bodde inte i höghuset, de va krii och Louise som bodde där…
Citera
2022-12-29, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ojah

Och Frida o Jerry har vart tillsammans i flera år till och från
Citera
2022-12-29, 20:33
Medlem
Är Adde s inblandad?
Citera
2022-12-29, 20:38
Medlem
Hört att det ska vara ont blod mellan dom och det är Fridas morbror, som är tillsammans med Jerry där Anton bott.
Citera
2022-12-29, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LonelyF18
Inte enligt Facebook i alla fall. Där står det att L*uise och Kristi*n Lidb*m är tillsammans. Det kanske inte stämmer längre eller har hon varit ihop med J*rry tidigare? Jag följer inte dom här förväxta fjortisarna så noggrant i livet.. Inte förvånad om dom allihop blivit inblandade i något eller varit på fel plats vid fel tillfället på grund av sitt umgänge.

Tyckte jag såg henne hånglandes på stan med en annan pundare/smågangster i Gävle förra året nån gång… Såg kära ut… Hon verkar dras till sånt klientel minst sagt
Citera
2022-12-29, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schaefer
Denne person låtsas väl ngt eller så är det på ngt sätt oroväckande om denne har (eller hackar sej till ) tillgång till material som eg inte skulle cirkulera offentligt så här då dom denne person nämnt inte var mer än inplockade för vanligt förhör.
Polis eller inom rättsväsendet på ngt sätt får ju vibbar till advokaten Catrin som pippade en ökänd gängledare i Gävle.
ja inte tror jag det är någon polis iaf!

Citat:
Citat:
Och Frida o Jerry har vart tillsammans i flera år till och från
du verkar insatt, vet du något om tänkbart motiv/MGM? Eller vem som är frihetsberövad?

Citat:
Ursprungligen postat av sklek
Är Adde s inblandad?
Citat:
Hört att det ska vara ont blod mellan dom och det är Fridas morbror, som är tillsammans med Jerry där Anton bott.
vad ska dom ha bråkat om då? Och vem är Adde ?
Citera
2022-12-29, 20:49
Medlem
Citat:
ja inte tror jag det är någon polis iaf!

du verkar insatt, vet du något om tänkbart motiv/MGM? Eller vem som är frihetsberövad?

vad ska dom ha bråkat om då? Och vem är Adde ?

Adde är gammal pundare som umgåtts med krii och Anton hela uppväxten. Bråkat med Jerry för han drar ner Frida i skiten tydligen. Det jag hört.
Citera
2022-12-29, 20:59
Medlem
Citat:
Adde är gammal pundare som umgåtts med krii och Anton hela uppväxten. Bråkat med Jerry för han drar ner Frida i skiten tydligen. Det jag hört.
Okej! Men är vi säker att det är ett mord vi har att göra med? Isf vilken typ av mord? Skjutning? Kniv ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in