Har bisarra tankar som dyker upp då och då, och kan ibland få upp tydliga bilder i huvudet av abstrakta saker som inte existerar.
Det är svårt att förklara hur det ser ut, men lite som Windows media player med inslag från yttre rymden & djupaste delen utav helvetet eller någon specifik sak som endast Salvador Dali skulle kunna föreställa sig.
Tankarna kan vara allt från att det där hålet i väggen skulle vara ett perfekt gömställe för grannarnas spionkamera (vet självklart att ingen spionerar på mig utom diverse parter på internet) till nonsens-mantran som upprepas om och om igen; "Omfamna knivlådan blipp blopp potatismos" eller något sånt.
Igår kväll hörde jag "Det är någon som skriker. Det är någon som skriker." och lyssnade med spetsade öron tills jag inbillade mig att jag hörde någon skrika avlägset, det avfärdade jag dock med att jag bara var trött även om det gav en olustig känsla och jag spelade upp en film i huvudet där jag går och knackar dörr i hela området tills jag stöter på en kvinna som håller på att bli påslagen av sin man osv.
Hör ibland mitt namn ropas eller "Hallå, Hallå", helst om jag är trött och ropar jag tillbaks har sagt något. Eller så ignorerar jag det och får en irriterad sambo som undrar varför jag inte svarar..
Är det här normalt och bara något att fortsätta skjuta undan eller har jag autism eller vad?
Har en släkting som sitter på psyk, dock så hör han faktiska röster tala till honom och lyder dem. Samt ett blandmissbruk på ca 8 år bakom mig.
Är det såhär för alla kanske, någon slags överreaktion/hypokondri bara så jag gör ett problem av det fast det inte är något konstigt?