Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-30, 21:00
  #37
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Alicia och Nosa. Att man inte är mer härdad än att man känner sådant obehag när Alicia säger att hon inte behöver dildon mer, jag kan inte låta bli att tycka synd om den stackars dildon men samtidigt glädas åt att den nu kan andas ut en stund.

I övrigt ett tråkigt avsnitt den här veckan.
Misstänker att Nosa är bög, han ser bögig ut och för sig rätt bögigt ofta. Frågan är om han sätter på den 60 åriga tanten bara för att få komma till Norge där han kanske i sin hjärna tror att han kommer kunna göra klädkarriär med sitt designande - jag har svårt att se att det kommer bli något vettigt med den saken. Men jag tror ändå att han kan fungera i Norge om han väljer något annat att jobba med, han verkar ju anpassingsbar.

När det gäller Dundar och Anne-ma så känns det bara såååå fel. Han fattar ju knappt ett ord av vad hon säger. Båda är kassa på engelska och de kan överhuvudtaget inte kommunicera med varandra.

Verkar ju vara ett par på gång som vi inte sett något av ännu, en man från Nordnorge och någon från Östasien.

Siri och Emson, eller vad han nu heter, tror jag inte riktigt på. Jag är mycket osäker på att han kommer passa i Norge.
Citera
2023-03-31, 08:44
  #38
Medlem
vonblixens avatar
Jag håller med dig, jag tror också att Nosa är bög, och sätter bara på den gamla tanten för att få komma till Norge. Jag har så svårt för killar med jättelånga naglar, det ser verkligen hemskt ut. Däremot verkar han ju vettig och kan kanske skaffa ett jobb i någon klädaffär eller så. Jag tror absolut inte att han kan bli designer!

Jag tror inte heller på Dundar och Anne-ma, men tycker att de är riktigt roliga att följa. Deras kommunikation funkar ju inte alls eftersom båda knappt kan prata engelska - men som sagt, roliga att följa!
Citera
2023-04-04, 10:51
  #39
Medlem
CyberIngmars avatar
Nya Jan lever som efter krigsstiden utedass? Hoarding inomhus. Även om Janet kommer från fattiga förhållande tycker jag lite synd om henne. Tore bor som en kung i jämförelse.

Torsk på Tallin

Janet är från en stad (by) som heter Cebu. Cebu har nämnts i 90 days. Är det en by utanför Cebu city?
__________________
Senast redigerad av CyberIngmar 2023-04-04 kl. 11:07.
Citera
2023-04-04, 13:29
  #40
Medlem
VoktorDodkas avatar
Alicia och Nosa är tråkiga, hon i synnerhet, han är iaf tacksam över att se Norge.

Nittedal och Kristiansand verkar ligga långt från varandra, medan det är bister vargavinter i Nittedal så i klippet efter så är det högsommar i Kristiansand.

Jan; "Lite bättre levnadsstandard än i Filippinerna", med betoning på lite, väldigt lite, plus att det är svinkallt isf varmt och skönt i Filippinerna. Snacka om jackpot om han får henne att stanna.

Det är fascinerande att se Janet som lever och bor så torftigt och är lycklig med ett smil hela tiden medan vi som har mer än hon drömmer om går och klagar, är missnöjda med allt och hela tiden gränsar mot depression.

Stackars stackars den tyrkiska massören som var tvungen att knåda Annema, hoppas han fick en årslön i dricks från produktionsbolaget. När Dundar pratar in i kameran ser man bottenlös sorg, han kommer nog att få dras med PTSD resten av livet hur det än går för honom. Han om någon borde uppfylla kriterierna för flyktingstatus här i Sverige.
Citera
2023-04-04, 13:30
  #41
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
Nya Jan lever som efter krigsstiden utedass? Hoarding inomhus. Även om Janet kommer från fattiga förhållande tycker jag lite synd om henne. Tore bor som en kung i jämförelse.

Torsk på Tallin

Janet är från en stad (by) som heter Cebu. Cebu har nämnts i 90 days. Är det en by utanför Cebu city?
Ja, det är bland det första hon säger, "välkomna till mig här strax utanför Cebu City".
Citera
2023-04-04, 17:42
  #42
Medlem
CyberIngmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Ja, det är bland det första hon säger, "välkomna till mig här strax utanför Cebu City".

Tack. Jag hann inte med. Hörde Cebu för att sen visa byn.

Jag har föredragit Janets hem i Filippinerna framför Jans.

Den turkiska massören drog en nitlott. Jag kan se framför mig hur gubbarna körde sten, sax och påse innan. Vem får kärringen.
__________________
Senast redigerad av CyberIngmar 2023-04-04 kl. 17:49.
Citera
2023-04-12, 10:25
  #43
Medlem
Nosa har mycket att säga i senaste avsnittet. Han har en inte så lite grandios självbild. Pratar om sig och sitt och sina ambitioner för framtiden. Inte ett ord om Alicia eller relationen. Alicia står som sjukpensionär/funktionsnedsatt om jag förstår rätt, kan det vara något psykiskt?

Philippinska tjejen förefaller klok och emotionellt stabil. Kommer onekligen att vara en fördel när hon ska bo ihop med den iofs välmenande men ack så omogna bruten med utedass och hoardingproblematik.

Svårt att veta vad man ska tro om det uttalat kristna paret, nu var det prat om pengar men eftersnacket gjorde att det lät som om de jobbat sig igenom friktionen kring det? Eller? Uppfattar genuin känsla mellan dem men blir ändå lite osäker om vart deras relation ska bära hän i det långa loppet.
Citera
2023-04-12, 17:04
  #44
Medlem
VoktorDodkas avatar
När Alica sjöng karaoke lät det som någon som stryper en katt. Det känns mer och mer krystat mellan henne och Nosa. Sjukt tråkigt par att följa, hennes tillgjorda skratt efter varje sak hon säger borde få honom tokig.

Jan borde ha skickat bilder på sitt hus och beskrivit att det är en rivningskåk utan rinnande vatten med utedass han bor i, trodde han att hon inte skulle märka det? Stackars söta lilla flicka.
Citera
2023-04-19, 20:26
  #45
Medlem
CyberIngmars avatar
AnneMA blev sur på turken när turken inte har 100% fokus på henne. Är en temporär relation med AnneMA värt ett uppehållstillstånd. Ser fram emot när han får stanna i Norge och dumpar henne. Hon tror verkligen att han gillar hennes kropp för hur den är.

Om smutsJan är seriös får han sälja marken och köpa alternativt hyra en lägenhet centralt. Om pojken flyttar till Norge ska han gå i skolan. Jan kan inte ha några omkostnader. Han har säkert sparat.

SmutsJan förväntade sig att hon ska acceptera läget eftersom hon är ifrån fattiga förhållande.
Citera
2023-04-20, 05:46
  #46
Medlem
Nosa och Dundar kanske vill ha barn snart. Frågan är om deras fruar vill ha barn nu när de är över 60 år?

Han me filipinskan får fixa nytt boende. Skamligt med utedass!
Citera
2023-04-20, 08:31
  #47
Medlem
VoktorDodkas avatar
Nosa och Alicia verkar ha kommit till vägens ände, det syns på deras kroppsspråk att det inte funkar. Han är inte attraherad av henne och hon har slutligen insett det.

Man skulle kunna tro att Jan har sparat apmassor med pengar eftersom han bor som han gör men jag misstänker att han "investerat" i en massa skrot. När han tog fram bobben så stod där en tahoe eller suburban, såna bilar kostar multum i Norge, resten av rivningskåkarna verkar fyllda med övrigt skräp. Janet har gjort ett nerköp, det kommer säkert gå bra ända till hon ser hur normala människor lever och bor i Norge, det är ju inget fattigt land, det är bara Jan som är ett original.
Citera
2023-04-25, 11:05
  #48
Medlem
VoktorDodkas avatar
Kristin och Austin; två knäppgökar som hittat varandra. "Tala i tungor", rofl.... Men huvudsaken är att dom hittat varandra, jag tror det är det enda paret den här säsongen som det kan bli något av.

Janet skrattar och ler mycket, men inte med ögonen, tror hon bara biter ihop för att hon är en god människa. Jag tycker synd om henne.

Nosa och Alicia, nej nej nej. Jag känner hur motbjudande han tycker hon är, stackarn, han ryggar ju när hon kommer nära. Vilken grym svensexa han fick, men han fick en brejk från Alicia och fick umgås med Rene.

AnneMa och Dundar. Dundar har visat en enorm psykisk styrka men går snart in i väggen och får en mental kollaps. Herregud vilken mardröm han lever i, AnneMa är en hemsk människa, narcissistisk egoistisk energitjuv av enorma mått.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback