2023-01-08, 23:08
Medlem
Alfentanils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReSweep
Attityd som "det är minsta problemet" kommer bara leda till att fler kvinnor (även beta/ cuck män) kommer bara låta mer manshatiska attityder släppas fram. Jag antar att du också skulle inte bry dig om någon slänger ur sig skräp som "All men are trash" eller "I hate all men."

Alltså Jag är så trött på denna äckliga landet. Ordet "killgissning" är redan en normaliserat begrepp.

Är bara en tidsfråga när Jag kommer ha flyttat ut från landet. Kommer med glädje see detta land sjunka mer och mer in i idiotism

Varför skulle jag göra det? Fuckboy är ett nedvärderande ord, ja. Men att ligga runt som en hora är ett beteende som bara leder till dekadens och ordet fuckboy är nog i sin plats. Män är för viktiga för samhället än att hålla på att tramsa runt som jävla fjortisar. Väx upp, skaffa ett jobb, familj och ta ansvar.
Citera
2023-01-08, 23:11
Medlem
styckets avatar
(FB) Kvinnor är biologiskt monogama medans män är biologiskt kodade till att vara polygyna
Citera
2023-01-08, 23:16
Medlem
turn-n-burns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReSweep
Jag vet inte hur många gånger Jag har hört ordet "fuckboy" i sammanhanget där tjejer försöker "slutshamea" killar.

Här är bara två examplar (tidsstämplade länkar) på n

https://youtu.be/WqFk6JrDsrU?t=164

https://youtu.be/7VxZLbeuqY0?t=546

"fuckboy" har ingen officiell definition. Då undrar Jag, hur många gånger ska folk använda det "fel" innan definition kommer ändras...

När Jag tar upp detta, så brukar tjejer snabbt säga tillbaks "Nej men det handlar om en kille som behandlar tjejer dåligt genom att ligga runt etc.."

För det första, dom gångerna Jag har sett tjejer använda denna definiton, så har inte ens killen "manipulerat" eller behandlat tjejen "dåligt." Bara för att ta ett exempel, Marcelo (Ifrån Paradise hotel) var kallad en av dom största Fuckboys. Dom som inte har sett säsongen får nästan bara lita på mig nu, men Marcelo var så ärlig man kan vara. Han har flera gånger sagt att han inte vill ha relation i PH huset. Han vara bara en snygg kille och alla tjejer föll för honom. Men ändå lyckades all tjejer kalla honom Fuckboy, och därmed försöker nervärdera han enbart att han låg runt.

Så alla grabbar där ute, varja gång ni hör tjejer (och även andra beta/cuck killar) som använder ordet "fuckboy," säg till dom. Vi måste få ett slut på detta.

Slutshame var länge reserverat kvinnor, idag har vi etablerat ord att även påföra män den skammen. Det är bra och rätt.
Citera
2023-01-08, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Jag är man så jag vet att det är en bedrift att motstå sex. Känner folk som har knullat damsugare.

Slampa/fuckboy är samma sak. Alla gillar att knulla men vissa är lättare på fötterna än andra.

Du är för ung för att förstå att det är skillnad på kvinnor och män.

Nuförtiden tror alla att män och kvinnor dejtar på samma premisser, men så är inte fallet.
Citera
2023-01-08, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av turn-n-burn
Slutshame var länge reserverat kvinnor, idag har vi etablerat ord att även påföra män den skammen. Det är bra och rätt.

Att tycka att något är rätt har inget med verkligheten att göra.

Du är antingen ung och hjärntvättad, eller kvinnlig 30+ feminist.
Citera
2023-01-08, 23:35
Medlem
turn-n-burns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melether
Att tycka att något är rätt har inget med verkligheten att göra.

Du är antingen ung och hjärntvättad, eller kvinnlig 30+ feminist.

Koppla till TS inledande inlägg - återkom sedan. Alla som ligger runt ska få höra det, det är min hållning.
Citera
2023-01-08, 23:44
Medlem
turn-n-burns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melether
Du är för ung för att förstå att det är skillnad på kvinnor och män.

Nuförtiden tror alla att män och kvinnor dejtar på samma premisser, men så är inte fallet.

Premisserna må vara olika. Det ändrar inte på att ingen vill ha den som är lätt och gets around fattar du.
Citera
2023-09-05, 20:41
Medlem
Queenofqueenss avatar
Stämplar någon som fuckboy så fort jag hör att dom är tindertorskar. Träffar en riktig tindertorsk nu som är helt makalös kan inte minnas att jag träffat någon som han innan, då har man ändå vart med i gamet ett tag. Denna man tog priset när han avslöja hur många han dejtat, han är hyffsat snygg ändå men ingen brad pitt heller, däremot är han lång och verkar vara efterfrågad på marknaden. Dessa fuckboys som är bakteriehärdar till människor är roliga att manipulera, det finns någon inbyggd charm idom. Men däremot bör man iaktta försiktighet med dom och skydda sig med dubbla kondomer.
Citera
2023-09-05, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qvarne2
Det är inte nedvärderande. Precis som att en kille som legat med 200 tjejer inte är äcklig. Har själv bara sett ordet beskriva män som ser bra ut. Det är ju något att vara stolt över ifall man blir kallad för det.
En tjej förklarade för mig att fuckboy avser en kille som säger vad som helst för att få ligga, som utarbetat metoder, som är substanslös och utan något värde som partner eftersom han fastnat i ett raggspel där han upprepar de repliker och handlingar som lett till sex förr, utan att de betyder något mer än så för honom. En kille tjejer oftast ser igenom och möjligen tycker ör okej för ONS men inte mer. Evil fuckboys är de som är mer psykopatiska tydligen och förespeglar en massa, spelar tjejers känslor och ofta flera på samma gång. De är får ut mer av att tjejerna blir ledsna, upprörda, vill ha dem, luras bli kära än själva sexet. Ja enligt henne alltså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in