Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-12-26, 12:18
  #1
Medlem
Andrew Tate converts to Islam, prayer video goes viral

The controversial British-American kickboxer and internet personality Andrew Tate has converted to Islam.

On Monday, October 24, Andrew Tate, announced his conversion to Islam, on his official account of Gettr.

“This is why I’m Muslim. Any Christian who believes in good and understands the true battle against evil must convert.

Since Sunday, October 23, a video of Andrew Tate praying (Salah) at a mosque in Dubai has been making the rounds on various social media platforms.

https://www.siasat.com/andrew-tate-c...viral-2441483/

https://youtu.be/3UJe6RVY0jg



Andrew Tate är en av USA:s mest kända högerfigurer. Andrew Tate konverterade nyligen till islam i USA, vilket har blivit en stor fråga bland den amerikanska högern, jag är nyfiken på vad folk här tycker.

Det sägs att den största anledningen till att Andrew Tate konverterade till islam var att islam var manlig överhöghet.

Det är för stora nyheter i det amerikanska samhället, så jag ska skriva en artikel.
__________________
Senast redigerad av heycop 2022-12-26 kl. 12:22.
Citera
2022-12-26, 12:23
  #2
Medlem
zjCztVys avatar
Han är halvneger, så föga förvånande.
Citera
2022-12-26, 12:27
  #3
Medlem
MaggansHinkFittas avatar
Jag tror nog det till stor del är ett affärstänk. Han pratar ofta om sexuell dekadens osv så nu kan han skylla bort det på att han är en troende muslim - han har många fruar, inte många lössläppta horor.

Oavsett vad så tycker jag han är sjukt underhållande.
Citera
2022-12-26, 12:28
  #4
Medlem
Storinkvisitorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zjCztVy
Han är halvneger, så föga förvånande.
En Muhammad Ali i repris?

Judiska globalister som skeppar runt en neger i världen för att boxas på i förhand uppgjorda uppvisningar mot biljettpengar.
Citera
2022-12-26, 12:32
  #5
Avstängd
MrSwedeGliderRunts avatar
Märkligt, då islam är en religion fylld av beta cucks.. som genom gruppbeteende finner styrka gemensamt med andra svaga individer.

Islam betyder underkastelse, inte särskilt alfa.

Man kan tycka att islam, kristendom, judendom är red pilled i några avseenden men i totalen är det ju bara en massa rädda män, som finner styrka i varandra. Inget som imponerar på mig iaf, om det kommer till de frågor han promotat har det ju vart mycket frihet från systemet/matrix och det kan man ju knappast förknippa med en religion/ideologi som islam.
__________________
Senast redigerad av MrSwedeGliderRunt 2022-12-26 kl. 12:37.
Citera
2022-12-26, 12:46
  #6
Medlem
MaggansHinkFittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
Märkligt, då islam är en religion fylld av beta cucks.. som genom gruppbeteende finner styrka gemensamt med andra svaga individer.

Islam betyder underkastelse, inte särskilt alfa.

Man kan tycka att islam, kristendom, judendom är red pilled i några avseenden men i totalen är det ju bara en massa rädda män, som finner styrka i varandra. Inget som imponerar på mig iaf, om det kommer till de frågor han promotat har det ju vart mycket frihet från systemet/matrix och det kan man ju knappast förknippa med en religion/ideologi som islam.

Men utifrån ett affärstänk så kanske det inte längre var hållbart för honom att vara en konservativt lagd influencer. Folk såg väl igenom den fasaden. Islam hade varit en perfekt lösning av många skäl. Bl.a blir han helt befriad från kritik från västländers media som avskyr honom, då han kan svara med att det är islamofobiskt och att han bara pratar utifrån islams kvinnosyn. Sen det jag nämnde med den sexuella dekadensen.

Yta är allt i influencers värld, så även om jag tror han menar allvar med mycket av det han säger så hade det inte fungerat utan en fläckfri fasad.
Citera
2022-12-26, 12:58
  #7
Medlem
Det är ganska positivt att det åter igen blir tydligt att islamism är högerkonservativt och att Islam inte har något att göra med vänstern.
Citera
2022-12-26, 13:06
  #8
Avstängd
MrSwedeGliderRunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaggansHinkFitta
Men utifrån ett affärstänk så kanske det inte längre var hållbart för honom att vara en konservativt lagd influencer. Folk såg väl igenom den fasaden. Islam hade varit en perfekt lösning av många skäl. Bl.a blir han helt befriad från kritik från västländers media som avskyr honom, då han kan svara med att det är islamofobiskt och att han bara pratar utifrån islams kvinnosyn. Sen det jag nämnde med den sexuella dekadensen.

Yta är allt i influencers värld, så även om jag tror han menar allvar med mycket av det han säger så hade det inte fungerat utan en fläckfri fasad.

Ja det passar ju såklart även med möjlighet med flera fruar och så, och många kvinnor tycks vilja vara en av flera i stallet, så det blir nog bra.

Under lockdownsperioden hängde ju han i Stockholm, så är nog flera här som blivit lägrade av honom, de gillade säkert hans tuffa attityd och hans runda betaansikte.. han har ju berättat hur svenska (stockholms?)kvinnor är de lättaste att få på rygg.. lol han verkar vara en rolig snubbe
__________________
Senast redigerad av MrSwedeGliderRunt 2022-12-26 kl. 13:14.
Citera
2022-12-26, 13:39
  #9
Medlem
Fillesnors avatar
Han har rätt i att islam är en fix på de flesta av västvärldens problem av idag, typ feminism, lågt barnafödande, allmän dekadens mm. Problem den mesiga kristendomen visat sig totalt inkapabel att lösa.
Citera
2022-12-26, 13:52
  #10
Medlem
JustZlatans avatar
Det bevisar bara att många inom alt-högern är dårar.
Citera
2022-12-26, 14:09
  #11
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Det är ganska positivt att det åter igen blir tydligt att islamism är högerkonservativt och att Islam inte har något att göra med vänstern.
Vi behöver upplysa Bi narr y att det var kommunisterna som med vapen i hand med spetz på mord, t ortyr & v åldtäckter såg till jaga väg Shahen och ratta manegen för Aja tolla Kommejni, som själv softat i City of Paris, France me'ns marxisterna hemmavid gjorde smut jobbet och sparkade bourgeoisrumpa.

Bara så kunde Islamska Rep ub liken Iran utlysas år 1979.

Islam worldwide, har Vänstern att tacka för så mycket. Men då ma XXisterna fö'nekar Gud, så slutar inte denna Bromance lyckligt.

OnT: Fler och fler i de ko'servila leden synes spela med andra laget och villigt ko'vertera.

Vi ser det som att dessa filurer b-jakar taga den i tvåan, inget vi finner förenligt med nationella.
Citera
2022-12-26, 14:17
  #12
Medlem
KnolaDinMamas avatar
Visar bara var Andrew Tate har sitt hjärta. Han är ond i sinnet, då passar islam bra. En sinnessjuk dödssekt vars ideologi om den uppfanns idag skulle slås ner av allt och alla.

Aldrig gillat Tate, även innan han konverterade. Visste att det var något fel i huvudet på honom. Nu har han själv bekräftat det så slapp jag bevisa min teori.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback