Flashback bygger pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2022-12-24, 01:12
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskelurrepro
ser att nån inte läst helt. 1a fakturan hade 3 biljetavgifter (2 utav dessa fanns på faktura nr2.) faktura nr2 2 pbiljetsavgifter. (båda dessa är med på faktura 1) "tiden går och jG GLÖMMER DESSA" jag får inkasso om om Faktura nr1 (notera riktigt noga att jag talar om faktura nr1 nu) (för säkerhets skull så reperterear jag. faktura nr1 har 100% av betalningen jag är skyldig) jag betalar det inkassokrav jag fått. 4 dagar efter att jag betalat det som står att jag är skyldig(fick endast inkaso på faktura nr1 och inte på nr2) så får jag från intrum att dom skickat vidare ett ärende till KFM. jag försöker förstå varför men när jag lägger fram (för L*nnea L*rsson som jobbar som handläggare på intrum) att det är en felaktig faktura (nr på parkeringarna på faktura 2 är med på faktura 1. samt det är samma datum på dem. ) så väljer lillflickan som är extremt lat att avsluta chatten pga"tyvär så kan vi inte komma fram till något" (jag har jobbat på h1 comunication i 3 år som har hand om kund service för ett hundratal företag. jag vet vad som är giltigt eller ej för att avsluta en konversation med en kund som en agent) hon väljer att avsluta konversationen utan giltig anledning. (mest troligen ville flickan inte erkänna att något var fel). behöver jag skicka bild till dig på båda fakturorna samt chatten jag hade med L*nnea L*rsson (som inte kan skötta sitt arbete

Ok. Lata gubbe. Du lyckats inte lösa detta innan tråd. Nej vi snöigar ist in oss trådstarten?

Nu TS står du i skuld och inte vi.

Men kul att du avskyr alla 🧐
Senast redigerad av Fabriksbyggnad 2022-12-24 kl. 01:16.
Citera
2022-12-24, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Ok. Lata gubbe. Du lyckats inte lösa detta innan tråd. Nej vi smölligar ist oss trådstarten?

Förstår inte hur du skriver? om du lyckas skriva på ett förståeligt sätt så kanske jag kan säga "attans" till din skadjeglädje
Citera
2022-12-24, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hakro807
som du skriver kan jag förstå att Linnea inte orkade med dig. Och att du själv jobbat på kundtjänst känns helt otroligt med tanke på att du stavar som en kratta och din grammatik är om möjligt ännu sämre.

Men för att återgå till ämnet - detta är inget som Flashback kan hjälpa dig med. Kontakta kundtjänst och be dem kontrollera exakt vad som hänt. Fel kan nämligen begås även med datoriserade system.
problemet är ju att KTJ inte vill hjälpa mig
Citera
2022-12-24, 01:23
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
problemet är ju att KTJ inte vill hjälpa mig
Då kontaktar du dem igen. De kan ju inte bara avfärda dig om det är uppenbart att det är dem som begått ett misstag. Sedan gjorde givetvis du fel som inte kontaktade dem direkt för att utreda vad som hänt när du fick den andra fakturan med samma parkeringsavgifter.
Citera
2022-12-24, 01:23
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Förstår inte hur du skriver? om du lyckas skriva på ett förståeligt sätt så kanske jag kan säga "attans" till din skadjeglädje

Attans! Knappat elakt i sin helhet
Citera
2022-12-24, 02:43
Medlem
fellowvessels avatar
De beter sig fittigt mot slut kund fattig eller inte, inget märkligt med det, man får skylla på florhalten i vattnet & mikroplasten i hjärnan. Visa nu att du är man och åk till där asen felparkerar sina bilar och lär ut guds rättvisa. Eller du kanske är en fitta? Om ingen sätter ner foten så fortsätter det, få dom att titta upp från pappret.
Citera
2023-02-09, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fellowvessel
De beter sig fittigt mot slut kund fattig eller inte, inget märkligt med det, man får skylla på florhalten i vattnet & mikroplasten i hjärnan. Visa nu att du är man och åk till där asen felparkerar sina bilar och lär ut guds rättvisa. Eller du kanske är en fitta? Om ingen sätter ner foten så fortsätter det, få dom att titta upp från pappret.
saken är anmäld till konsumentverket. men ja jag är en fitta. iaf när folk drygart sig
Citera
2023-02-10, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Ok. Lata gubbe. Du lyckats inte lösa detta innan tråd. Nej vi snöigar ist in oss trådstarten?

inte jag som gjort bort mig så att jag blir avstäng. Remember date and time
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in