• 1
  • 2
2022-12-21, 11:34
Medlem
Hallå,

Jag är i färd med att styra en fredag till söndag med grabbarna i början av nästa år.
Vi har tillgång till en STOOR gård med extra allt mitt ute i ingenstans.

Vi kommer vara runt 10 dudes och alla är olika erfarna när det kommer till droger.
Jag hade tänkt ge fri tillgång till röka, MDAM, tjack och svamp men är öppen för förslag när det kommer tilL annat.

Jag har själv inte tillräckligt med erfarenhet för att bedömma i vilken ordning allt detta ska intas.
Kanske hela helgen blir förstörd om alla går loss på MDMA första kvällen, dvs alla är helt slut på lördagen?

Kan någon här rekomendera i vilken ordning vi ska inta det hela
Skwulle vilja ha ett schema likt nedan, fast med "rätt" ordning vill säga.
Fredag:
15-19: THC
19- : Svamp
Lördag
15-00: MDMA

Tacksam för tips :-)
Citera
2022-12-21, 11:42
Medlem
snooper123s avatar
Det låter jättekul
Tycker det ser bra ut. Och ja så länge du tar MDMAt sist så blir det najs.
Citera
2022-12-21, 11:48
Medlem
mingtians avatar
Fy vad tråkigt att ha något schema, åk dit och rada upp allt som finns så för man bestämma själv.
Citera
2022-12-21, 11:48
Medlem
Mr-Kristers avatar
Svamp och mdma i kombination först. Sen amfetamin dagen efter. CB lite hela tiden, bara det finns kvar så det räcker till eventuell mdma AT dag 2 (och även till att röka ner sig när mallvaxet börjar gå ur kroppen, finns ingen skönare användning av cb)
Citera
2022-12-21, 11:49
Medlem
Lungcancers avatar
Tänk på att MDMA är något fruktansvärt kraftfullt. Ha inte sånt framme.

Schemat låter bra, men kör THC dygnets alla vakna timmar.
Citera
2022-12-21, 11:52
Medlem
Hjärnan behöver återhämtning mellan dessa typer av droger, inte minst mdma, hade satsat på en sort. Av vilken anledning ska ni göra det? Svamp kanske inte är det bästa att festa på ifall ni inte har tidigare erfarenhet, så det hade jag uteslutit helt, svamp är ju en väldigt själslig upplevelse, där mind and setting är otroligt viktigt, ska även helst inte blandas med alkohol. Innan jag tog svamp första gången så var jag extremt påläst om det. Så det rekommenderas att ni verkligen är pålästa innan om ni nu ska ta det.

Är ni ute efter mer en party vibe, så hade jag kört Fredag amfetamin, sen mdma, sista dagen vila, så man har några hjärnceller kvar iaf. Sen får man tänka på att amfetamin påverkar psyket, och att ta mdma på det utan sömn och ordentlig vila över risken för psykos samt andra bieffekter. Om ni nu ska knarka, så knarka smart, och ha stor respekt för det ni brukar. Hade nog räckt med antingen mdma eller amfetamin, plus röka och alkohol. För mycket av det goda är ju inte heller bra.
Citera
2022-12-21, 11:55
Medlem
Kajahs avatar
Fixa några benzo också ifall någon skulle ha en jobbig upplevelse. I övrigt ser väl schemat bra ut om du frågar mig 👍
Citera
2022-12-21, 12:11
Medlem
Lungcancers avatar
Vi säger att alla går all in, då äter 10 dudes 2-5g svamp, röker 1-5g gräs och hälften äter en E och andra hälften två E. Och vi säger att dina polare är lika grisiga som jag, riktiga svin, som aldrig kan få nog utan vill fullständigt spåra ur? Då är det 5g svamp och en massa gräs till mig direkt det första vi gör, fixar en buffé med karameller och kallt vatten med is i i varsin flaska. Vi röker fina sativor och svampen börjar slå, ingen spårar utan alla är i kontroll. Alla får egodöd och är svinbänga samtidigt och trippen varar i 12h och alla är nöjda. På lördagen är det som gäller, så alla äter mat och dricker vatten samt en brustablett med magnesium och röker sedan svintunga indicor och somnar, sover 4-8h, alla wake & bakear svin-fetigaste hybriden som gör det snurrigt i huvudet och varmt i kroppen men vi alla är ändå med, du vet? Sen en varsin Treo, ännu mer magnesium, alla drar ladd, 1g per person från början till slut. Sedan när alla är redo så äter vi två molly per person. Ingen får käkspasmer, alla har svinkul!! Helt jävla sjuk eufori! Jävla tryck i dessa! Knulla mig satan shit! Alla röker gräs.

Ja det är ju en jävla massa du lär ha i lagret helt enkelt.
Citera
2022-12-21, 14:50
Medlem
Knastratts avatar
Blanda aldrig tjack och stark psykedelia. Hallisar (som psykedelika ger) utan humor (som tjack tar bort) är ett horribelt tillstånd.

Have fun!
Citera
2022-12-21, 15:20
Medlem
Ett MDMA-rus uppleves bäst genom att tas helt nyktert, alt mixa med svampen MEN tänk på att tjack-ruset kör över alla andra rus.

MDMA-ruset kommer aldrig kunna blomma ut som det sig bör med tjack i systemet och den psykedeliska biten uteblir på svampen.

Har själv dödat LSD-rus med tjack ett par gånger gå jag inte orkat trippat längre eller fått mig för mycket.

Var också försiktiga med att rökat kan få svampen att ge en märklig och obehaglig tvist i trippen, hög risk för att snea med den kombinationen om man inte är mycket erfaren.

Lycka till!

EDIT: Ser nu att det är ordningen av intagen som är den primära frågan men nu fick du lite input vilka kombinationer som är sämst tänkbara enligt en blandmissbrukare sedan 15år tillbaka.
Senast redigerad av Boanders266 2022-12-21 kl. 15:22.
Citera
2022-12-21, 15:45
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Krister
Svamp och mdma i kombination först. Sen amfetamin dagen efter. CB lite hela tiden, bara det finns kvar så det räcker till eventuell mdma AT dag 2 (och även till att röka ner sig när mallvaxet börjar gå ur kroppen, finns ingen skönare användning av cb)

Aldrig mdma första dagen. Överhängande risk att resten av helgen inte blir så rolig.

Mdma först på kvällen sista dagen!
Citera
2022-12-21, 15:54
Medlem
Mr-Kristers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InPain
Aldrig mdma första dagen. Överhängande risk att resten av helgen inte blir så rolig.

Mdma först på kvällen sista dagen!

Det är en liten chansning, men med amfetamin och framför allt CB dagen efter så skulle jag säga att det till 95% kommer gå hur bra som helst. Det hänger bara på att ni tar en enda E eller 0.2a mdma och inte återdoserar. Räcker jättebra, spec i kombination med svampen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in