Flashback bygger pepparkakshus!
2022-12-20, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itgetsbetter
Okej såhär då "Jag är en osäker kvinna på 36 år som hatar min kropp, hatar mig själv, är rätt tråkig, full, arbetslös och vill inte söka jobb, jag får kuk av lite olika män varannan helg, men nu vill jag ligga med en man på jobbet istället."

Kändes det mer tändande för dig?😉 Sen är det ju så att jag har fått haft sex om jag velat under dessa år men har inte varit tillräckligt attraherad.

Låter absolut mer intressant att tömma och glömma istället för att få en självgod psykbrud på halsen
Citera
2022-12-20, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannes89
Låter absolut mer intressant att tömma och glömma istället för att få en självgod psykbrud på halsen

Självgod psykbrud på halsen? Ungefär som om jag skulle stanna kvar? Jag skrev ju att jag ville ha sex med honom och ja en gång räcker gott och väl så han får gärna tömma och glömma mig.😉
Citera
2022-12-20, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itgetsbetter
Självgod psykbrud på halsen? Ungefär som om jag skulle stanna kvar? Jag skrev ju att jag ville ha sex med honom och ja en gång räcker gott och väl så han får gärna tömma och glömma mig.😉

Det är bara mitt intryck ja fått av dina trådar här på Flashback men som sagt mitt tips är att tagga ner på den biten
Citera
2022-12-20, 20:19
Medlem
Antingen så tuffar du till dig eller så kan du lika gärna köpa en hund och dö ensam. En stark karriärs-driven kvinna som är rädd för att bli dissad herregud.. Ni jobbar ju endå på olika avdelningar så vad gör det om det blir diss. Men med tanke på svaren du ger andra sår du nog ett troll.
Citera
2022-12-20, 20:21
Medlem
BananShans avatar
Hur kommer det sig du varit som en öken i två år om du så kåt och så fin kropp? Varför kommer ditt ex till ditt arbete?
Citera
2022-12-20, 21:17
Medlem
Ett par alternativ. Be en annan kollega nämna diskret att du gärna tagit en drink med honom. Får du inget gensvar är det bara att låtsas som ingenting. Eller smyg ner en lapp med nummer och namn och ett litet meddelande i hans jacka eller liknande. Förstår att det känns lite väl utlämnande att fråga rakt ut, särskilt på jobbet. Sen är väl en möjlighet att snoka upp honom på sociala medier och skriva ett meddelande? Även det är ju mindre konfrontativt än att gå rakt upp till honom öga mot öga på arbetsplatsen.
Citera
2022-12-20, 21:20
Medlem
Onanikrems avatar
Man skall inte knulla de man jobbar med, big no no att skita där man äter och skall fortsätta äta.

För dig skall jag göra ett undantag, vi träffas i städskrubben innanför matsalen i morgon så skall jag knulla dig
Citera
2022-12-20, 21:25
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Rätt avtändande med någon som är så självgod. En kåt singelkvinna i din ålder som inte fått kuk på 2 år är väldigt oroväckande. Om den här mannen är så sexig och bor själv så har han säkert en eller två älskarinnor. Men de bästa du kan göra är nog att va mer rakt på sak som du fantiserar om. Man kommer sällan någon vart men att hoppas på att motparten tar initiativet. Lycka till

Exakt min tanke... she aint lookin´like a 36 year-old Tori Welles, she´s toast.
Citera
2022-12-20, 21:33
Medlem
kobenhavnlufthavns avatar
Jag förstår inte varför du fortsätter fantisera och slösa tid på att skapa den här tråden

Det kommer inte hända att du knullar honom såvida du inte tar det där initiativet, något du aldrig heller kommer att göra.
Citera
2022-12-20, 21:34
Medlem
Om man enbart är intresserad av en sexuell kontakt så lägg fram det så. Om det är något som blivit tydligare med åren så är det hur enkelt det är att bara var rätt fram när det kommer till just knull.
Var inte äcklig om det och såklart behöver man känna in situationen men om det verkar finnas någon form av attraktion från det andra hållet så bara kör.

Jag tycker du är snygg och jag får uppfattningen att du har något intresse för mig också. Jag har inga intentioner att dejta och vill inte att detta ska bli något. Inga spel, korten på bordet. Om du är med så går vi hem till mig och om inte så lämnar vi det där.

Det behöver inte vara svårare än så. Nu lär man få tusen flashback-Don Juans efter sig som påstår att man snackar skit och att ingen kille(eller tjej för den delen) kommer att gå med på det förslaget men de har fel. Kan knappt räkna mängden av tillfällen man fått ligga för att man är helt öppen och ärlig med sina intentioner, hur "äckliga" eller "mansgrisiga" än må vara. Om du spelar spelet och håller på på ett sätt som lindar in det du är ute efter så uppfattas du som falsk och därmed oattraktiv. Om du vill knulla någon så försök inte förföra personen som om hon vore ditt livs kärlek. Bara säg att du vill knulla och vill hon då också knulla så knullar ni. Knulla är enkelt, älska är svårt.

Så fort man inser att sex inte är något speciellt (men det kan vara) så gäller det enbart att få motparten att förstå det också. Vuxna människor knullar och vill knulla regelbundet oavsett om de är singel eller ej. Det lättaste sättet att få sex är inte bry sig om sex på ett sätt som att sex spelar roll.
Citera
2022-12-20, 21:34
Medlem
kobenhavnlufthavns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Man skall inte knulla de man jobbar med, big no no att skita där man äter och skall fortsätta äta.

För dig skall jag göra ett undantag, vi träffas i städskrubben innanför matsalen i morgon så skall jag knulla dig
Vad menar du ska hända om man mot förmodan knullar någon på sitt jobb? Det är inte direkt så att du kommer få sparken... såvida det inte är våldtäkt eller något sånt
Citera
2022-12-20, 21:36
Medlem
Citat:
Rätt avtändande med någon som är så självgod. En kåt singelkvinna i din ålder som inte fått kuk på 2 år är väldigt oroväckande. Om den här mannen är så sexig och bor själv så har han säkert en eller två älskarinnor. Men de bästa du kan göra är nog att va mer rakt på sak som du fantiserar om. Man kommer sällan någon vart men att hoppas på att motparten tar initiativet. Lycka till
Oroväckande? Hur fan då..?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in