Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-12-20, 19:42
  #1
Medlem
Min kompis fick upp min (relativt nya) kille på sin FB dejting och innan hon swipeade vänster tog hon print screens på hans profil. Han hade tryckt gilla på hennes. Nu hävdar han att det måste ha skett innan vi började dejta och i den stad hon bor i (långt från där vi bor). Vi träffas i den staden. (hur funkar avstånden?)
Han hävdar att han inte använt sin FB dejting på jättelänge. Hmmm är det trovärdigt? kan en som gillar en inte komma upp på så länge ? kanske visas först när hen dyker upp i flödet (när man ska swipea om man gillar el inte) ?

Min kompis säger hon inte sett hans "gilla" förens sedan ett par dagar och att hon kollar regelbundet sina gilla markeringar.

Jag är mkt konfunderad....
Tacksam för tips om detta om någon har koll.
Citera
2022-12-20, 20:05
  #2
Medlem
oväns avatar
Han ljuger.
Kanske dags att börja prata om att ha ett öppet förhållande?
Citera
2022-12-20, 20:15
  #3
Medlem
BananShans avatar
Äsch, många tjejer men även killar ser det som tidsfördriv. Jag själv där och brukar kika lite och gillar vissa bilder. Tidsfördriv helt enkelt och kul vad det är för tjejer som skriver till en. Av någon anledning mycket negresser som skriver till mig, aldrig svenska brudar som skriver utan blattebrudar, någon latina men främst tjejer med afrikanskt utseende.
Citera
2022-12-20, 20:17
  #4
Medlem
BananShans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ovän
Han ljuger.
Kanske dags att börja prata om att ha ett öppet förhållande?
Klart han ljuger men varför snoka? Ofta inte ett bra tecken för fårhållande snoka runt så där. TS kollar säkert hans mobil så fort hon får chansen. Usch och blä för kontrollerande tjejer.
Citera
2022-12-20, 20:48
  #5
Medlem
Mest intresserad om det blivit ngt missförstånd. Jag är väldigt openminded så det är ingen issue för mig att kolla runt men däremot ha en dejting profil med bilder etc. i det dolda, känns inte respektfullt. Sen är ju frågan hur mkt man ska lita på någon som ljuger om en sån sak om det nu är fallet..
Citera
2022-12-20, 21:42
  #6
Medlem
Saltkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undrarsaflundran
Min kompis fick upp min (relativt nya) kille på sin FB dejting och innan hon swipeade vänster tog hon print screens på hans profil. Han hade tryckt gilla på hennes. Nu hävdar han att det måste ha skett innan vi började dejta och i den stad hon bor i (långt från där vi bor). Vi träffas i den staden. (hur funkar avstånden?)
Han hävdar att han inte använt sin FB dejting på jättelänge. Hmmm är det trovärdigt? kan en som gillar en inte komma upp på så länge ? kanske visas först när hen dyker upp i flödet (när man ska swipea om man gillar el inte) ?

Min kompis säger hon inte sett hans "gilla" förens sedan ett par dagar och att hon kollar regelbundet sina gilla markeringar.

Jag är mkt konfunderad....
Tacksam för tips om detta om någon har koll.

Gillar man någon så syns det ganska direkt på facebook dating. Så din kompis lär fått en like direkt han gillade
Citera
2022-12-21, 05:12
  #7
Moderator
MondoBizarros avatar
Övriga dator- och IT-diskussioner --> Sociala medier
/Moderator
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback