Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-12-17, 18:30
  #1
Medlem
Megadolmes avatar
Som Sd'are var jag nyfiken på gruppen "Sluta islamisera Sverige!" på Facebook. Men man skäms ju när man tittar i kommentarerna som bara består av typ "Getknullare", "Åk hem till negerland", plumpa skämt o liknande o så hyllar de eller ropar de "Heja SD" i samma mening.

Som Sd'are så vill jag ta avstånd från folk som uttrycker sig på det sättet! Vi tackar för deras röster, men tycker ni beter er illa!

Eller hur? Det är ju typ hyckleri? Förr drog jag också alla araber över en kam o gillade att kalla alla för talibaner o sånt? Men det är ju fel?
Citera
2022-12-17, 18:35
  #2
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megadolme
Men det är ju fel?
Är det verkligen det?
Citera
2022-12-17, 18:37
  #3
Medlem
Megadolmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Är det verkligen det?
Jo, jag tycker det. Vi är toleranta mot folk som kommer hit o sköter sig o anpassar sig till Sverige. Det finns dom som gör det, även dom från Mellanöstern!
Citera
2022-12-17, 18:43
  #4
Medlem
SlussenSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megadolme
Som Sd'are var jag nyfiken på gruppen "Sluta islamisera Sverige!" på Facebook. Men man skäms ju när man tittar i kommentarerna som bara består av typ "Getknullare", "Åk hem till negerland", plumpa skämt o liknande o så hyllar de eller ropar de "Heja SD" i samma mening.

Som Sd'are så vill jag ta avstånd från folk som uttrycker sig på det sättet! Vi tackar för deras röster, men tycker ni beter er illa!

Eller hur? Det är ju typ hyckleri? Förr drog jag också alla araber över en kam o gillade att kalla alla för talibaner o sånt? Men det är ju fel?
Och när började du rösta SD?
Citera
2022-12-17, 18:45
  #5
Medlem
Megadolmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlussenSTHLM
Och när började du rösta SD?
Det gjorde jag redan 2006, men nu när man gått med i partiet, vill man ju ta avstånd från de som hatar. Har aldrig hatat någon som kommer hit o sköter sig.
Citera
2022-12-17, 18:49
  #6
Medlem
SlussenSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megadolme
Det gjorde jag redan 2006, men nu när man gått med i partiet, vill man ju ta avstånd från de som hatar. Har aldrig hatat någon som kommer hit o sköter sig.
Okej. Fram till 2014 var ju SD väldigt politiskt inkorrekta, så det förvånar mig att du var där redan 2006 med tanke på att du resonerar och uttrycker dig som en homovurmande feminist.

Tack för ditt svar.
Citera
2022-12-17, 19:18
  #7
Medlem
HBStoffels avatar
Tror inte SD är ditt parti om du vill ta avstånd från deras väljare. Prova KD istället om inte M väljer att bli mer konservativa, då är nog även M ett alternativ för dig.
Citera
2022-12-17, 21:35
  #8
Medlem
sommarlovs avatar
Om jag vore patriot, på det sättet alltså, skulle jag också skämmas att röra mig i samma kretsar som folk som inte kan föra sig snyggt!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback