Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-12-15, 20:15
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GengusKhan
Källa på det?

Sök på liver king exposed more plates more dates på youtube.
Citera
2022-12-15, 20:22
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foryoutosee
Sök på liver king exposed more plates more dates på youtube.

Du får ju länka till en tidpunkt när det tas upp, det är ett 1 timmes långt klipp. Sedan att ett youtubeklipp skulle räknas som en godtagbar källa, bara det visar på mitt överseende.

Men ja, det är ju uppenbarligen så att han inte var god för $10M innan direkt.
Citera
2022-12-16, 01:29
  #15
Medlem
Zilvios avatar
Träning, kost och kosttillskott --> Sociala medier
/Moderator
Citera
2022-12-16, 07:47
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GengusKhan
Du får ju länka till en tidpunkt när det tas upp, det är ett 1 timmes långt klipp. Sedan att ett youtubeklipp skulle räknas som en godtagbar källa, bara det visar på mitt överseende.

Men ja, det är ju uppenbarligen så att han inte var god för $10M innan direkt.

Är du efterbliven eller? Det är du som vill veta om han var rik innan, nu har jag länkat dig en video med bevis som innehåll i videon. Dags för dig att ta tag i det.

10 miljoner dollar har jag inte nämnt något om dock.
Citera
2022-12-16, 16:11
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foryoutosee
Är du efterbliven eller? Det är du som vill veta om han var rik innan, nu har jag länkat dig en video med bevis som innehåll i videon. Dags för dig att ta tag i det.

10 miljoner dollar har jag inte nämnt något om dock.

Nej, du rättade mig och menade på att hans pengar inte kom från social media och att vara en influencer. Sedam hänvisar du till en 1 timme lång youtube video som källa, så att jag kan gå på skattjakt.

Inte konstigt att världen ser ut som den gör med imbeciller som dig.
Citera
2022-12-16, 16:59
  #18
Medlem
PingPongZongs avatar
Han träffade sin fru när hon bara var 18år. Hon blev tandläkare. Och startade snabbt egen tandläkarklinik. Där Liver King jobbade. Där tjänade dom sina första miljoner dollar. Är tack vare henne han blev rik från början.
Citera
2022-12-17, 06:49
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GengusKhan
Nej, du rättade mig och menade på att hans pengar inte kom från social media och att vara en influencer. Sedam hänvisar du till en 1 timme lång youtube video som källa, så att jag kan gå på skattjakt.

Inte konstigt att världen ser ut som den gör med imbeciller som dig.


Du ville ha informationen om han var rik innan eller ej. Nu fick du videon med bevis i. Varför ska jag göra ditt jobb ditt mongo? Ta dig 10 minuter och spola igenom videon. Ha det så kul på Samhall på Måndag, där kanske du kan få allt serverat på ett silverfat.
Citera
2022-12-17, 07:14
  #20
Medlem
Clas.Ohlsson.453s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaleFeministWeasel
Nyligen så blev en sociala medier-personlighet avslöjat med att vara roidad när han påstått sig blivit biff genom att käka rå lever och och liknande.

Han har tydligen blivit rik på sin skam.
Jag fattar inte riktigt hur han tjänat sina pengar? Kan någon förklara?
Jag tror han drog in runt en mille varje månad i kosttillskott m.m.

Låter inte som en dum timlön
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback