Citat:
Ursprungligen postat av
annacondanna
Har fått upp videor om manifestation och dess kraft på sociala medier och läst på bloggar. Jag trodde att allt var fejk tills jag testade själv. Med stor framgång. Ska beskriva de metoder jag använt och vad som blev utgången. Mitt mål var att få en kille som jag tyckte mycket om på fall och att få ett jobb med 30 000kr i lön. Väldigt specifika mål.
"The O Method"
Man skulle tänka på det man ville uppnå samtidigt som man nådde klimax. Denna metod använde jag för jobbet. Jag tänkte att jag ville ha jobb hos det företaget, denna månad, den lönen, börja omgående. Den önskningen slog in. Precis som jag tänkte.
"Square method"
Använde jag för killen jag ville ha. Man skulle visualisera en framtid med personen, tänka på hans bra egenskaper. Samtidigt som man skrev hans namn vågrätt, lodrätt, vågrätt, lodrätt som tillsammans blev en fyrkant. Vika pappret och lägga det under kudden. Denna slog också in. Killen började höra av sig mer frekvent och vi började dejta och bli intima.
Har ni testat någon metod, har ni haft någon framgång?
Mod får flytta om detta ligger fel. Försökte hitta ett ämne för pseudovetenskap men fanns ej.
Tråden lär väl papperskorgas lika fort som jag får en ny varning, men det hjälps inte, jag måste ändå fråga: är meningen alltså att onanera medan man tänker på
ett jobb?
Kan du få orgasm vid den tanken är du förmodligen värd jobbet!