Citat:
Ursprungligen postat av
Frosthy
Jag har faktiskt börjat gymma nyligen så det är skönt att jag kommit igång med det. Men att jag ska få någon betydligt snyggare kropp tror jag inte, det fick jag inte senast jag gymmade.
Jag går mycket på sommaren... men denna årstid är inte så kul.
Jag kan fortfarande inte tänka mig att en tjej kan gilla en kille som mig. Konkurrensen är enorm.
Om du bara visste. Känner kvinnor med rent modellutseende som tidigt tröttnat på snygga killar som i första hand vill ha nåt att visa upp, självupptagna minst sagt..,en erövring till. Humor, självsäkerhet (bjud på pinsamheter (fast inte att du råkade komma in och se dina föräldrar ha sex, möjligtvis lång senare i en relation

)
För att förenkla. Män tänder på porr i form av film, kvinnor mer i form av en berättelse.
(nu känner jag en del kvinnor som tänder extremt på filmat men i princip så finns det en skillnad)
För att avsluta så kan den där blyga lite vardagliga tjejen i affären, på bibblan inte våga ta kontskt trots att hon i dig ser en underbar snäll romantisk grabb. Ta kontakt (överdriv inte utan ett Hej och ett leende till att börja med).
Kan hända att hennes dröm är en lite rund stabil pålitlig man att leva med. Sen kanske hon också är ett vilddjur i sängkammare... i de lugnaste vattnen. Bara slappna av, säg atg du faktiskt är oerfaren och det kommer nog få henne än mer tänd att lära upp dig.
Jobbat extra som dörrvakt och sett de uddaste paren gå hem. Sett dem årtal senare gå och julhandla.
Finns oftast nån för alla.