• 1
  • 2
2022-12-10, 20:26
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Kan man verkligen bara ha ett enda intresse i livet, en relation? Funkar hjärnan så? Vad ska man göra i relationen när man inte har några andra intressen att dela?

Är man verkligen mänsklig om man inte har annat man lever för?

Bra poäng, ingen bra idé att inleda en relation om man inte har några andra intressen. Kvinnor gillar män som är upptagna, och som inte är klängiga, samt som har något på gång i livet. Att inleda en relation med en kvinna då bör man först vara mentalt stark, för hon kommer att komma med sina så kallade "skittester", tro mig, annars är man toast.
Senast redigerad av Kackotopi 2022-12-10 kl. 20:29. Anledning: *annars
Citera
2022-12-10, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Kan man verkligen bara ha ett enda intresse i livet, en relation? Funkar hjärnan så? Vad ska man göra i relationen när man inte har några andra intressen att dela?

Är man verkligen mänsklig om man inte har annat man lever för?
Nej men att aldrig få fysisk närhet som ens en kram är psykiskt påfrestande. Det spelar ingen roll om jag är nöjd med livet i övrigt om jag inte ens kan få en kram ibland.
Citera
2022-12-10, 20:35
Medlem
Men det är så det blir.
Skäms inte för det.
Gör din grej och njut av ditt liv.
F-ck them!
Jag har haft/har allt det du suktar efter+ ser bra ut men lik förbannat har jag depression mer eller mindre konstant pga asperger som inte syns utåt men f-n vad det känns!
Är ensam och skiter i det nu.
Har försökt allt men aldrig passar man in.
Så nu gör jag vad som faller mig in, går ut själv, dricker och klär mig som jag känner för.
Enda jobbiga är att man alltid måste vara orolig när man är själv men även det skiter jag i nu.
Citera
2022-12-10, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frosthy
Nej men att aldrig få fysisk närhet som ens en kram är psykiskt påfrestande. Det spelar ingen roll om jag är nöjd med livet i övrigt om jag inte ens kan få en kram ibland.
Du kan få en av mig om du vågar
Citera
2022-12-10, 20:41
Medlem
Citat:
Jag har faktiskt börjat gymma nyligen så det är skönt att jag kommit igång med det. Men att jag ska få någon betydligt snyggare kropp tror jag inte, det fick jag inte senast jag gymmade.

Jag går mycket på sommaren... men denna årstid är inte så kul.

Jag kan fortfarande inte tänka mig att en tjej kan gilla en kille som mig. Konkurrensen är enorm.

Om du bara visste. Känner kvinnor med rent modellutseende som tidigt tröttnat på snygga killar som i första hand vill ha nåt att visa upp, självupptagna minst sagt..,en erövring till. Humor, självsäkerhet (bjud på pinsamheter (fast inte att du råkade komma in och se dina föräldrar ha sex, möjligtvis lång senare i en relation )
För att förenkla. Män tänder på porr i form av film, kvinnor mer i form av en berättelse.
(nu känner jag en del kvinnor som tänder extremt på filmat men i princip så finns det en skillnad)

För att avsluta så kan den där blyga lite vardagliga tjejen i affären, på bibblan inte våga ta kontskt trots att hon i dig ser en underbar snäll romantisk grabb. Ta kontakt (överdriv inte utan ett Hej och ett leende till att börja med).
Kan hända att hennes dröm är en lite rund stabil pålitlig man att leva med. Sen kanske hon också är ett vilddjur i sängkammare... i de lugnaste vattnen. Bara slappna av, säg atg du faktiskt är oerfaren och det kommer nog få henne än mer tänd att lära upp dig.

Jobbat extra som dörrvakt och sett de uddaste paren gå hem. Sett dem årtal senare gå och julhandla.
Finns oftast nån för alla.
Citera
2022-12-10, 20:43
Medlem
Citat:
Jag har under många år varit deppig och deprimerad på grund av att jag saknar familj och aldrig haft en partner även fast jag börjar bli medelåldern. Jag har tidigare ändå kunnat vara glad över att se andra lyckliga men nu har jag börjat känna en hat att se människor stå vid busshållsplatsen och kyssa sin partner och se varandra i ögonen och se lycklig ut. Något som jag ännu aldrig fått uppleva.

Jag vill inte vara såhär och egentligen innebär det att jag är på dåligt humör nästan hela tiden när jag är ute. När jag är hemma så slipper man ju se det.

Kan man stänga av sina känslor eller något?

Bättre att inte gå ut i dagsljus eller se på TV. Gå ut på natten istället.
Citera
2022-12-10, 22:34
Medlem
maxatdunders avatar
Ta dig i kragen och skaffa ett körkort. Ingen kvinna vill se en fullvuxen man kliva av en buss med ryggsäcken på, jätte oattraktivt. Hur ska du ens dejta en kvinna som 35-åring utan körkort? Sekunden du kliver av bussen är det kört för dig.
Citera
2022-12-11, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Ta dig i kragen och skaffa ett körkort. Ingen kvinna vill se en fullvuxen man kliva av en buss med ryggsäcken på, jätte oattraktivt. Hur ska du ens dejta en kvinna som 35-åring utan körkort? Sekunden du kliver av bussen är det kört för dig.
Jag har haft körkort hur länge som helst och har redan förnyat det en gång för att det blev för gammalt. Bilen står nere i garaget.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in