Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2022-12-04, 17:49
  #25
Medlem
BrotherXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Du vara lugn. BrotherXII skriver i ALLA nya trådar som skapas. Du kan ta det han skriver med en nypa salt. Har med största sannolikhet inte ägt rum. Med det sagt, så tror jag verkligen att man kan drömma om sin eventuella död någorlunda korrekt. Ibland vet det undermedvetna mer än vad man egentligen tror.
Nu kan du lägga till lögnare till din tidigare titel som Flashbacks lägsta intellekt.

Pajas.
Citat:
Ursprungligen postat av Mantlehello
Så du tror att han har hittat på det och att har hittat på liknande saker innan? Jag förstår om man är gammal och kanske kan känna på sig att man inte har länge kvar eller om man har en svår sjukdom. Men att en ung frisk människa kan veta när den ska dö har jag svårt att tro.
Varför skulle jag ljuga om något sådant?

Titta på min trådhistorik och jämför sedan med lallaren peterZiipen så förstår du nog rätt kvickt vem av oss som snackar skit.
Citera
2022-12-07, 11:18
  #26
Medlem
Pungpuckels avatar
Vänd på steken.

Hur många av oss har inte drömt om att vi vunnit storkovan?
Har hänt mig flera gånger, men det har ju bara varit drömmar kan ju kraftigt konstatera.
Citera
2022-12-07, 11:30
  #27
Medlem
Det är olika vissa kan drömma saker som sen händer och andra inte.

Så frågan är hur precisa dina tidigare mardrömmar varit?
Citera
2022-12-07, 12:02
  #28
Medlem
Witkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mantlehello
Har blivit ännu mer rädd efter vad som skrivits ovan. Är ung och ny på FB och antar att alla inte talar sanning här?
Nej, precis som ute i det verkliga livet så talar inte alla sanning. Du kommer förmodligen inte dö det datum som du såg i drömmen men det finns ju ingen garanti för att du inte kommer dö den dagen, man kan ju trots allt dö vilken dag som helst.
Citera
2023-04-25, 15:58
  #29
Avstängd
Ja detta hände mig också. Jag drömde om att Sverige, självaste Sverige skulle få nog på jävligheten utav min farsa och att de sedan kliver in i huset för att skjuta bägge mina föräldrar i huvudet.
Anhållna pga trams. "Det är bra tider vi lever i"
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback